Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

mja vakman, ultra high, zal ik worden, op 8 og chocolatezaadjens, die momenteel aan het ontkiemen zijn ... .

 

pure indica, of is da stoned ? whatever ;)

 

der zijn 2 bleekscheetzaadjens derbij, vn andere soort, maar ik wete niemere, dewelke da zijn, doorda ik ze tesamen legde

 

ontkiemen, maar ik zalle da zien, aan het blad, as ik wereben vn spanje, en dan 2 planten killen, ... .

 

ik denke da die 2 zullen jack herers zijn ... .

 

dus zal ik welle herkennen, aan het blad ;)

 

en ultrahigh, of stoned, is geleden bij mij, vn 23 december ofzo ... .

 

dus zit al tijdjen zondere ... .

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_19238_1685264.jpg

 

10 maart zag ik haartjens, dus dit is, ongeveer, na 3 wekennhalf bloei ... .

 

grtjs donsigaar ;)

 

allé 23 maart pas echt bloei, dus is dit nui na 1 week nhalf ;)

Edited by DonSigaar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat gaan er veel snoeren naar die tl's? Mja don da zal wel belgies wese ^'

 

Word iig beter als dat zaadshagie dat je draaide van de jack herrer die je had staan buiten zo te zien. :)

 

Ik zie je stappen maken don..dikke prima don.

 

Dag don. Have a sigar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci HUFFnPUFF en Kamihaze ;)

 

die toppen groeien echt goed ;)

 

na 1 weeknhalf ;)

 

Maar vandejaar, Kamihaze, doe ik terug 1 man en vrouw og chocolate zadenkweek, en hopelijk, nog paar gewone vrouwkes og

 

chocolate die ik gewoon laat uitbloeien ... .

 

want wil wel terug pure indica og chocolate zaadjens ... .

 

én hopelijk, krijg ik die dan tot in de F7 of de F8 ... .

 

maareuhm, is da telkens, een F1 manneken, op een F2 enzoverder vrouwken, of is da een F2 manneken, op een F1 vrouwken, om nen F3 te maken ?

 

wie weet dat ?

 

thx 4 letting me know ;)

 

grtjs DonSigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo is het makkelijk te begrijpen:

Fig-6-2-F2-Generation.jpg

 

ik zou gewoon, als je zaadjes wilt maken, gewoon 1 of 2 mannetjes nemen die de vrouwen bestuiven en dan omleggen, dan haal je van iedere vrouw zaad, dat net iets andere phenos geeft

als je die zaden dan zet kun je gaan kijken welke eigenschappen naar voren komen en wat jij wenselijk vind, dan ga je verder selecteren met die plant, terug naar de originele moeder bijvoorbeeld (moet je die dus wel houden) om een eigenschap meer naar boven te laten komen, maar voor IEDERE eigenschap begint het verhaal opnieuw, kan dus dat je een mooie kleur krijgt, maar die maar 5% thc heeft.. het kan

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja huffnpuff, als ik nui die zaadjens, die ik verkrijg, neem als f1 ... .

 

en dan dedie kruis, tussen zich, is da f2 ... .

 

... en dan die f2 zaad mannelijk, terugzetten, op een f1 vrouwken ? da is dan f3 ... .

 

... want ik weet niet, hoe ik een vrouwken, langer moet laten leven, dan na haar bloei ... .

 

... maar ik denke, da gij bedoeld, een f1 vrouwken, laten bestuiven, door een f2 manneken, da da mij f3 zaad oplevert ... .

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff gewoon zaadjes kopen, hier onder waarom.

 

De F1 heeft op papier leuke eigenschappen en daarom heb je die gekocht, 3 van de 4 voldoen aan jouw verwachting. Als je hier zaad van maakt wordt de volgende generatie F2 de helft lijkt dan niet op de moeder of vader (F1) dus slechter dan je hebt gekocht. Daarna moet je dan dus door met de goede helft, en hoe selecteer de juiste vader? Kortom tijdrovend en stroom verbruikend proces.

 

Maar ja, tis fun om naast de gewone batch erbij te doen want het is zeker niet saai :oeps :nerd :verrygood :cry :angry: :yummy:

 

gallery_45421_19276_21037.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

de F P S en dan de nummers achter zijn niet ieder geval gelijk; ze geven aan op welk punt JIJ bezig bent (of waar je uitkomt)

als ik een f7 soortje neem en die kruis, is die f7 (7e generatie) opeens een p1 (eerste ouder) geworden en de f1 (eerste gen kinderen) heeft eigenschappen van beide ouders maar 'door elkaar' waar de dominate eigenschappen naar boven komen, voor de meeste gevallen kies je daar een moederplant uit zodat 1) f1 kruizing dus meer 'hybrid figor' 2) eigenschap van beide planten, daar kun je weer verder mee kruizen maar dan wordt het ingewikkelder en haal je ook minder gewenste (of juist weer wel, who knows..) eigenschappen naar boven in de soorten die je daar uit krijgt..

 

als ik jou was, zou ik gewoon een leuke mama + papa choco zoeken en die kruizen, zodat je wat extra zaadjes hebt voor later

 

om een plant in leven te houden kun je die stekken of reveggen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ingewikkelde materie waar ik weinig van begrijp, ik snijd wel gewoon een stek!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, stekken heb ik nog nooit gedaan, en reveggen, is terug op groeilichtschema zetten denk ik ?

 

het is eigenlijk, allemaal redelijk ingewikkeld ... .

 

ik snap er wel béétjen vn, maar niet helemaal, maar ik denke, da het beste is, als ik nui terug eigenlijk, F1zaad maak, vn die og

 

chocolates, en later dan eens kruis, die f1 zaadjens, met northern light, goeie moeder, of vader, en ezo de juiste planten,

 

uitselecteer, en een gepaste vader en moeder kiezen, waarbij ik de gewenste eigenschappen in zien, en dan eens proberen,

 

om chocolate lights te maken, of northern chocolate ... .

 

da is dan were een pure indica, en da is eigenlijk, mijn bedoeling, vn een pure indica te maken, die nog niet gemaakt is, ... .

 

of die misschien wel al gemaakt, is, maar dan heb ik zaadjens, chocolate lights, om te ruilen, ... .

 

ofwel northern chocolate ... .

 

én da is eigenlijk mijn bedoeling, ... .

 

maar voorlopig, 2 witte onbekende zaadjens, ook ontkiemd, ik denke, da dedie jack herers zijn, ... .

 

dus dedie zal ik zien, aan de bladeren, en zal ik ook moeten killen, ... .

 

zodanig, da ik 8 og chocolates overhouden, en daar paar planten, voor zaad vn gebruiken, en paar vrouwtjens, voor toppen, ... .

 

die jack herer zaadjens, die ik gekweekt heb, der zei mij enen, da hij daar mooie planten, uit gekweekt had ... .

 

dus die kruising, is alvast goed gelukt ... .

 

maar ik zou nog northern light zaadjens, moeten kopen, ... .

 

ook regulier liefst ... .

 

dus dan houdt ik nui eerst, een zadenkweek og chocolates ;)

 

foto vn nl autos, heb ik nog niet genomen, nog niet veel verandering, erin gezien, ... .

 

én ze staan nog redelijk nat, meeda ik gisteren ewa water met bloeistimulator heb gegeven, vn no mercy supply ... .

 

en ook ewa bud candy, vn advanced nutrients ... .

 

omda ze gisteren, ewa droog stonden, maar nui nog beetjen nat, ... .

 

dus morgen terug water geven, goed id, onthouden hé ;)

 

én voorlopig, zal ik moeten leren, om een stek te snijden, als ik een gewenste moeder, wil overhouden, ... .

 

maar daar zijn we nog niet aan toe, eerst es een f1 zadenkweek doen, vn og chocolates ... .

 

grtjs donsigaar ;)

 

keep em high ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

chocolade light :likken:

 

gewoon wat stuif vragen van mensen op het forum, maak je meer kruizingen dan je ruimte hebt :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaders, Moeders, F1, F2 hybrides, Reveggen... Jezus. Ik zou gewoon is beginnen om je 3 NLtjes knap af te bloeien Don :D

 

De onderste bladeren worden geel zie ik op de foto. Beetje bij voeden gok ik zo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ofwel beetjen teveel voeding De_Föhn, ... .

 

ik ga ze strax, ofwel morgen water geven, want den grond stond nog beetjen vochtig ... .

 

voorlopig toch nog, vn de 8 og chocolates, en 2 jack herers, zijn er al 2 bovengekomen, maar nog niet veel, ... .

 

dus die zal ik volgende weke, as ze betere boven zijn, es nen foto vn maken, ... .

 

voorlopig, zo ver, zo goed ... .

 

morgen komt foto, vn 3 nl autos ;)

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_19238_2673181.jpg

 

na 2 weken, en 3 dagen, zijn ze ezo ... .

 

ofwel voeding tekort, ofwel voeding teveel, ... .

 

ik heb ze nu op 1 liter, beetjen guano extract bijgegeven, 10 ml op 1 liter, ... .

 

én ook ewa bloei stimulator ... .

 

én voor de rest, hoop ik , dat de toppen, nog meer zullen groeien, ... .

 

én oja, bud candy, vn advanced nutrients, heb ik ook gegeven, 2 ml op 1 liter ... .

 

... en ook 1 co2tab, die oplostige in het water ... .

 

dus dat heb ik ze gegeven, ze dronken goed, maar den grond stond uitgedroogd, en de bladeren, leeggezogen, geel dus ... .

 

dus hoop ik nui, met die bijkomende voeding, ze ewa derdoor te laten komen, .... .

 

op goed geluk ;)

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_19238_173033.jpg

 

2 weken, en 4 dagen, ziet er niet slecht uit, vind ik zo ... .

 

grtjs donsigaar ;)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_19238_2267923.jpg

 

voeding zal ik overmorgen geven Skittle ;)

 

grtjs donsigaar ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

guano hebbenk ;)

 

da zallenk morgen geven ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kande gij die verdorrden blaadgens oek opruimelensk ?

da goat nen vergaarbakseken van allereid gebaccenterien baksielen en ondierten zijn eey !

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt verschillende guanos, die met veel stikstof moet je hebben, thee van zetten en meegeven :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb guano extract, vn no mercy supply ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...