Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

razor17

Bespoten Wiet

Recommended Posts

Als je een takje tussen je tanden steek en je hoort het schuren is het dan bespoten? ja toch ? Want meestal als ik eens bespoten wiet tegen kom krijg ik juist zweethanden en ja nu ook..triestig tegenwoordig echt veel bespoten wiet dat ik tegenkom zelfs van de shops (minder maar toch)

(weet niet of dit de juiste plek is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles in de shop is bespoten helaas....en de tussen je tanden techniek kon ik nog niet man ga ik meteen proberen.................

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles in de shop is bespoten helaas....en de tussen je tanden techniek kon ik nog niet man ga ik meteen proberen.................

 

Pg

Alles in de shop bespoten :o wist ik wel niet dacht ja soms wel eens maja dit kwam ook van de shop dus en het is duidelijk troep .En ja dat tussen je tanden is al lang bekend maar wou het gewoon voor de zekerheid weten.Tegenwoordig een hele tijd troep wiet weer in de omloop hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

is gewoon gelul dat alle wiet bespoten is in de shop.

hoeveel mensen zie je hier hun wiet nou bespuiten? valt echt reuze mee

 

en kom niet aan met dat mensen met 70 planten alles zelf op roken

het grootste risico om bespoten wiet te kopen is met amnesia haze. omdat die het meeste word gebruikt in grote plantage's

Edited by MisterX
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nu op 1 maand heb ik wel pech gehad van de shop ja eens Amnesia en nu ook zo iets weer dachtik en echt niet te roken dusja maar op het straat ook veel bespoten paar dagen geleden met suikerwater...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MisterX daar verschiet ik niet van van die amnesia... als je ziet hoe sommige stekkeboere die durven mee te geven...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een takje tussen je tanden steek en je hoort het schuren is het dan bespoten? ja toch ?

 

Bestrijdingsmiddelen of suikerwater ga je op die manier niet herkennen.

Alleen zaken die niet oplossen, zoals zand en glas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thc kristallen geven dat effect net zo hard...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thc kristallen geven dat effect net zo hard...

 

Kristallen?

THC zit in de hars van de plant,

Geen harde kristallen, maar een plakkerige bende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een takje tussen je tanden steek en je hoort het schuren is het dan bespoten? ja toch ?

 

Bestrijdingsmiddelen of suikerwater ga je op die manier niet herkennen.

Alleen zaken die niet oplossen, zoals zand en glas...

nee maar toen ik dat met suikerwater had likte ik eens aan een topje en tak en ja je proefde duidelijk iets zoet het leek wel op suikerwater zal ik maar zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het echt suiker is, bij het aansteken/roken kun je dat niet missen; verbrand suiker/caramelbrandlucht.. zie het nut er ook niet van in..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De "tussen de tanden methode" werd in de jaren zeventig van de vorige eeuw al toegepast,

om te kijken of er woestijnzand in de hash uit Marokko of Libanon terecht was gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo wantrouwig over de wiet bent die je koopt doe je iets niet goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en als je een stuk top nog maar kort de vlam tegen houd en volledig wegbrand dat is toch ook niet juist?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe groot is dat stuk?

Hoe lang is kort?

Welke kleur heeft je vlam?

En hoe droog is die wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en als je een stuk top nog maar kort de vlam tegen houd en volledig wegbrand dat is toch ook niet juist?

Laat het onderzoeken in een lab als je zeker wilt weten of de wiet bespoten is. Het kan gebeuren want sommige kwekers denken alleen maar aan de centen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en als je een stuk top nog maar kort de vlam tegen houd en volledig wegbrand dat is toch ook niet juist?

Laat het onderzoeken in een lab als je zeker wilt weten of de wiet bespoten is. Het kan gebeuren want sommige kwekers denken alleen maar aan de centen.

ja zou dat eens heel graag doen maar hier hebben wij denk ik niet echt een lab daarvoor :o :(want heb juist een cd gepakt en die top erover zitten vrijven en krijg precies wel lichte krassen en ja kleine witte puntjes als het glas zou zijn zou je het toch beter zien toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en als je een stuk top nog maar kort de vlam tegen houd en volledig wegbrand dat is toch ook niet juist?

Laat het onderzoeken in een lab als je zeker wilt weten of de wiet bespoten is. Het kan gebeuren want sommige kwekers denken alleen maar aan de centen.

ja zou dat eens heel graag doen maar hier hebben wij denk ik niet echt een lab daarvoor :o :(want heb juist een cd gepakt en die top erover zitten vrijven en krijg precies wel lichte krassen en ja kleine witte puntjes als het glas zou zijn zou je het toch beter zien toch ?

Als je er serieus werk van wilt maken kijk dan hier eens en stuur hen een topje via de post desnoods. Als je serieus zo twijfelt aan de kwaliteit is het zaak dat je er werk van maakt, zo niet voor jezelf dan wel voor de andere klanten van die shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en als je een stuk top nog maar kort de vlam tegen houd en volledig wegbrand dat is toch ook niet juist?

Laat het onderzoeken in een lab als je zeker wilt weten of de wiet bespoten is. Het kan gebeuren want sommige kwekers denken alleen maar aan de centen.

ja zou dat eens heel graag doen maar hier hebben wij denk ik niet echt een lab daarvoor :o :(want heb juist een cd gepakt en die top erover zitten vrijven en krijg precies wel lichte krassen en ja kleine witte puntjes als het glas zou zijn zou je het toch beter zien toch ?

Als je er serieus werk van wilt maken kijk dan hier eens en stuur hen een topje via de post desnoods. Als je serieus zo twijfelt aan de kwaliteit is het zaak dat je er werk van maakt, zo niet voor jezelf dan wel voor de andere klanten van die shop.

ja wou het gewoon weten voor nu dat het te roken valt of niet maar ja voor alle keren dat ik bespoten wiet heb gerookt , en ja dit kwam deze keer "van de shop" maar via iemand dat ik ken maar heb zelf ongv een maand geleden amnesia gehaald en was ook zo iets wat ik nu heb dusja :/ morgen gaat het terug naar die kerel maar wou het weten voor de zekerheid of het goed was of slecht maar als je begint te twijfelen over dat het goed is zit je tog meestal goed als het goede is twijfel je er niet aan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als je begint te twijfelen over dat het goed is zit je tog meestal goed als het goede is twijfel je er niet aan :P

Absoluut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als je begint te twijfelen over dat het goed is zit je tog meestal goed als het goede is twijfel je er niet aan :P

Absoluut!

Ja men zin klopte niet helemaal sorry maar je snapt me wel denkik

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als je begint te twijfelen over dat het goed is zit je tog meestal goed als het goede is twijfel je er niet aan :P

Absoluut!

Hier wat fotos hopelijk kan je iets zien op de fotos lijkt het wel ok maar als je een stukje wiet juist tegen de vlam tikt eigenlijk brand het direct weg en dat is toch niet echt normaal dus beter niet smoken :/

20161212 014108 1

20161212 014034 1

20161212 013730 1

20161212 013655 1

20161212 013248 1

20161212 013042 1

20161212 012930 1 1

En dit is na een miniscuul stukje wiet te verbranden op een mes

20161212 021031 3

20161212 021031 2

20161212 021018 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja of stuur het op naar het lab, zou ik zeker doen bij zulke grote twijfels.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou ik wel doen als ik er iets raars op zie, dan wil ik wel weten WAT dat raars precies is, hoe GIFTIG bijvoorbeeld

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...