Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hoi

 

de nlxbb is die wel 100x vrouwelijk? netzoals de rest die je via alien van femaleseeds.nl ken kopen? WANT als ik naar www.femaleseeds.nl ga zie ik bij velen ook feminised staan en dat is geloof ik niet 100 % vrouwelijk

 

ik heb een email gestuurd en ze zijn inderdaad feminised

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is één plant die 6 keer is getopt. De rest allemaal 2 tot 3 keer.

 

Over die gele bladeren ik denk dat het normaal is, die zaten direct aan de hoofdstengel en aan de voeding kan het ook niet echt liggen, ze stonden in All mix en ik heb niet bijgevoed.

Is niet echt normaal denk ik . All- mix is wel voorbemest en wil voor kleine palnten/in de eerste weken wel eens slecht werken .

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi

 

de nlxbb is die wel 100x vrouwelijk? netzoals de rest die je via alien van femaleseeds.nl ken kopen? WANT als ik naar www.femaleseeds.nl ga zie ik bij velen ook feminised staan en dat is geloof ik niet 100 % vrouwelijk

 

ik heb een email gestuurd en ze zijn inderdaad feminised

Wat is eigenlijk juist het verschil tussen female - feminised ?

 

Is feminised dan zoveel meer nadelig? Slechte kwaliteit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is één plant die 6 keer is getopt. De rest allemaal 2 tot 3 keer.

 

Over die gele bladeren ik denk dat het normaal is, die zaten direct aan de hoofdstengel en aan de voeding kan het ook niet echt liggen, ze stonden in All mix en ik heb niet bijgevoed.

Is niet echt normaal denk ik . All- mix is wel voorbemest en wil voor kleine palnten/in de eerste weken wel eens slecht werken .

Ik heb mijn k2's in zaai en stekgrond gezet, en in turfpotjes, en die hadden ook gele bladeren die zijn nu ook allemaal weg. Ik zou echt niet weten waardoor het zou komen. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi

 

de nlxbb is die wel 100x vrouwelijk? netzoals de rest die je via alien van femaleseeds.nl ken kopen? WANT als ik naar www.femaleseeds.nl ga zie ik bij velen ook feminised staan en dat is geloof ik niet 100 % vrouwelijk

 

ik heb een email gestuurd en ze zijn inderdaad feminised

Wat is eigenlijk juist het verschil tussen female - feminised ?

 

Is feminised dan zoveel meer nadelig? Slechte kwaliteit?

female seeds is veel meer kans op vrouwtjes (bijna 100%) en feminesed worden veel minder snel vrouwtjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een email gestuurd naar alien over die nlxbb dat ik me dat ik me belazert voel en nu reageren ze ineens niet meer

En aangezien ik niet meer aan het vrouwelijk zaad van no mercy kan komen ga ik stekken kopen voor in de tuin en plant ik die herma zaadjes bij een boer op zen maisveld

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb een email gestuurd naar alien over die nlxbb dat ik me dat ik me belazert voel en nu reageren ze ineens niet meer

En aangezien ik niet meer aan het vrouwelijk zaad van no mercy kan komen ga ik stekken kopen voor in de tuin en plant ik die herma zaadjes bij een boer op zen maisveld

Alien verkoopt gewoon de zaden van FemaleSeeds door, dit is niet hun probleem dus.

Beter even mailen naar Femaleseeds zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb een email gestuurd naar alien over die nlxbb dat ik me dat ik me belazert voel en nu reageren ze ineens niet meer

En aangezien ik niet meer aan het vrouwelijk zaad van no mercy kan komen ga ik stekken kopen voor in de tuin en plant ik die herma zaadjes bij een boer op zen maisveld

Je voelt je belazerd maar heb nog geen enkel zaadje uitgegroeid?! Ik zou eerst maar eens ff kijken of en hoe het groeit, DAARNA pas gaan zeiken. En inplaats van een e-mail zou ik gewoon hier (http://www.icmag.com/ic/forumdisplay.php?f=78) een topic openen met wat foto's (verificatie) zodat het ook openbaar bekend wordt dat sommige zaden die ze leveren niet helemaal "pluis" zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is ook waar ik probeer ze nog wel een keer

maar hret ging mij om het feit dat alien ze als female verkoopt en dat ze weten dat het femenised zaad is

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Dat moet ook niet kunnen en zouden ze gewoon moeten veranderen als het echt zo is. Als een paar mensen ze een mailtje sturen hierover denk ik wel dat ze zo aardig zijn om het te veranderen in "feminized seeds".

Share this post


Link to post
Share on other sites

de northern light staat nu al een tijd als feminesd, maar de nlxbb toen die er nogbij stond stond bekend als Female.

 

marja ik ga het gewoon proberen met deze zaadjes, ik zie wel wat er uit komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt dus zelf ook nog invloed op het wel of niet ontstaan van herma's !!

 

Stress / slechte omstandigheden : De mannelijke eigenschap komt dan naar boven terwijl er al wel vrouwelijke bloemen opzitten. Dit doet de plant omdat het veel minder energie kost om mannelijke trossen te produceren in plaats van vrouwelijke. Slechte omstandigheden zorgen ervoor dat de plant minder energie beschikbaar heeft dus schakelen ze over naar productie van mannelijke bloemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar buiten zal ik niet veel invloed kunnen hebben. een idee is wel dan al deze planten verduisteren zodat ze in beter weer afbloeien... maar dan moet ki ze ook in potten zetten want anders kan ik ze niet verzetten en ons mam wil geen rare dingen om de planten heen hebben zoals een afdakje midde in de tuin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit bericht heb ik van Alien ontvangen:

 

Hey

 

Female seeds verkoopt female zaad en femeniseerd zaad en geen zorgen 98% kans dat al je nl x bb 100 % vrouwelijk zullen zijn.

 

De kwaliteit is zeer goed dus ik zou me geen zorgen maken, alleen door teveel omgevengsstress zou je mogelijk herma kunnen veroorzaken maar aangezien we nog maar één klacht gehoord hebben van hondereden female seeds gefeminiseerd of female te verkopen hebben licht het risico aan de lage kant.

 

Groets

 

 

Online Alien

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow zien er lekker uit man doe je netjes

zo te zien geen problemen gehad van de overschakeling van lamp naar zon licht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit man, maar zie je eigenlijk verschil in groei tussen de plant die in de normale potgrond staat en die ene in allmix? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien hebben sommige planten al 9 vingers , toch?

 

De All-mix doet het nu perfect nadat het in het begin juist ff wat meer moeite kostte ,begrijp ik uit je verhaal. En de planten op die andere grond zijn nu juist wat lichter van kleur ,of niet .

 

In de natuur kiemen zaden in de voedingsarme toplaag van de grond. Deze grond is voedingsarm omdat die steeds rechtstreeks is uitgespoeld door regen .

 

De onderste plant op de laatste foto lijkt te zijn begonnen aan het volwassen wordingsproces, of er mee bezig te zijn geweest toen het nog langer donker was.

Dit vanwege de hoofdstelen van de takken die zijn bij die plant niet meer kaarsrecht . Misschien is deze plant bij begonnen aan z'n bloei ,maar nu weer terug in de groei. Misschien klopt het niet want van een foto beoordelen is vaak lastig .

 

Als het klopt dan zou je er nu al goede stekken vanaf kunnen halen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja er zijn 3 plantjes die 9 vingerige bladeren aan begin te maken en al heeft gemaakt.

 

het enige wat ik merk van het verschil tussen potgrond en all mix is dat degene met all mix donkerder groen zijn, verder eigenlijk bijna niks!

 

het kleine plantje (maroc) is bijna dood, die haalt het denk ik niet meer. maar dat maakt niet uit want krijg binnekort 3 nieuwe stekjes.

 

de plantjes zijn trouwens niet in de bloei geweest! gelukkig. enne stekjes ben ik er niet van plan af te gaan halen, omdat ik toch maar een beperkt aantal plantjes van thuis mag hebben. kan het kwaad dan dat de stelen niet meer kaarsrecht lopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee , dat kan geen kwaad verder , het is een verschijnsel dat voordoet als de bloei nadert . In jouw geval zijn ze gewoon weer verder gaan groeien .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...