Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

De Telefoon Tap

Recommended Posts

Ik vrees dat sommige mensen hier toch wat idealistisch zijn over onze vrijheden en zo. Atmosphere heeft beslist gelijk wanneer hij stelt dat Nederland kampioen is in het tappen. Cijfers daaromtrent zijn min of meer openbaar.

Dat betekent dat JIJ wellicht niet wordt getapt, maar de persoon met wie je belt - en waarvan je dit nooit had verwacht - WEL getapt wordt. Ben je toch mooi ook de pineut...

 

Je kunt echter problemen voorkomen door gesprekken die je liever vertrouwelijk houdt gewoon via Skype te voeren. Kost niks en is nog steeds niet aftapbaar, tot grote ergernis van authoriteiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ria waarom typ je zo'n irritante berichten ben blij dat hij je wijst op de gevaren van bellen enz zo te zien denk jij dat je eerst 10 man om moet leggen + 12 kernkoppen op zolder moet hebben liggen om een tap te krijgen :P

iemand met gezond verstand snapt zelf wel dat mobiele telefoons ondingen zijn en dat je via geen enkele telefoon moet praten over je zaken.

via je gsm kunnen ze zo uitzoeken waar je op welk moment was.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

je mag niet vergeten ria, cannabis is gedoogd, niet legaal he.

je mag nooit praten zoals je nu doet als je ooit problemen krijgt.

je zal het enkel maar verergeren. Je mag niet kweken, je mag geen planten knippen en drogen, je mag geen kopen en je mag geen verkopen. Je mag het niet proberen goedpraten of laten horen dat jij het wel legaal vind enzo.

je hebt recht om te zwijgen, dat noemt men zwijgrecht tijdens een ondervraging.

dan eis je eerst uw advocaat te spreken ook al proberen ze je wat pissed te krijgen.

niet ontploffen, koel blijven doen.

je mag er van gerust zijn dat er bij jullie in nederland heel wat getapt word.

nederland en usa hebben de meeste taps ter wereld. Privacy kent jullie wet niet als ze u ook maar verdenken van criminele feiten. Verdenken is al genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je wordt in Nederland geacht de wet te kennen, wat inhoudt dat ze het niet aan je gaan vertellen , dat moet je zelf maar uitzoeken.

 

Zo is het handig om je rechten te kennen. Je hebt het recht om :

 

- Te zwijgen ,altijd! dit levert geen strafverhoging op ,maar kan heel soms zorgen voor verlenging van je voorarrest.

 

- Niet mee te werken aan je eigen veroordeling, niet mee te werken bij een verhoor . Je hebt zelfs het recht om in je cel te blijven en niet eens mee te gaan naar het verhoor als ze je daarvoor komen halen ! hiermee maak je het jezelf een stuk makkelijker omdat er dan geen enkele vraag op je afkomt.

 

-Een voorkeursadvocaat te laten komen . Laat je niet opschepen met een advocaat die normaal hele andere soort zaken behandeld bv scheidingszaken , huurzaken . Een strafpleiter , die moet je hebben ( in ons soort zaken )

 

Vaak hoor ik mensen zeggen hoe ze op bepaalde vragen gaan reageren als ze ooit gepakt en verhoord gaan worden , ze denken slim te zijn door bepaalde antwoorden gaan te geven ,om zichzelf te verdedigen, stom dus daar is je strafpleiter voor . De gouden regel wanneer je verhoord wordt : beken niets , maar ontken ook niets ! Zwijg ! Vaak bekend iemand maar ,met als reden "ze weten het toch al " , natuurlijk weten ze het vaak al maar het wordt pas bewijs als jij het bekend!!

 

jammer dat velen toch wel aan het praten slaan , als gevolg van de verhoortactieken . Vb : Ze gaan je min of meer beschuldigen van iets waarvan ze weten dat je dat niet gedaan hebt, maar ze doen dus net alsof ze dat denken. Dan voel jij je zeer onrechtvaardig behandeld /gekrengt en gaat vervolgens vanalles zeggen om het te ontkennen(dit lukt heel goed omdat je het tenslotte ook niet hebt gedaan) ,je bent dan dus aan het lullen geslagen, precies waar ze op uit zijn,want er zit al snel weer wat bruikbaars tussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit stond gisteren of eergisteren in de krant, heb t ff overgetypt

Bron: het laatste nieuws

Justitie betaalt telefoontap niet

Brussel -Het ministerie van justitie moet nog 9.536.270€

aan onbetaalde facturen betalen aan verschillende telefoon operatore .

Het gaat om facturen voor speciale opdracten in het kader van gerechtelijke onderzoeken, zoals een telefoontap of de identificatie van een gsm-nummer.

Operator base heeft voor de periode van 2000 tot 2004 nog 2.4 miljoen € tegoed. De rekening voor Mobistar loopt op tot 3.7 miljoen,

voor proximus staat de teller op 3.3 miljoen €.

De kosten van telefoontaps en nummeridentificatie in gerechtelijke onderzoeken zijn de jongste 5 jaren enorm gestegen.

 

Haha, en straks zingen alle operatoren in koor: cente of geen diensten meer :bier :)

 

De kosten van telefoontaps en nummeridentificatie in gerechtelijke onderzoeken zijn de jongste 5 jaren enorm gestegen

 

:P :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eskobar, waar jij vandaan komt krijg je waarschijnlijk 10 jaar als je 25 plantjes hebt, maar zo werkt het hier nog niet.

Er wordt natuurlijk veel getapt, maar daar loopt de laatste 20 jaar ook nog al niet wat tuig rond, ronduit: kriminelen.

En tappen kost geld, moet je bij een profider zin en dan dag en nacht on-line zijn en alle tel. gespr. ook naar waar ook ter wereld volgen en dat bij zo veel criminaliteit, kom je op zulke bedragen.

Ik blijf er bij, als gewoon thuiskweker, heb je daar nog geen last van, gebeurt dit wel, is het vaak onrechtmatig verkregen bewijs. Maar pas op voor betrrokken raken bij kriminaliteit.

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan
sorry, dat laatste snap ik even niet ?

er heerst nog steeds een zwaar taboe over alles wat met ''cannabis'' te maken heeft,Ik ken persoonlijk iemand die vroeger gewoon wat buitenplanten staan had,en deze dan voor zelfgebruik,heel nuchtere persoon,hippietype,love and pease,je weet wel...Toen ze de eerste maal met veel machtsvertoon zijn veldje van pakweg een 10 tal plantjes oprolden begonnen de poppetjes te dansen,heel zijn leven is hij geviseerd geweest(nu nog steeds)controle's,huiszoekingen met een paar vondtsten van enkele tientallen grammen,deze persoon is echt behandeld geweest als een zware crimineel!!!Telkens afgevoerd met handboeien enz...

Voor vele mensen zijn gebruikers,laat staan kwekers zware criminelen,hoor maar eens rond,het ergste van al vindt ik dan weer de tolerantie betreffende het overmatige alcoholgebruik,je ziet dikwijls op het nieuws dat er weer iemand stomdronken een dodelijk verkeersongeluk veroorzaakte,en dat diezelfde persoon na verhoor weer is vrijgelaten...Dit tart voor mij toch elke verbeelding,dit komt alleen maar voor omdat de maatschapij drinken tolereert,heb je nu 100 flessen sterke drank in huis,en ben je een alcoholverslaafde,dan hebben vele mensen nog medelijden,maar steek je een jointje aan,dan ben je het laagste der aarde!Ervaren blowers zijn sociaal,rustig en veroorzaken zelden overlast wat meestal niet kan gezegd worden van stevige drinkers...Het is een zeer spijtige zaak,maar het blijft een feit... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mee eens , alcohol wordt zomaar geaccepteerd terwijl het medisch gezien gewoon een harddrug is . 2 mensen die ik ooit kende zijn er door deze geaccepteerde drugs !

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou heb ik es een vraagje...

 

een maat van me moest naar de blauwpetjes voor één of andere vage reden ( OM he :specool )

 

en hem werd verteld dat hij en wij (ik en nog een paar maten) door de ''amsterdamse brigade'' in de gaten werden gehouden ???

 

maar WTF is de amsterdamse brigade...

 

op internet vind ik alleen grootschalige coke smokkel enz. en van dat soort geintjes

 

 

als iemand antwoord weet .... graag :verrygood

 

 

vage......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk gewoon de Amsterdamse recherche (opsporingsamtenaren). Het feit dat ze zeggen dat ze jullie in de gaten houden zegt mij dat het geen grote zaak betreft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens peter r de vries is iedereen crimineel zwartrijders door rood rijden de wet overtreden enzo wie heefd dat nooit gedaan? iedereen ook gewone nette mensen zijn criminelen volgens het boek "peter r de vries Cipier mag ik een pistool van u?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn allemaal bang dat ze getap worden maar wat dacht je van op het forum zitten hier

er zullen ook wel me gekeken worden en via je ip komen ze ook ver

 

risico loop je altijd als je met kweeken bezig houd of met andere dingen die niet mogen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is hier nog nooit iemand door foto's of tekst over zijn kweek opgepakt .

 

ik stuur alleen een sms

 

Die tappen ze net zo goed !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och joh als je eens wist hoe ongelooflijk gevoelig en makkelijk providers als Het Net en andere LB-aanbieders zijn..daar schrik je van hoor! (mijn volgende lesmodule gaat erover) Maargoed dat ze toch lang niet genoeg personeel hebben om overal tabs te zetten :lol: Don't worry be happy!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind die anonieme tiplijn veel erger :wacko:

 

Laat ze het lekker zelf uitzoeken allemaal i.p.v. de buurman voor hun eigen karretje te spannen.

 

Zo kweken we geen wiet maar landverraders :lol: en die mogen van mij allemaal :wacko:

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd tokkie... en het ergste is, die tiplijn word in Nederland massaal gebruikt, echt niet normaal hoeveel mensen stiekum ratten zijn.

Je kunt beter bang zijn voor je buren (en de vreselijk leuke buur spelen tegen iedereen) dan voor een tap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja,buren,tiplijnbellers en schoonmoeders = vreselijk volk :wacko:

 

Weet je wat het ergste is?

 

Als je ruzie hebt met je buurvrouw die ook nog je schoonmoeder is :lol:

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik nou in Amersfoort zag :wacko:

 

Gewoon een actie bord met de tekst: "Ga illegale thuis hennep kwekers tegen!!"

 

Daaronder stond:

 

- water overlast

- illegale stroom aftapping

- crimineel gedrag

 

Meldt bla bla

 

Lijkt wel NSB Nederland :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb eens een paar jaar geleden van iemand gehoort dat je kunt weten of je getapt word.... het is niet een leuke oplossing maar kan wel werken...

hij zei namelijk dat hij om de zoveel tijd zijn telefoon rekening niet betaalde.... normaal gesproken sluiten ze de telefoon af..... alleen als je getapt word gebeurd dit echter niet volgens hem....

ook een manier misschien :lol:

 

Danny

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb eens een paar jaar geleden van iemand gehoort dat je kunt weten of je getapt word.... het is niet een leuke oplossing maar kan wel werken...

hij zei namelijk dat hij om de zoveel tijd zijn telefoon rekening niet betaalde.... normaal gesproken sluiten ze de telefoon af..... alleen als je getapt word gebeurd dit echter niet volgens hem....

ook een manier misschien :lol:

 

Danny

 

je word getapt als je jou stem dubbel hoort (echo) in een gesprek

dat is wat ik je kan vertellen

soms kan dit ook voorkomen als het regent

of als 1 van de 2 gebruikte mobieltjes niet goed werkt

als deze al een paar keer op de grond is gevallen of zo...

 

verder hoef je als kweker met 2 of 3 lampen echt niet bang te zijn

de popowz hebben wel wat beters te doen (koffie drinken bijv.)

en ik denk dat ook de rechter een beetje vreemd gaat kijken

als de telefoontaps, de 2 of 3 lampen, voorschakel app. en de rest van de rotzooi

bij hem als bewijs materiaal op tafel word gelegt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

telefoontap:

 

Echo's, berichten meerdere keren ontvangen, berichten niet ontvangen, berichten een week later ontvangen. Als je al deze dingen voorhebt zou ik wel van nummer veranderen. spreek uit ervaring.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...