Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Seeker

1ste Indoor Kweek, 3 Maal Swazi Skunk

Recommended Posts

Nou ik heb een keer een kweekje buiten gehad en heb besloten om het eens binnen te proberen.

 

Nou voordat er gezegd word waarom heb je er niet veel meer genomen. Ik wilde gewoon de 1ste keer zien of ik wel de planten goed kon laten groeien. Volgende keer zal ik er meer nemen

 

Heb voor deze kweek gebruikt:

 

-400 watt philips son t pia plus

-270 M3 outtake

-Extra fan voor intake waar ik veel gaten achter heb geboord waardoor die flink wat lucht kan aanzuigen. Natuurlijk ook lichtdicht gemaakt.

-Als medium gewoon super biomix met perlite

-Als voeding canna flores en canna pk13/14

 

Hier zijn enkele foto's

 

Heb ze 4 dagen 18/6 onder tl lampen gehad en daarna meteen in de bloei gezet.

 

 

 

 

DCP_0075.jpg

 

DCP_0077.jpg

 

 

 

 

Dag 3

 

DCP_0083.jpg

 

 

 

 

Dag 12

 

DCP_0115.jpg

 

 

 

 

Dag 18

 

DCP_0132.jpg

 

DCP_0134.jpg

 

 

 

 

Dag 27

 

PIC_0007.jpg

 

PIC_0009.jpg

 

 

 

 

Dag 41

 

DCP_0162.jpg

 

DCP_0163.jpg

 

DCP_0164.jpg

 

 

Heb ik het begin grote problemen gehad met de vochtigheid. Zat vaak rond de 50/55% omdat je ze in het begin niet al teveel water kan geven. Na week 3 zat ik rond de 60/65%. toch zijn mijn planten maar rond de 65 Cm hoog, weet niet echt wat er is mis gegaan maar goed. Heb was toch best leuk en heb al veel dingen ontdekt die ik de volgende keer anders ga doen. Misschien dat ik de volgende keer wat meer succes heb :verrygood

 

Ik zal over een paar dagen weer wat foto's posten. Tips zijn natuurlijk altijd welkom :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak de foto's ff wat kleiner, niet iedereen heeft kabel.

 

T gaat toch best aardig. Je had ze iets langer voor kunnen laten groeien, dan waren ze wat groter, nu je er toch maar 3 hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry voor de grootte van de foto's maar heb nu een andere fotocamera. Zou niet weten hoe ik ze kleiner zou moeten maken. Vind je dat het toch best aardig gaat ja? Er zijn toch echt weinig mooie toppen vergeleken met andere mensen die ik ken die een 400 watter hebben gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan iemand me vertellen hoe lang ze nog moeten ongeveer? Ik zit in week 6.5 en er is nog nergens iets bruins te bekennen op de toppen. Zou ik toch voeding blijven geven of al meteen over schakelen naar water? Alvast bedankt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 weken is een streefdatum, 80% haartjes bruin = oogsten. Gewoon voeding blijven geven. Laaste week alleen water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How , wacht eens even : Je kweekt met zaailingen en die hebben tijd nodig gehad om volwassen te worden ,en in de bloei te schieten. Vanaf het moment van het in de bloei zetten moet je zo'n 10 a 11 weken rekenen!

Je planten zijn grotendeels Indica zo te zien , dit verklaart ook dat ze vrij kort zijn . Bedankt voor het testen van Indica's met zeer korte groei !

 

Die lengte is in feite juist vrij ideaal voor de binnen teelt . Ze zien er goed uit trouwens .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohw zo, Bedankt atmos want ik was al bijna gestopt met de voeding. Ik dacht al dat er iets raars was want mijn toppen zien er helemaal niet uit alsof ze klaar zijn. Nou wie weet, misschien komt er toch nog iets uit. Maar hoor ik alleen de laatste week water te geven of de laatste 2 weken? Hoor verschillende dingen van mensen. Nogmaals bedankt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Nou ik erachter ben gekomen dat ze 2-3 weken langer moeten zijn ze toch groter aan het worden als ik d8. :verrygood Nogmaals bedankt voor je advies atmos want was al van plan om te stoppen met de voeding.

 

Zit nu op dag 47 hoe lang denk je nog dat ze nodig hebben. thnx again :verrygood

 

DCP_0168.jpg

 

DCP_0169.jpg

 

DCP_0167.jpg

 

DCP_0166.jpg

 

Gr, The Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update :D

 

Ze zien er lekker uit, kan bijna niet w88 om ze eens ze proberen :verrygood

Had nog wel een vraagje, is het normaal dat ze zo groen blijven ook al moet ik nog maar 2-2,5 week? Ik zie bij de mijne nergens gele/bruine bladeren zijn allemaal donkergroen. Bijna alle planten die ik zie op forums etc worden dan geel. betekend dit dat ik meer voeding had kunnen geven of...?

Alvast bedankt :verrygood

 

DCP_0173.jpg

 

DCP_0172.jpg

 

Gr, The S33ker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo ongeduldig, het duurt zeker nog wel een week of 3 voordat ze een beetje aan het afbloeien zijn.. Hoeveel voeding geef je trouwens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef dus gewoon canna flores (25Ml per 5L) en nu doe ik daarbij ook nog 7ml pk-13/14. Duurt het nog 3 weken ja? Zit nu op week 7 en 2 dagen. Hoop nu alleen dat ze voor 15 mei klaar zijn want ik ga dan naar centerparcs voor 4 dagen. Nogmaals bedankt :verrygood

 

gr, The Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf wanneer reken je de bloei nou? nogmaals -vanaf het moment van omschakelen naar 12 /12 kun je bij zaailingen die een korte groei hebben gehad niet gelijk de bloei weken beginnen te tellen.

 

Ik denk dat ze voor de 15e mei niet echt klaar zijn, maar dat zegt niet dat je slechte wiet zal hebben, minder wiet dat wel.

 

De planten zien er goed uit , en je ziet duidelijk dat ze nog lang niet klaar zijn. Je zit nu ongeveer op 5 weken bloei !

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo atmos,

 

Ik ben met 12/12 begonnen op dinsdag 8 maart. Als de wiet lekker is dan ben ik al blij genoeg joh. Ik heb deze eerste keer maar 3 plantjes genomen om te kijken of ze niet dood gingen na een paar weken.

 

Ik heb voor de volgende keer al 6 female k2 zaadjes genomen :verrygood

Nogmaals bedankt atmos, zal volgende week weer wat foto'tjes posten.

 

gr, the seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Day 54

 

5c33cd8b.jpg

 

DCP_0180.jpg

 

Ben van plan om over 3 dagen alleen nog maar water te geven:)

haartjes beginnen nu ook overal bruin te worden

 

gr, M@verick

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er nog mooi groen uit, je zou misschien een tweede bloei erin kunnen trekken als je ze wat langer laat staan !!!

ik zou ze nog zeker een week of 2 laten staan... deze zijn nog lang niet oogstrijp.

 

Gr M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ik word vandaag wakker en mijn toppen zijn vanaf gisteravond tot vandaag enorm gegroeid. Dit terwijl die deze laatste week juist niet zoveel meer veranderde. Heeft dit iets te maken met de 2e bloei? Zie nu ineens een groeispurt in die toppen. Haren zijn op sommige toppen al rond de 30% bruin en ben gister overgegaan naar alleen water geven.

 

Gr, The Seeker

 

edited:

 

DCP_0186.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey ik word vandaag wakker en mijn toppen zijn vanaf gisteravond tot vandaag enorm gegroeid.

Dat kan de nabloei zijn komt wel vaker voor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update :verrygood

 

DCP_0193.jpg

 

DCP_0199.jpg

 

DCP_0192.jpg

 

DCP_0195.jpg

 

Kan iemand misschien een schatting maken van hoeveel het precies is. Ze zien er goed uit, worden nu wel langzamer hand geel.

Gr, The Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze moeten nog zeker 3 weken wat ik zo kan schatten!!

20 gr per hoofd top zeker (kurkdroog)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm dan ben ik jammer genoeg te vroeg begonnen aan het geven van alleen water. Maar dan komt het totaal uit op 11/12 weken dat kan toch niet met een plant die 8 weken nodig heeft. Zou ik nu weer overschakelen naar voeding of heeft dat niet veel zin meer nu? Ik snap ook niet precies hoe je aan een plant kan zien dat ie nog maar 2 weken nodig heeft. Toch bedankt voor de reacties iedereen!!! Zonder jullie zou ik niet ver zijn gekomen.

 

Gr, The S33ker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan geen schatting maken voor hoeveel eraf komt, maar kanwel zgegen dat je een stel prachtplanten heb zeg, al helemaal voorje eerste keer :verrygood

Respect man :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit hoor!

 

Ik denk ook nog rond de drie weken staan, heb je wel veel wiet en ik schat het op zo;n 40 gram per plantje...

 

 

respect.gifrespect.gifrespect.gifrespect.gifrespect.gifrespect.gifrespect.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar dan komt het totaal uit op 11/12 weken dat kan toch niet met een plant die 8 weken nodig heeft.

Nou, je ziet het. Die planten zijn nog echt niet klaar.. Je moet niet zoveel op de uitleg van de zaadbanken letten, die hebben nooit dezelfde set-up gebruikt als jij.. En volgens mij tel je nog steeds verkeerd, je moet de groei niet bij de bloei tijd optellen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...