Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

mja dilago, ik hebbe voeding genoeg, en ze zullen wel es in de regen komment te staan, ... .

 

maar vo vandaag, hadden ze regen voorspeld, en is ook niets vn in huis gekomen, ... .

 

dusja, wordt afwachten .... .

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dek dan bij voorkeur de bovenkant maar af als het gaat regenen, je spoelt toch ook geen emmers water door je medium? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, mij geeft dat niet echt, maar vo vandaag, hadden ze were regen voorspeld, en den hemel is ezo blauw of nen smurf ... .

 

dus gien regen ;)

 

en ik heb gien idee, hoe ik den bovenkant moen afdekken, dus ik laat die regen, gewoon doen, ... .

 

grtjs DonSigaar ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan ze s'avonds en s'nachts ook gewoon buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, s'avonds en snachts staan ze gewoon buiten, ik zie niet in, waarom da ik ze zou binnenzetten, ze hebben gien koud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ze handschoenen en een sjaaltje gegeven Don??? Het is echt nog te koud 's nachts........

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, s'avonds en snachts staan ze gewoon buiten, ik zie niet in, waarom da ik ze zou binnenzetten, ze hebben gien koud ;)

 

Dan zullen ze nu wel flink gaan groeien en bloeien donnie, succes ermee!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt vakman ;)

 

ik houdt jullie op de hoogte ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie gaat een letterlijk Northern Lightje kweken en kruisen met zijn Jack Herer zodat het plantje straks op de Noordpool kan groeien.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb even de weersvoorspellingen bekeken en me buiten thermometer momenteel is het 7°C dat is toch een +2graden te weinig te weinig om goed te zijn.

 

Kan je alvast zeggen dat je ze zeker dinsdagavond binnen moet zetten 3°C .

 

Voor de rest heb ik geen opmerkingen buiten dat ze liever binnen overnachten met nog 5uurtjes onder de tl maar al dat gesleur altijd kan je ze beter onder de lamp laten staan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja alkaline, ik late ze gewoon buiten staan ;)

 

die koude, kan ze miskien ook goed doene ;)

 

en voor ze binnen te halen, kan ik ze evengoed, op mijnen bureau, in de veranda zetten, misschien da

 

ik da gon doene dinsdagavond ;)

 

en de lampen, zijn al losgekoppeld ... .

 

allé, den timer, is uitgetrokken, en staat off, dus dan zoenek da gans opnieuw moeten instellen ... .

 

da zienek niet echt zitten ... .

 

gewoon puur uit luiheid ;) :P ;)

 

misschien da ik ze dinsdagavond binnenzet ;)

 

let me know, when we get there ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal me benieuwen hoe snel de bladeren geel worden! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol je hebt de lampen ontkoppeld en opgeruimd en kan ze niet meer vinden lol .

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

ps :mischien is het kweken van winterpenen meer iets voor jou .

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of boerenkool, dat is ook groen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampen, tijd, gelul, forum posts, voeding, allemaal moeite. En dan geef je het op. Zonde hoor Donnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja je weet het niet .

zou me nix verbazen als ie morgen de daltons weer onder tl heeft .

met don sigaro weet je het nooit :likken:

die blijft doorgaan hoor .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja macerror, wa vo nut hevet onder de tl's ?

 

ze gaan toch zekerst niet ezo goed bloeien, of buiten .

... .

 

buiten is er meer licht ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lamp buiten is nu uit Don..... Daarom doe je nu de lampen binnen aan.....anders zie je niets....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor nut? klimaat don, dat heeft een plant nodig, een lekker stabiel klimaat, iets dat wij in de lage landen enkel binnen en in de zomer hebben, houd ze nu gewoon nog even binnen, straks mogen ze naar buiten, als het iedere dag 15+ is en snachts niet onder de 10 komt, als het zo koud is kan de plant bijna geen voedingsstoffen opnemen, je hebt grotere kans op rot omdat meer regen, veel vocht en weinig verdamping, je hoeft van mij niets profi te doen, maar gebruik wat je hebt, daar heb je het immers voor?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het duurt misschien wat langer, maar gaat verder prima onder tl hoor. Het is nog veel te koud (nat) buiten Don, ben bang dat je plantjes nu de sigaar zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, bij deze, start ik mijn nieuw topic ... .

 

Het gaat hiere, om 5 Northern Light Automatic zaadjens, waarvan er 3 vandaag ontkiemd waren, en 2 open, maar nog geen worteltjen ... .

 

Die heb ik boven, in mijn kast gezet, in mijn kast, met de 5 TL-lampen erin ... .

 

Vooraleer ik naar Spanje ga, binnen zo'n 15 weken, of 14wekennhalf, wil ik nog es iets kweken ... .

 

De zaadjens, zitten in nieuwe airpotjens, vn no mercy supply, en die potjens, zijn 18x18x18cm ... .

 

Nu zitten ze onder de TLlampen, maar de zaadjens, waarvan er 3 worteltjen hadden, vn mm ofzo, en 2 die open waren, maar nog geen worteltjen, heb ik geplant, in mijn airpotten, met verse potgrond in, zaai en stekgrond, vn den brico, met izimobollekens in,

... .

 

Grtjs Donsigaro ;) :P

 

in den beginne daar was tl en daar was northern lights automatic .

nu staan ze buiten te verkommeren .

wat voor zin heeft dat ?

don sigaro ?

:vape:

ps :je vraag was waarom ze nog niet bloeiden na 3 weken .

toen heb ik geantwoord dat het onder laag wattage wat langer duurd .

maar dan roept don ""den ollanners zeggen di den ollanners zeggn da ne zus ne zo .

driewarf neen don .

zo was het niet gegaan .

ik hoop dat je wel door gaat met dit topic want ik volg utopia en ik volg don sigaar en verders vind ik nergens meer wat aan tegenwoordig .

en of het nou binnen of buiten is mijn zegen heb je 100 % .

Edited by macerror
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikke hebbe ze vannamiddag terug binnen gezet ... .

 

eigenlijk, hebben jullie allemaal gelijk, en is het buiten nog te koud, en het is niet omda een paar dagen de zon schijnt,

 

da er veel zon is :s

 

dus nui staan ze terug binnen, ... .

 

morgen volgen fototjens ;) ... .

 

sorry vo het getreuzel ... .

 

nui izzet goed ... .

 

ze staan binnen ... .

 

... hopelijk, in spanje, genoeg sparen, nie smoren, en dan krijgenk vn mn ma, nog es 150€, dus in spanje, krijg ik enkel zakgeld ... .

 

en as ik were ben, zonder te smoren, krijgenk het dubbele da ik nog te goed had ... .

 

nie smoren, zal niet ezo moeilijk zijn ... .

 

... ikke ben nui al clean, sinds 23 december :s

 

grtjs donsigaar ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk, hebben jullie allemaal gelijk, en is het buiten nog te koud, en het is niet omda een paar dagen de zon schijnt,

 

Ik denk jij loopt ons de hele tijd in de maling te nemen donsigaar...dit is de eerste zin die je typt die ik begrijp.

 

Had t idee dat je labtop gekaapt was door zo'n kuthollander,maar toen ging je weer als vanouds verder...

 

Ik ben blij dat je de dames binnen hebt gehaald..ze zullen hopelijk met de schrik vrijkomen.

 

Hou vol don ,hou vol!

Edited by Kamihaze
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...