Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Buyuk

120x120 GPLed - SOG, Purple &Lemon Haze

Recommended Posts

@HUFFnPUFF Flufwiet is bij mij wel herkenbaar als ik aan mijn vorige ronde denk, toen had ik ook aantal herma's en onderste toppen waren ''toevallig'' allemaal fluf zooi.

@Collie Weed     Ik heb nog een potje vol fluf weed met zoals wat jij zegt popcorn zaad in, enig idee of ik daar iets mee kan ? :)  Banana Sherbet topjes heb ik ook onder in de tent gedroogd, zal even testen of het te roken is.... :j

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zaad is zwaar massief materiaal, dat kost de plant veel energie en dat zie je er wel aan het resultaat, maar je hebt wel zaadjuuuhz :popcorn:

zaad eruit en roken of hasj van maken, dat fluffy spul heeft vaak wel veel smaak

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasj maken was vorige keer niet echt succesvol, ik ga kijken hoe het zal smaken :)

Ik heb weer slecht nieuws, de kleine plantje die ik midden in de tent had geplaats zag er behoorlijk slecht uit en ook maar verwijderd uit de tent. 

De Critical Kush ziet er ook niet goed uit, van top tot teen bruin en fluf, deze laat ik nog staan.

Plant die buiten staat word vandaag nog naar binnen geplaatst.

20180929_021213.jpg

20180929_021223.jpg

20180929_021231.jpg

20180929_021238.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope nergens, ze hadden weinig licht omdat ze korter waren. Meer kan ik niet verzinnen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe waren de wortels? op die laatste foto onderaan zie ik ook een verbrand blaadje? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

verbrande blaadjes heb ik overal, wortels heb ik niet gecontroleerd omdat ik de potten met grond in de tent laat om zonder lekkage's water kan blijven geven.

Ik geef alle planten zelfde waarde EC/PH, maar ik merk dat de Purple haze soortjes minder aan kunnen vergeleken met de Lemon Haze en Banana Sherbet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed begrijp blijf je dan dus water geven aan potten waaruit niet meer gedronken wordt?

Dat geeft uiteindelijk toch net zo veel lekkage? :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie Inderdaad de potten zijn gevuld met grond zonder plantjes, onder de potten heb ik vijverfolie dat een beetje water wel aan kan (hopelijk)
Hoe zou jij het aanpakken ?

Nu gaat de buiten plant de tent in, kan het veel slechts veroorzaken ? Ik zie geen beestjes of iets vreemds. Alleen bladeren met bruine vlekken nadat ik het heb bespoten met kaneelthee.

Ik moet wel zeggen dat de motivatie bij mij heel erg gezakt is, het is een stuk minder vol dan voorheen. als ik de half dode Critical Kush niet mee tel dan heb ik in totaal 4 ''lege'' potten staan, en ruimte voor 2 potten leeg gehouden voor de ontvochtiger.

Edited by Buyuk Hilmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: Bloei week 6

Deze week hou ik de EC waarde op 1.7 omdat ik merk dat er steeds meer verbrande blaadjes verschijnen. Op deze manier probeer ik het een beetje te compenseren.

Inclusief de half dode Critical Kush staan er momenteel 20 plantjes. 

 

20181001_003610.jpg

20181001_003620.jpg

20181001_003629.jpg

20181001_003639.jpg

IMG-20181001-WA0000.jpg

IMG-20181001-WA0001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: Bloeiweek 7

Ph 6.0/6.5 EC 1.8

Het gaat tog redelijk goed vind ik na de 2 herma's en 1 dood plantje. Ik ben aan het aftellen voor de oogst.

Ik vind de formaat van mijn toppen wel wat minder dan bij de meeste HPS kwekers, het kan ook dat het met mijn kweek techniek te maken heeft :)

Hopen dat ik ze ongeveer week 10 kan omhakken :dope:

IMG-20181008-WA0000.jpg

IMG-20181008-WA0001.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De toppen lijken kleiner, maar ze zijn wel veel compacter dan met hps. Merk je wel als ze om gaan:rolleyes: maar als ik dat zo zie moet je nog wel even geduld hebben :P

Ik was er in ieder geval verbaasd over wat overbleef na het drogen, in goede zin.

Gr, X 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal waarschijnlijk wel maar hele grote toppen is wel extra motiverend :)

Ik heb wel geduld maar soms moet je ook rekening houden met andere dingen. Of ze nou klaar zijn voor de oogst of niet, 3 tot 4 weken is wat ik maximaal kan wachten dus we gaan het zien :rolleyes:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

grote toppen moet je toch klein maken :P en minder rot 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah soo... dat is dan ook duidelijk, vandaar dat ik nooit toprot krijg :whistling

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal gesproken heb ik altijd ontvochtiger in de tent aan, dit keer heb ik de ontvochtiger niet gebruikt. 
Nu we het over rot hebben lijkt het mij verstandig om de lucht ontvochtiger maar is te gebruiken en de vochtigheid laten dalen naar ongeveer 40-50%

@HUFFnPUFF En heeft het gesmaakt, plukje toprot  :j

Edited by Buyuk Hilmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat toch niet zeggen dat je het niet hebt geproefd ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog 2 wreckpotjes met flufzaadwiet, vanavond ga ik daar een jointje van draaien. Een maat van mij krijgt het cadeau :whistling

Als hij niks "vreemds" proeft weet ik voldoende :rolleyes:

 

Ondertussen heb ik de lucht ontvochtiger geplaatst in de tent en de LV is gedaald naar ongeveer 45%.

Nu heb ik een vraag aan alle kweek pieten, het water dat uit de lucht ontvochtiger komt, is dat hergebruikbaar voor de plantjes en waarom ?

Ps: Niet dat ik dat van plan ben :shifty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...