Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Seeker

1ste Indoor Kweek, 3 Maal Swazi Skunk

Recommended Posts

dan gooi ze toch om voor dat je weggaat je hebt er een prima resultaat mee behaald dus zorgen maken om een paar dagen meer of minder zou ik niet doen(ik had hetzelfde probleem en heb ze 2/3 weken eerder moeten omhakken). Zien er prima en heerlijk uit Seeker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En???

 

al om?

zo ja, drooggewicht ? ben benieuwd... ;)

 

je toppen zagen er zeer netjes uit

 

 

vage.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben op 8 maart begonnen en zit nu totaal op zo'n 94 dagen. Heb ze 3 dagen groei gegeven dus dat betekend dat ze nu al 91 dagen (13 weken) aan het bloeien zijn.

 

De plant zelf geeft aan wanneer hij gaat bloeien ,nadat de klok niet meer op groei staat. een plant begint niet gelijk met bloeien als het licht op 12/12 is geschakeld . pas dan begin je de weken bloei te tellen. Dus er zal toch in ieder geval iets van een weekje afmoeten .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben op 8 maart begonnen en zit nu totaal op zo'n 94 dagen. Heb ze 3 dagen groei gegeven dus dat betekend dat ze nu al 91 dagen (13 weken) aan het bloeien zijn.

 

De plant zelf geeft aan wanneer hij gaat bloeien ,nadat de klok niet meer op groei staat. een plant begint niet gelijk met bloeien als het licht op 12/12 is geschakeld . pas dan begin je de weken bloei te tellen. Dus er zal toch in ieder geval iets van een weekje afmoeten .

Dan heb je beslist een Sativa atmos... bloeitijd van 8 tot 18 weken!

 

Mooie topjes Seeker!

 

Zaadplanten zijn gewoon veel potenter..

Btw voor een beetje 'exclusief' zaad www.seedbay.com

Zelf ben ik hier ook een beetje actief op geweest.. vooral op die Weekend aanbiedingen van Gypsy Nirvana!

 

https://www.seedbay.com/item.php?id=9435 (wat ik over een week of 2 toch wel thuisverwacht)

 

Cinderella '99 f2 (10 seeds)

 

Sweet Tooth #3 2nds (10 seeds)

 

Jacks Cleaner x Grapefruit x G13 (10 seeds)

 

En dat voor 80 euro.

 

Groetjes Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou internet is weer eens 2 weken uitgevallen gvd.

Maar heb ze in de tussentijd al geknipt :rofl

 

Foto's

 

DCP_0254.jpg

 

DCP_0262.jpg

 

DCP_0258.jpg

 

In totaal was het zo'n 130 gram wat me dus echt verbaasd omdat ik maar 3 plantjes had. Kan misschien een paar gram meer of minder zijn maar niet veel want heb het gewogen met een weegschaal die tot de 0.1 gram nauwkeurig weegt.

 

Smaak ben ik ook zeer tevreden over. Lekker zoet en je word en een milde lekkere stoned. Krijg met deze wiet ook vaak een lachkick dus kortom ik ben zeer blij ;)

 

Ik weet ondertussen al 1 ding zeker en dat is dat dit zeker niet de laatste keer is dat ik een indoor grow doe. Volgende keer alleen een andere soort :D

 

En wat vinden jullie ervan?

 

Gr, Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ze al gezien maar ze zijn prachtig, zo zie je geduld loont wel :rofl

 

Veel rookplezier hé! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelieve niet meer te reageren,of wildposten op topics die gestart zijn,en die dateren van April 2005!De nieuw gestarte topics,de recente die lopende zijn horen vooraan te staan....

topic gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...