Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpacingBen

Een Plantage Ergens In Het Bos?

Recommended Posts

Is het mogelijk om wietplanten te kweken ergens in het bos waar ook nog wat bomen staan ( er is dus niet gigantisch veel licht) Overleven ze het daar denk je, als je idere dag water brengt?

 

Nog tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij ging het prima , vantijd is spuugbeestjes gehad maar die kon je handmatig verwijderen , spinnetjes en spinnenrag zal je ook gauw tegenkomen maar deze kunnen geen kwaad :verrygood

 

nu nog een lekker plekje en beginnen maar(allee in mei he :D )

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet wie hoe je bent en hoe oud

maar hier is me tip:

 

wees er niet zo trots op bij vrienden dat je plantjes hebt en vertel het ook niet waar het staat

 

volgens mij weet ut hele dorp nu dat ik er plantjes heb staan :P B)

(tenminste vorig jaar binnekort weer hale maar dit keer niet over praten :smoke

 

dus ook al wat ik zei als eerst

 

ik weet niet wie jij bent en wat je leeftijd is

 

maar zoals ik als 15 jarige vertel je ut graag dat je plantjes hebt want dan ben je wel ff de man :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier bij ons ook 2 maten van mij kweekte ook buiten en kei veel mensen wiste dat en ja.... best veel planten gejat achter het huis :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, thanks voor de reactie! Ga dit samen met een vriend eens uit proberen! Alleen nog even kijken waar ik zaadjes vandaan haal... Coffeeshop?

 

Enneh, waar die planten staan, blijft onder die vriend en mij :D

 

Vrienden die cannabis gebruiken vertrouw ik niet als het om wiet gaat :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaadjes kun je halen in een grow shop of bestellen op www.nirvana-shop.com bijv.

en vrienden zijn ook niet te vertrouwe als het om wiet gaat hehe wiet gaat boven alles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, growshop zit hier in de buurt wel (Apeldoorn) Tis behalve een coffeeshop ook een growshop geloof ik in ieder geval:P

 

Enneh, vrienden zijn inderdaad niet allemaal te vertrouwen als het om wiet gaat! Maar een aantal vertrouw ik wel, ook met wiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt je beter stekken aanschaffen dan zaad imho

aangezien je dan teminste 100% zeker weet dat het een vrouwelijke is :verrygood

ipv mannen...

 

en 10 zaden voor 20 euro of 10 stekken :smoke die keuze is hier snel gemaakt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kunt je beter stekken aanschaffen dan zaad imho

aangezien je dan teminste 100% zeker weet dat het een vrouwelijke is :verrygood

ipv mannen...

 

en 10 zaden voor 20 euro of 10 stekken :smoke die keuze is hier snel gemaakt :D

zaad word het dan groeit trouwens rapper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus stekken kopen, gewoon in de grond plaatsen en dan heb ik wel een grote kans dat het lukt?:verrygood Of is die kans maar heel klein?

 

Enneh, wat is de beste omgeving voor deze plantjes? Is het bijvoorbeeld verstandig ze te plaatsen op een eiland die omringt is door water? Zo'n plantej heeft water nodig neem ik aan:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon waar veel bomen en die shit omheen staan, anders valt het op. Een beetje potgrond in het gat doen en plantje erin. Meestal kun je de natuur gewoon laten doen zoals het is, behalve op hete en droge zomerdagen. Dan zou ik gewoon regelmatig water geven of in de buurt van een sloot als het kan :verrygood :D en dan afwachte :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou eigenlijk moeten achterhalen hoe diep het grondwater ongeveer zit . Wanneer dat te diep zit moet je namelijk volledig zelf bewateren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, er is een plek waar een meer zit en daarnaast staan allemaal bomen en struiken in het water (water zal niet dieper dan 1 meter zijn) en weer daar naast een stukje dat droog is, en ook stukken modder... Ik denk dat wanneer ik 1 meter de grond in ga op dat droge stuk dat er dan al water begint te verschijnen :verrygood Ga binnenkort eens langs om te kijken of het echt een goed plekje is :D En dan stekjes kopen en in april een keer planten (of moet ik echt wachten tot mei?:verrygood)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat doe je best wel , wacht dat de 2 de week van mei , verleden jaar midden april gezet en zijn ewa klein gebleven vind ik , wel heel lekkere weed :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vorig jaar ook mooi plekje en 1 rviend wist het.... die dacht dat hij een andere vriend wel kon vertrouwen en die heeft hem gejat :verrygood Maar hij was aardig voor me :verrygood Hij gaf me de helft kk homo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je zou eigenlijk moeten achterhalen hoe diep het grondwater ongeveer zit . Wanneer dat te diep zit moet je namelijk volledig zelf bewateren.

Aaight, maar hoe diep rijken de wortels dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan een voedingsvat aansluiten, gewoon een emmer in de grond ingraven en een stel blumats erin stoppen ofzo, hebben je plantjes een reserve in de wat hetere dagen en hoef je niet dagelijks langs te komen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn behoorlijk dure druppelaars die ik niet zo snel in een bos achter zou laten... Ook werken ze pas wanneer het watervat minstens een halve meter hoger staat, dus ingraven in de grond wordt lastig denk ik. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...