Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Buyuk

Misvormde Plantje (Zie Foto)

Recommended Posts

@Buyuk Hilmi

 

LOL.

Komt om dat ik de zin naderhand heb willen aanpassen..

 

Wat ik heb willen zeggen,

Het is van cruciaal belang, dat je de voorbereiding goed doet.

 

Wat doe ik in de pot, waardoor het plantje aan de voedingsstoffen kan komen.

Als je mineraal kweekt, kun je immers gaande weg iets toevoegen of verhogen, minderen wat dan ook.

 

In een goede bio-kweek, moet het op voorhand allemaal aanwezig zijn en beschikbaar komen voor de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Oude rocker nu is het iets duidelijker :) voordat ik begin met een mijn volgende ronde wil ik dan alvast advies, want als het aan mij ligt dan doe ik zaad na ontkiemen in mijn pot en water geven, en meer niet...

 

@De Fohn wat bedoel je met spijt krijgen ? ik heb nu 11 L potten, volgens mij was dat ideaal voor SOG

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ok, ik dacht dat ze nog veel kleiner waren. Nee dat gaat idd prima. Dikke knetser van een top in iedere pot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ok, ik dacht dat ze nog veel kleiner waren. Nee dat gaat idd prima. Dikke knetser van een top in iedere pot.

 

Of er dikke toppen per pot komen heb ik wel beetje twijfels als je ziet wat voor bladproblemen ik heb laatste dagen :(

Ik heb foto's gepost in de topic ''Kies je PH''

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 L is voor een bio kweek wel degelijk te klein.

 

Ik gebruik ook de voedingslijn van Aptus, zo Bio is het dus eigenlijk niet :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je buffertabs gebruikt ?

 

Heb 3 rondjes gedraaid zonder bij te voeden , enkel 4 tabs per 30 liter pot met lightmix , schimmels en bacto .

Dan houd ik ze groen t/m week 10 12/12 , dat ze daarna herfstkleuren gaan krijgen is normaal .

 

Kan je een linkje plaatsen via welke Growshop ik al die dingen kan kopen, en van welke merk. Tabs schimmels en bacto zeggen mij niks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: Verkeerde topic......

Edited by CaveDave

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mijn 120 liter bak combineer ik ook gewoon maanvissen met betta splendens dus dat valt reuze mee hoor .

wel voor wat schaduw zorgen met drijfplaten want ze houden van donker .

en kijk uit dat je temperatuur net boven de waterlijn niet te hoog is want bettas hebben hele tere longetjes en die moet je niet gaan frituren boven in je bak want ze komen nu en dan lucht happen .

en dat moet je niet willen .

ik rip ook wel eens een hete suck uit mn pijp met zo n stormtorch en die punt van die vlam is 1500 celsium dan heb je twee uur later nog zo n opgepompt gevoel in je longen alsof er hele stukken verschroeid teer naar beneden donderen als kouwe creatine in een heetgestookte natte kachelpijp .

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zijn we bij de bitcoins gekomen ? :P

 

ik zit ook te denken maar ik denk gereageerd in een verkeerd topic.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kennelijk was je weer raar. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ziet mijn misvormde plantje eruit na het ''ontbladeren''

De grote bladeren aan de onderkant zijn na het maken van de foto verwijderd

 

20qf9th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik teveel weggesnoeid ? ik heb de bovenste bladeren laten staan...

 

2zqwtv8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ja je bent wel heel erg enthousiast aan de gang gegaan :wOOt

Volgende keer eerst even op Youtube filmpjes kijken hoe te lollypoppen of prunen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb idd gekeken naar youtube filmpjes o.a lollypoppen. Omdat ik aan SOG doe wou ik zo veel mogelijk licht aan de onderste takken laten schijnen zodat daar ook bloeiverschijnsel te voorschijn kwam. dit kon alleen door zoveel mogelijk bladeren verwijderen... maar zoveel mogelijk is een beetje teveel geworden blijkt :)

van fouten leer je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon eerst de hoofdtoppen choppen en de ondersten een week later nix mis mee .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je buffertabs gebruikt ?

 

Heb 3 rondjes gedraaid zonder bij te voeden , enkel 4 tabs per 30 liter pot met lightmix , schimmels en bacto .

Dan houd ik ze groen t/m week 10 12/12 , dat ze daarna herfstkleuren gaan krijgen is normaal .

 

Ik ben bijna klaar met mijn dames, volgende ronde wil ik het op jou manier doen..

Heb je toevallig linkjes van schimmels en bacto ? want ik heb totaal geen idee wat het inhoud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...