Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

De Telefoon Tap

Recommended Posts

Ik denk dat het internet in de toekomst (kwestie van tijd /geld/mankracht /prioriteit etc)

een veel groter issue is .Het is nml een feit dat ,iemand opsporen via het internet

een peulenschil is .(en te kijken waar iemand mee bezig is etc .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze zijn allemaal bang dat ze getap worden maar wat dacht je van op het forum zitten hier

er zullen ook wel me gekeken worden en via je ip komen ze ook ver

 

risico loop je altijd als je met kweeken bezig houd of met andere dingen die niet mogen

ah niemand is de enige kijk hoeveel gebruiker hier online zijn je kunt in je eentje als fbi agente niet alles tegelijk volgen een moordzaak duurt ook jaren kom allemaal gerust online gewoon je mond houden over moord enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb eens een paar jaar geleden van iemand gehoort dat je kunt weten of je getapt word.... het is niet een leuke oplossing maar kan wel werken...

hij zei namelijk dat hij om de zoveel tijd zijn telefoon rekening niet betaalde.... normaal gesproken sluiten ze de telefoon af..... alleen als je getapt word gebeurd dit echter niet volgens hem....

ook een manier misschien :lol:

 

Danny

je bent gek dan heb je kans op een deurwaarder

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grote jongens onder ons kopen gewoon elke keer een nieuw simmetje. Einde gesprek, weg dat ding....Heb je geen last. En veel mondeling afhandelen, maar ja ik ben ook niet opgegroeid met die ondingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alleen nieuw simkaartje :wacko:

 

En als je niet wil dat ze je peilen moet je je niet alleen je foon uitzetten maar ook je batterij eraf halen :lol:

 

Heb ik ook maar gehoord van een grote jongen hoor :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaken mondeling doen,

en telefoons thuis laten leggen,

is de beste optie....

 

greets

lee :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tokkie, meen je dat nou, je gaat me toch niet vertellen dat ze de telefoon ook al traceren? :lol: Ik dacht dat ze een lock vastzetten op die sim en niet op de telefoon of batterij. Maar ik kan het mis hebben hoor, gelukkig hoef ik me niet druk te maken als nette oppassend en vredelievend burger. Nee met die 2 plantjes van mij hoef ik me geen zorgen te maken. Ze zijn misschien wel groot maar het blijven er 2. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet alleen nieuw simkaartje :wacko:

 

En als je niet wil dat ze je peilen moet je je niet alleen je foon uitzetten maar ook je batterij eraf halen :lol:

 

Zelfs een nieuw simkaartje doet je niet veel goed, het eerste wat een mobiele telefoon doet als je deze aanzet, is het IMEI nummer verzenden... (een uniek nummerke voor elke telefoon)

Share this post


Link to post
Share on other sites
je bent gek dan heb je kans op een deurwaarder

 

pasna een tijdje niet in het begin..... eerst wordt het afgesloten en daarna komt herinnering en daarna pas deurwaarder en je bent een maand verder.... gaat zich alleen om de eerste week....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel jongens, las ze ons echt willen hebben, doen ze het gewoon zoals ze indertijd ook carderportal.cc etc

hebben opgerold...

 

Ze zoeken gewoon eerst op wie/wat/waar het forum ergens zit, vallen binnen in het datacenter, en loggen gewoon elke ip, en voila ,ze hebben je adress zo te pakken.

Zo hebben ze de illegale handel in de credit kaarten ook opgerold... (ales deze site toch :-) )

 

 

effe wat info over het forum zelf

 

Domain name:

wietforum.nl (next domain)

 

Status: active

 

Registrant:

----------

------------

------------

Netherlands

 

Domicile:

N/A

 

Committed to ADR: yes

 

Administrative contact:

------------

--------------

--------------

 

Registrar:

2blue4u Internet B.V.

Burggravenlaan 18

2313 HV LEIDEN

Netherlands

 

Technical contact:

========

========

========

 

Technical contact:

==========r

==========

==========

 

Domain nameservers:

ns1.bluedns.nl 213.196.1.192

ns4.bluedns.nl 213.196.37.40

 

Date registered: 17-01-2002

Record last updated: 30-08-2006

 

Record maintained by: NL Domain Registry

 

Jullie gebruiken Apache als webserver, op een debian linux bakkie....

 

Vraagje aan de site beheerders....

Bewaren jullie hat default apache httpd.log bestand ?????

maw, bevat al onze ip's ?

 

Tis maar dan hebben de wouten, flike, cops, het gemakkelijk... als ze weten hoe ze dit uitlezen :-)

 

natuurlijk is er voor de echte paranoia mensen onder ons ook nog eens Tor, of anonieme proxys die je kan gebruiken...

 

Ik wil hier niemand mee bang maken, we zijn allemaal maar hobby kwekers, maar vergeet niet big brother is watching...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big Brother won't watch us all.. Zo simpel is het :wacko: Hebben ze de cappaciteit nooit voor en de kleintjes pakken daar schieten ze niet echt veel mee op.. De groten wilen ze en daar doen ze ook alles aan :lol:

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelfs een nieuw simkaartje doet je niet veel goed, het eerste wat een mobiele telefoon doet als je deze aanzet, is het IMEI nummer verzenden... (een uniek nummerke voor elke telefoon)

ah die kan ik verranderen deed ik al jaren

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet gewoon niet lulle over je telefoon zeg gewoon waar ben je ,ik kom er zo aan

en klaar :lol:

als je niet word afgeluisterd ,maar je word toch voor iets gepak

kunne ze tot 3 maanden alles wat je met je mobieltje heb gedaan zien

NIET LULLE dus door je telefoon

 

 

 

mzzl kc :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vraagje aan de site beheerders....

Bewaren jullie hat default apache httpd.log bestand ?????

maw, bevat al onze ip's ?

 

httpd.log?? nog nooit van gehoord, apache gebruikt access.log en error.log, httpd is het process niet het logfile. Maar om je vraag te beantwoorden, elke dag worden de logs geroteerd en overschreven...

 

Er wordt dus geen compleet log bestanden bijgehouden. Naast de veiligheid van onze users zou dit met meer dan 20.000 bezoekers en meer dan 400 nieuwe posts per dag een beetje veel ruimte kosten op de harddisk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zijn we gerust :-)

 

ivm de httpd je hebt gelijk....

note to self.. : don't smoke and answer IT questions :lol:

 

ZeMeC

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ tokkie, meen je dat nou, je gaat me toch niet vertellen dat ze de telefoon ook al traceren? :lol: Ik dacht dat ze een lock vastzetten op die sim en niet op de telefoon of batterij. Maar ik kan het mis hebben hoor, gelukkig hoef ik me niet druk te maken als nette oppassend en vredelievend burger. Nee met die 2 plantjes van mij hoef ik me geen zorgen te maken. Ze zijn misschien wel groot maar het blijven er 2. :wacko:

 

 

Bambo, ik meen het!!

 

sprak trouwens pas iemand die had 4 telefoons en toen hij werd gepakt werd hij veroordeeld alleen al omdat al zijn telefoons(die hij dus voor verschillende zaakjes gebruikte) steeds door dezelfde masten werden geregistreerd.

M.A.W. ze konden zien dat die foons altijd samen waren. Hij was dus gewoon de LUL :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een tips allemaal :wOOt

 

waar maken we ons druk om :smoke

 

we zijn toch hobbykwekertjes met maar een paar plantjes :no toch ??

 

greetzzzzzzzzzzzzz langemat

Share this post


Link to post
Share on other sites
:( Wij zijn grote criminelen(volgens donner) :rofl :wOOt

 

Tokkie

 

 

donner is dan gewoon een grote boerengenotsknots wat nooooooooooooooooooooit iets fout heeft gedaan :smoke :no

 

greetzzzzzzzzzzzzz langemat

Share this post


Link to post
Share on other sites
je IMEI nummer kan je niet zo makkelijk veranderen hoor, en al helemaal niet die nieuwere toestellen...

ah met een oude toestel kan je het heel makkelijk hoor als je maar een goed merk gebruikt

Share this post


Link to post
Share on other sites
donner is dan gewoon een grote boerengenotsknots wat nooooooooooooooooooooit iets fout heeft gedaan :ph34r: :blink:

 

greetzzzzzzzzzzzzz langemat

gordel vergeten om te zetten of iets te hard rijden betekent de wet overtreden, dus iedereen is een crimineel, maar ook is niemand te vertrouwen bv je vertrouwt iemand strikt na 1 jaar ofzo komt een geheimagent hem omkopen met bijvoorbeeld om afluisterapparatuur naar binnen te dragen of zoiets en dat accepteert ie dan en laten ze het aan justitie beluisteren en dan gaat het fout.

 

ik vindt dat de smerissen ons land moeten beschermen tegen terroristen ruzie's gewapende overvallers enzo en niet met zoeen lef de straat op gaan en boeten uitdelen aan overtreders.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel jongens, las ze ons echt willen hebben, doen ze het gewoon zoals ze indertijd ook carderportal.cc etc

hebben opgerold...

 

Ze zoeken gewoon eerst op wie/wat/waar het forum ergens zit, vallen binnen in het datacenter, en loggen gewoon elke ip, en voila ,ze hebben je adress zo te pakken.

Zo hebben ze de illegale handel in de credit kaarten ook opgerold... (ales deze site toch :-) )

 

Ik wil hier niemand mee bang maken, we zijn allemaal maar hobby kwekers, maar vergeet niet big brother is watching...

 

En wat dan nog als ze je adres te pakken hebben en je hebt foto's online staan . Zo sporen ze kwekers vooralsnog niet op . De wetgeving is nog niet ingericht op een dergelijk eopsporingsmethode . Maar de telefoon tap zijn ze meesters in, ze hebben mooie trucs om jou nummer te achterhalen wanneer er eenmaal echt is besloten een onderzoek te starten, hetgeen niet zal gebeuren voor een paar planten.

 

Om te beginnen gaan ze je een tijdje volgen wanneer je bv naar je werk gaat(kan ook over bv een hele week zijn verspreidt ) , bij elke mast die wordt gepasserd peilen ze alle aanwezige telefoons . Stel dat je langs 4 masten komt op het moment dat zij in jou buurt zijn dan ben jij het nummer of de code die bij elke peiling voorkomt , hebbes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...