Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bruinevingers

Groeitenten China

Recommended Posts

Een bekende van mij heeft een tent besteld via alieexpress, voor dat die het frame er in had waren al drie hoeken uitgescheurd, ook dacht die dat die z'n water zo in de tent kon kieperen en dit ging er dwars door heen.

Durf het niet 100% zeker te zeggen maar dat was volgens mij precies die zelfde als die jij linkt(was een 80cm x 80cm).

 

Die lamp heb je hier al voor 65euro...... dan vind ik 80euro voor zo'n imitatie tent nog best wel duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Besparen moet je niet doen op zo'n dingen, wil je een tijdje kweken althans.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growshop hier in de buurt had ze.

Heeft ze weer uit arrsortiment gehaald

Omdat er lijm soorten in bleken te zitten die niet goed waren voor de planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een goede merktent halen, heb je lang plezier van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier ook al over zitten ttwijfelen.veel goed maar ook slechte dingen gehoord.

Als je zoekt naar de verkoper hyindoor zijn er echt veel kwalitatieve spullen te vinden. Wel duurder dan wat jij linkt, maar goedkoper dan hier.

Wat is uiteindelijk niet 'made in china'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin werd overgenomen en de productie verdwijn naar China zonder opvolging. Daardoor had je veel problemen met de tenten gemaakt in die periode. Heb nog een DarkStreet van toen voor mijn moeders, en het licht komt erdoor bij de ritssluiting, de coating is niet perfect dus vele lichtpunten. Ik wist er wel van en heb er €79 voor betaald, en vermits het voor de moeders is in een donkere kamer was dit geen probleem.

 

Ik heb ook een HydroShoot tent van hun. Ben ik wel tevreden van. Maar tegenover mijn laatste Darkroom zie je, en hoor je toch de verschillen. Hoe duurder je tent, hoe beter de isolatie en lichtdichtheid. HydroShoot is hun low-cost, maar ik draai er al een jaar zonder enkele probleem mee, en dat voor €85 voor een 120x120 tent. Zijn geld meer dan waard. Ook verlies je meer oppervlakte in een goedkope tent. De wanden gaan naar binnen buigen, en hoe lichter het materiaal van de tent, hoe makkelijker dit tentzeil vervormd.

 

Ik geloof wel in die nieuwe Darkroom tenten met hun space saving systeem. Ook de wanden staan mooi strak, voor meer ruimte en beter lichtverdeling. Maar dan zit je weer in de hogere prijs klasse, maar Drrr heeft zo één, hij kan ervan meespreken.

 

Ga voor een goedkoper model van een populair merk als je het budget onder de €100 wilt houden, maar als je het bedrag verdubbelt ben je gewoon beter bezig. En je verliest veel meer dan €100 als je tent niets waard is en je kweek mislukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

handige informatie mensen, bedankt trouwens, want ik ga binnenkort, ook een tentjen kopen, met een cfl 250 watt

 

groei en bloeilamp ... .

 

dus beter wegblijven, vn den goedkoperen brol dus ;)

 

bedankt menseuh

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amen to that. SJ 3.0 #ftw :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...