Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
moaner

Tripweed

Recommended Posts

iemand dit ooit al is gehad? ik wel , was zalig. stoned , da kon ge ni geloven! en daarbij een beetje trippen. gewoon de max. weet er iemand hoe je zoiets maakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van een ``overdosis `` NLx kan je behoorlijk hard spacen :D cocktails zijn het leukst :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh, tripmwiet is eigenlijk , wiet met een lsd spray op .Dit is praktisch niet meer te vinden enkel bij de echte die hard Acid fans

Share this post


Link to post
Share on other sites
euh, tripmwiet is eigenlijk , wiet met een lsd spray op .Dit is praktisch niet meer te vinden enkel bij de echte die hard Acid fans

dit is echt grote onzin, lsd werkt niet als je het rookt omdat het simpelweg allemaal verbrand.

 

ennum, ik als mede-diehard acidfan kan je melden dat er in nederland, en waarschijnlijk in belgie ook wel volop lsd verkrijgbaar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zoals MDMA, je moet gewoon de juiste mensen weten te vinden..

 

Spreek een hippie aan. :verrygood

 

weet er iemand hoe je zoiets maakt?

 

Watte?

 

Trip-wiet?

 

Je plant een zaadje of koopt een stekkie, dat zet je in een potje aarde, geef het wat licht, geef het wat water, en je hebt "trip-wiet"..

 

Als je dat niet bedoelt..

 

DAN WEET IK HET OOK NIET! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
iemand dit ooit al is gehad? ik wel , was zalig. stoned , da kon ge ni geloven! en daarbij een beetje trippen. gewoon de max. weet er iemand hoe je zoiets maakt?

ook wel eens gehad,liep over een weg met 50 meter verder een lange dijk((nieuwe waterweg),daar hoorde ik scooters en gasten schreeuwen,leuk feestje daar,maar als je het over de hele weg die 1 kilometer lang is hoort of t 50 meter naast je op die dijk gebeurt(dat feestje met scooters en geschreeuw)ja,dan ga je je wel realiseren dat je aan het trippen ben(van wiet).leuk vond ik het overigens niet zo, :rofl

 

Van de originele Thai sticks gedrenkt in hasjolie schijn je aardig te kunnen trippen. Het gerucht gaat dat er door deze sticks soms ook opium gemengd zat... :specool

van thai weed heb ik het ook wel eens gehad,dit was geen droge wiet maar meer stug,zoals een vette skunk,met oranje haartjes.die rookte ik :wOOt in een shop in kralingen met een maat van me(toen nog 3 blowtjes voor 7,50 uit een zakje),waarna we naar buiten gingen.daar praatte mn maat tegen me,ik hoorde het half galmen en vanuit de verte.alles was vaag om me heen :wOOt ,die maat van me had precies het zelfde :P !van goeie thai ga je dus degelijk wel half trippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb in me beginperiode ook weleens vet gespaced, alles zien zoals je het ziet, maar toch anders, ik en een mattie van me hebben dit allebei gehad en noemen dit de droomwereld, heb ik maar 3 keer gehad, maar het lijkt net of je in een droomwereld / film zit. is echt kk vaag. Alsof je je eigen lichaam niet meer bestuurt.

 

Ook ben ik een keer flink out gegaan, toen moest ik nog naar huis (ouders thuis <_<) en toen ik naar huis liep leek het wel of ik me benen niet meer voelde, maar echt erger dan deze dingen is het nooit geworden bij mij, maar het was wel gewoon wiet uit de shop.. Zou best weleens skunk geweest kunnen zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben tot nu toe 2 keer gaan trippen van wiet. Beide keren van ice-o-lator.

 

De eerste keer na veel van deze hasj gerookt te hebben kwam ik bij een spoor overgang. Niks aan de hand dacht ik zo. Totdat de trein eraan kwam en de spoorbomen dicht gingen. Ik had het gevoel dat ik naar een grote vuurwerk show aan het kijken was. Al die rode lichten en het geluid dat je hoort als de spoorbomen dicht gaan.

 

De tweede keer heb ik klein beetje moeten huilen. Na echt maximaal gerookt te hebben. Een maat van me deed een robot na in de auto, en hij herhaalde steeds de woorden "murder, murder". Nou had die vriend van me zelf ook echt veel gerookt en hij had ondertussen zijn pet en bril afgezet, dus zag er sowieso al anders uit.

In ieder geval ik schrok echt erg, viel half de auto uit en rende n paar meter weg. Daarna durfde ik weer terug te komen. Maar was echt dik aan het spacen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

''In mijn beginperiode, ALSJEBLIEFT zeg!! :verrygood

 

:nerd en post wat nuttigs, ALSJEBLIEFT

 

Ja zeg! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind t maar beetje onzin van weed kan je niet echt trippen wel spacen.....

van paddos en die shit das pas trippie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal een blund en gooi er 2 gram super silver haze in

een van de beste soortjes in nederland en als dat niet kan pak je misty of killerqueen

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt trippen zoals op paddo's vind ik altijd wat overdreven, maar je kan het akelig dicht naderen.

 

Vaak als ik echt tegen mijn maximale tollerantie aan zit dan merk ik toch zeker de psychoactieve werking. Toen ik half jaartje terug mijn eerste keer paddo's deed zag ik tijdens het pissen vreemde vormen in de wc bril, en als ik nu na een avond echt maximaal blowen weer naar de plee ga zie ik vaak nog dezelfde vormen.

 

Ik persoonlijk ga ook heel erg trippen als ik bijv. midden in de nacht over straat moet om peuken te halen, soms lijkt het alsof er ineens iemand achter je loopt terwijl die persoon er niet is, of waziger nog daar al 5 min loopt.

 

Ik space wel het hardst van combinaties van verschillende soorten wiet en hash(indica en sativa). Ook een dikke harde hijs van de chillem of lekker puur uit de waterpijp in hele diepe hijsen.

 

Maar toch blijft het anders dan paddo's, daar was ik zo van de wereld van. Dat was meer alsof ik in een andere wereld zat dan dat deze wereld veranderde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super sativas zijn allemaal trippy... en misschien Sour Diesel nog het meest... als dat veel en puur rookt, krijg je ook visuele effecten... in het donker op de fiets, worden lichtpuntjes meer als strepen... bijvoorbeeld... rook je de bubblehash van deze wietjes, dan kun je helemaal hyper high worden... ik heb dan vaker dat er ergens in mij een soort van radar aan gaat, waarmee ik mensen kan voelen... hun gemoedstoestand en waar ze zich bewegen... alles buiten mijn blikveld om...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste keer dat ik ooit tripte van blowen was door zwarte kneedbare hashies (geen afghaan), damn, nadat ik op een avondje 4-5 jointen ervan had geblowt zat ik de hele tijd naar de maan te staren zie zich steeds vermenigvuldigde

dan de tweede keer was door men allereerste gekweekte buitenweed(nlx), echt ik was toen al het één en het ander gewoon, ook van trippen, maar toen ben ik echt ne gang gegaan, niet te doen

en als je nu aan het trippen bent van paddestoelen dan kan je de trip verlengen door te blowen, je wordt wel passiever

en als het over lsd gaat, dat is zeker in belgie en nederland te vinden, ik ben er een paar jaar geleden van verschoten, moet echter nix van dat spul hebben, geef mij maar een lekkere joint aaaaight :rofl

mijn stagebegeleider van vorig jaar vertelde wel eens over "de goede oude B52" die volgens hem met lsd bespoten was, volgens hem tripte hij hier niet van maar het was gewoon heeeeel stevige weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

een paar lekkere zegeltjes met lsd is ook niet verkeerd op zn tyd hoor,

niet verkeerd!! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tu Dan rook ik liever een keer die andere troep, ik kan even niet op de naam komen omdat ik daar momenteel iets te ''vaag'' voor ben :specool :P

 

maar dat rook je (kan echt eeem niet op de naam komen!! :smoke :rofl ;) ) maar dat duurt maar een kwatier, en dan vergeet je dat je zit te trippen, bij paddo's weet je het en hier niet dus je denkt dat alles ook zo is dat lijkt me wel een keer erg leuk, en paddo's dat is eens maar noooit weer, lsd is nog sterker, daar blijfi k mooi vanaf!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...