Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greenf1ngers

Nieuwe Wet

Recommended Posts

hoorde vandaag dat er weer een nieuwe wet is t.o.v. stekken..

 

per stekje rekenen ze nu 1 plant = ong 20/22 gr = 60 euro

dus als je 500 stekken hebt 30.000 pleuro's

weet iemand hier al meer van

Share this post


Link to post
Share on other sites

de richtlijn van justitie zal wel verhoogd zijn mbt maximale boete, ze kunnen je dus tot 60 euro per plant beboeten. Het is niet altijd zo dat ze je dat ook opleggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het echt helemaal gehad met dat beleid hier in NL.. meerderheid van de tweede kamer is voor het legaliseren van de achterdeur en de kweek maar die godverdommense KUT Donner wil dr natuulk niks van weten. Wat mij betreft ----EDIT----t dit hoerenkabinet zo snel mogelijk op..

Een beetje off topic btw.. maar als ik zoiets lees dan moet t er ff uit:) excuus;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of Experience zelf een hok heeft, maar je hebt wel gelijk. Hoe harder ze de teelt aanpakken, hoe hoger de prijs.

 

Persoonlijk zou ik legalisatie toejuichen. Ik kweek voornamelijk voor m'n plezier en ik zou een stuk rustiger slapen als het legaal zou zijn. In dat geval zou je ook gewoon je brandverzekeraar kunnen inlichten over je kweek. Op dit moment wordt elke schade a.g.v. kweken zondermeer afgewezen. Toch ook iets om bij stil te staan als je in je woonhuis kweekt.

 

Een ander probleempje waar ik tegenaan loop is m'n werkgever die erg gespitst is op moraliteit en zo. Ik weet zeker dat ik eruit word geschopt als ze erachter komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet niet of Experience zelf een hok heeft, maar je hebt wel gelijk. Hoe harder ze de teelt aanpakken, hoe hoger de prijs.

 

Persoonlijk zou ik legalisatie toejuichen. Ik kweek voornamelijk voor m'n plezier en ik zou een stuk rustiger slapen als het legaal zou zijn. In dat geval zou je ook gewoon je brandverzekeraar kunnen inlichten over je kweek. Op dit moment wordt elke schade a.g.v. kweken zondermeer afgewezen. Toch ook iets om bij stil te staan als je in je woonhuis kweekt.

 

Een ander probleempje waar ik tegenaan loop is m'n werkgever die erg gespitst is op moraliteit en zo. Ik weet zeker dat ik eruit word geschopt als ze erachter komen.

erg he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de kweek gelegaliseerd wordt loont het zich niet meer om te kweken omdat dan de prijs zodanig zal dalen dat je er geen winst meer op kan maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is that all we care about? Winst maken met de kweek? Stelletje kapitalisten:P.. ik vind t gewoon vervelend om als crimineel gezien te worden omdat ik wiet rook. Of teelt. Ik heb zelf geen hok ook btw

Share this post


Link to post
Share on other sites
als de kweek gelegaliseerd wordt loont het zich niet meer om te kweken omdat dan de prijs zodanig zal dalen dat je er geen winst meer op kan maken.

En het plezier dan? Ik vind het gewoon leuk om m'n eigen kweekje te roken. Plus je weet dat het geen troep is.

 

Dat je er geen winst meer mee kan maken zal wel meevallen. Met tomaten kweken kan je toch ook een boterham verdienen? Bovendien zal wiet nooit een volledig maatschappelijk geaccepteerd tuinbouwgewas worden, dus met de concurrentie zal het wel meevallen. Ik denk wel dat alleen de echt goede, professionele kwekers overblijven, maar dat lijkt me geen slechte zaak. De beste kwaliteit voor een lage prijs en geen criminaliteit. Perfect toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bovendien zal wiet nooit een volledig maatschappelijk geaccepteerd tuinbouwgewas worden, dus met de concurrentie zal het wel meevallen. Ik denk wel dat alleen de echt goede, professionele kwekers overblijven, maar dat lijkt me geen slechte zaak.

Bij de maatschappij ben k het met je eens,

er zijn echt teveel mensen die alles wat met blowen te maken heeft verafschuwen en ik denk dat de meesten daar ook niet zomaar vanaf zullen komen, zelfs met legalisatie ervan.

Tweede gedeelte is denk ik een probleem..

meerdere mensen zullen bij legalisatie zoiets hebben van ja het is toch legaal waarom gaan we niet ook kweken, zo krijg je wel meer aanbod. De vraag is alleen hoeveel tijd gaan ze eraan besteden om een zo goed mogelijk wietje te krijgen. Ik denk dat als de prof. kwekers voorrang krijgen (ik weet niet hoe ze anders over zullen blijven) op de verkoop dat de minder ervaren kwekers forums als deze vaker zullen bezoeken om genoeg ervaring op te doen waarmee ze ''goed'' kunnen kweken.

Zo zit je uiteindelijk weer met meerdere (goede) aanbieders...

 

Ook kan de criminaliteit nog Toenemen, ik neem aan dat je nog steeds geen 100 planten tegelijk mag kweken als het gelegaliseerd wordt :D , maar toch lijkt het me intressanter om te doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoorde vandaag dat er weer een nieuwe wet is t.o.v. stekken..

 

per stekje rekenen ze nu 1 plant = ong 20/22 gr = 60 euro

dus als je 500 stekken hebt 30.000 pleuro's

weet iemand hier al meer van

Wat is hier nieuw aan? stekken worden door de wet al jarenlang als plantjes geteld

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een ander probleempje waar ik tegenaan loop is m'n werkgever die erg gespitst is op moraliteit en zo. Ik weet zeker dat ik eruit word geschopt als ze erachter komen.

Kan tie niet :D Doet ie ut wel klaag je hem aan weet zeker dat je wint :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik neem aan dat je nog steeds geen 100 planten tegelijk mag kweken als het gelegaliseerd wordt

 

Als het word gelegaliseerd neem ik toch aan dat ze geen qutom gaan stellen hoeveel planten je mag hebben, ze stellen toch ook niet dat je maximaal 100 tomatenplanten mag hebben? En ik nem aan dat ze daar in Den Haag slim genoeg zijn om te zien dat zo'n quotum het niet uit de illegaliteit gaat halen. Dus als het gelegaliseerd word krijg je die regels niet. Vermoedelijk zullen ze wel voorlichting geven/ eisen stellen aan bepaalde veiligheidszaken in je hok..

Legalise of world freedom 'till the plants not a crime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zullen het niet gaan legalizeren, omdat den haag teveel gezeik gaat krijgen met de EU die niet zullen accpeteren dat drugs legaal wordt...Als het gelegalizeerd wordt krijg je kassen vol met top kwaliteit met een prijs van ongeveer de helft wat je nu betaald!! Van mij mag het best legaal maar mijn hokkie blijft....

Share this post


Link to post
Share on other sites
is that all we care about? Winst maken met de kweek? Stelletje kapitalisten:P..

Natuurlijk is de wet krom wat beterft het gedoogbeleid van soft drugs en het verbod op hennepkweken........

 

maar wat mij betreft laten ze het daar in den haag zo, want ik weet zeker dat als de teelt gelegaliseerd wordt de prijs van wiet zo laag dat het voor de commerciele kwekers niet meer interesant is om te telen.

 

wat mijzelf betreft verdien ik er een leuk zakcentje bij en daar doe ik het voor, en dan mag ik een kapitalist zijn maar zolang ik godverdomme 1.42 voor een liter euroloodvrij moet dokken en voor een glas bier 1.75 zal ik wel moeten...............

Share this post


Link to post
Share on other sites
is that all we care about? Winst maken met de kweek? Stelletje kapitalisten:P..

Natuurlijk is de wet krom wat beterft het gedoogbeleid van soft drugs en het verbod op hennepkweken........

 

maar wat mij betreft laten ze het daar in den haag zo, want ik weet zeker dat als de teelt gelegaliseerd wordt de prijs van wiet zo laag dat het voor de commerciele kwekers niet meer interesant is om te telen.

 

wat mijzelf betreft verdien ik er een leuk zakcentje bij en daar doe ik het voor, en dan mag ik een kapitalist zijn maar zolang ik godverdomme 1.42 voor een liter euroloodvrij moet dokken en voor een glas bier 1.75 zal ik wel moeten...............

deels met je eens diep.........

 

legalisatie doet de prijzen echt niet zakken.

 

ik durf te wedden dat ik voor m'n groenten na legalisatie net zoveel krijg als nu

van mij mogen ze

Share this post


Link to post
Share on other sites
legalisatie doet de prijzen echt niet zakken.

 

ik durf te wedden dat ik voor m'n groenten na legalisatie net zoveel krijg als nu

Als dat zo is hè dolim, dan huur ik vanaf het moment dat legalisatie een feit is een enorme loods waar ik 20 duizend planten kan kweken dan zou ik met een opbrengst van 20 gram per plant keer 20.000 keer 2.40 Euro is bijna 1miljoen euro.............. :P :) :rofl

 

ben ik dus toch binnen voordat ik 50 word............. :P

 

voor een bedrijfs hal in die groote ben je hier in drenthe zo`n 50.000 euro kwijt en dan moet ik denk ik met essent om tafel voor een beetje korting...... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest silentor

ik ben vorig jaar gepakt....wat de politie doet is een paar plantjes van je opsturen naar rijswijk (lab) daar wordt de plant "geknipt"en gedroogd ( de bloemen)

en dan zullen ze jouw gemiddeld gewicht vermenigvuldigen met het aantal planten....eb voilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK BEN GEPAKT IN MAART MET 63 PLANTEN MOET 29 AUGUSTUS VOORKOMEN

IK MOEST NOG VIER WEKEN IK HAD WEL GEZEGD DAT HET DE EERSTE OOGST WAS DAT SLIKTE ZE OOK NOG DEED OOK ALLES VIA DE METER MAAR DIE WAS AFGELOPEN NOVEMBER AL TERUG GEDRAAID IK HEB ALLEEN HET VOORDEEL VAN DE TWIJFEL GEHAD VAN DE NUON DIE HEEFT ALLEEN EEN ANDERE METER GEPLAATST EN HUP WE GAAN GEWOON WEER DOOR HEB ALWEER DRIE OOGSTEN GEHAD DUS IK WACHT WEL AF HOE HOOG HET ZAL WORDEN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

zonder Caps Lock volgende keer aub, mensen raken alleen geirriteerd hierdoor en het doet alles minder geloofwaardig overkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...