Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

De Telefoon Tap

Recommended Posts

Zorg gewoon dat je je mobiel om de 3 weken weggooit, zowel je nr als je mobiel dus.

nieuwe mobiel kost in de winkel ong €50 met €20 euro beltegoed goedkope investering dus.

(Een prepaid wel te verstaan)

en iedere 3 weken iedereen mn nummer weer opnieuw doorgeven cker :specool

 

Vroeger met de oude technieken kon je idd een ruis of echo horen bij aftappen, tegenwoordig gaat alles digitaal, en is dit niet merkbaar.

Als er een manier is om te achterhalen of je getapt word is dit morge mischien niet meer het geval, de techniek gaat ook vooruit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik een plaatje op mn eigen site zet en dat plaatje in een persoonlijk bericht naar een van jullie stuur, dan heb ik je IP adres dat ik direct aan je nickname kan linken.

 

Niet dat ik denk dat je er bang voor hoeft te zijn dat ze dit nu al doen, in tegenstelling to afluisteren.

 

Gebruik encrypted mail en het probleem is opgelost, waarom nog bellen? Er bestaan ook telefoons die het gesprek coderen en (vrijwel)niet af te luisteren zijn.

 

Belachelijk hoe "we" in Nederland omgaan met afluisteren/vrijheid. Er hoeft nieteens meer een rechter aan te pas te komen. En helemaal belachelijk hoe onbekend dit is.

 

ik zeg altijd maar: zolang je achter een proxy server surft is er niks aan de hand :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

:specool

 

als je achter proxy surft is je ip adres (bijna) niet achterhaal baar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wedden van wel :blink:

 

Alle routers waar je doorheen surft om op een website te komen vai die proxy loggen dus je IP blijft altijd ergens in de logs achter :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik een plaatje op mn eigen site zet en dat plaatje in een persoonlijk bericht naar een van jullie stuur, dan heb ik je IP adres dat ik direct aan je nickname kan linken.

 

Niet dat ik denk dat je er bang voor hoeft te zijn dat ze dit nu al doen, in tegenstelling to afluisteren.

 

Gebruik encrypted mail en het probleem is opgelost, waarom nog bellen? Er bestaan ook telefoons die het gesprek coderen en (vrijwel)niet af te luisteren zijn.

 

Belachelijk hoe "we" in Nederland omgaan met afluisteren/vrijheid. Er hoeft nieteens meer een rechter aan te pas te komen. En helemaal belachelijk hoe onbekend dit is.

hoezo belachelijk ik wist dit allang wist je toevallig dat ze allang van de markt afgehaald zijn? hoe heet dat ding? kunnen we misschien via marktplaats opzoeken. voor wie werken normale winkels? denk eens na? voor de overheid natuurlijk en de politie en al de zaken er zitten mensen die niet te vertrouwen zijn de politie is hun vriend en je vriend of niet? hoeveel mensen bestaan er die de politie te vriend houden?ia mail met drugshandel bezig houden lijkt me veel te riskant en te sloom

 

ik zeg altijd maar: zolang je achter een proxy server surft is er niks aan de hand :specool

pure onzin internet is electrice communicatie en als je email stuurt zonder dat ip achter te halen is komt email toch niet aan onzin maak eens 2 mails van hotmail en stuur van de ene naar de ander zie je het? via yahoo is het mogelijk dat ze ip adress niet kunnen achterhalen want het is amirikaanse mail hoe weet ik niet heb er wel over gelezen ergens bij www.internetoplichting.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een beetje vergezocht dat afluisteren de meeste kweken hier voor hun hobby er zijn misschien een aantal die een paar honderd planten hebben maar of ze dan gelijk afgeluisterd worden vind ik een beetje overdreven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nog nooit in aanraking bent geweest met de politie hoef je je echt geen zorgen te maken dat ze je telefoon afluisteren (ivm drugs). die kans is zo gering, te verwaarlozen.

Als je je toch zorgen maakt, spreek dan codewoorden af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik het wel mee eens. Maar ga dan ook niet je shop opbellen om te vragen wanneer je die wiet kan komen brengen...lol

Ze kunnen ook je tegenpartij afluisteren als jij toevallig belt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoezo belachelijk ik wist dit allang wist je toevallig dat ze allang van de markt afgehaald zijn? hoe heet dat ding? kunnen we misschien via marktplaats opzoeken. voor wie werken normale winkels? denk eens na? voor de overheid natuurlijk en de politie en al de zaken er zitten mensen die niet te vertrouwen zijn de politie is hun vriend en je vriend of niet? hoeveel mensen bestaan er die de politie te vriend houden?ia mail met drugshandel bezig houden lijkt me veel te riskant en te sloom

 

 

pure onzin internet is electrice communicatie en als je email stuurt zonder dat ip achter te halen is komt email toch niet aan onzin maak eens 2 mails van hotmail en stuur van de ene naar de ander zie je het? via yahoo is het mogelijk dat ze ip adress niet kunnen achterhalen want het is amirikaanse mail hoe weet ik niet heb er wel over gelezen ergens bij www.internetoplichting.nl

 

 

 

Je weet waar de bel is.. maar niet waar de klepel hangt :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij twee gesneden broden.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...