Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

razor17

Bruine Wiet?!

Recommended Posts

Heb hier een wietje weet zelfs niet wat het is.Het lichte topje is een skunk (dacht ik) maar dat bruin is toch niet normaal? ... ruikt ook beetje zoet en de smaak is ook niet echt perfect (dealer wiet)...Kan iemand me zeggen of dit rot is

20160210 173235

20160210 172632

20160210 172518

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar komt van een dealer en wie cuurt er van hun :P snapje

 

ik vind het een beetje vaag eruit zien ? wat denk je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee is geen rot iig.. vind t r opzich helemaal niet verkeerd uitzien..

 

Maar als je t niet vertrouwd waarom neem je t dan mee ? En de term dealer wiet gaat nergens over natuurlijk.. 80 procent van de wietjes die je voorbij ziet komen belanden op de straat en de andere 20 procent wordt zelf gehouden of via maatjes alsnog op de straat gebracht..

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik kreeg het mee in zilverpapier :P en normaal is die wiet die hij nog goed ermee toen ik thuis kwam en 1 rookte dachtik wat is dit maar wat is het dan mss? dat het er zo maakt uitzien + woon in belgie ga liever naar de shop maar gaat niet altijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was ie van smaak en effect goed dat lijkt mij toch het belangrijkste ;)

 

Tuurlijk een mooi ogende top ziet er smakelijker en esthetischer...

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit krijg je volgens mij als je bij het knippen/drogen de toppen te lang op elkaar laat liggen zodat er niet voldoende lucht tussen kan komen. Wiet is nog nat dus dan gaat het een beetje fermiteren door vocht en warmte. Dacht ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

smaak en effect zat dus niet zo goed :/ voel er weinig van en ik dacht toch altijd wiet ziet toch groen :P

 

Dit krijg je volgens mij als je bij het knippen/drogen de toppen te lang op elkaar laat liggen zodat er niet voldoende lucht tussen kan komen. Wiet is nog nat dus dan gaat het een beetje fermiteren door vocht en warmte. Dacht ik.

ja dit is toch niet een normale kleur toch ? ik heb dit nog eens gezien en toen wist ik het ook niet ik dacht ook toen gewoon rot ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ga mee met de rest, het ziet er niet uit als rot maar als wiet die goed gerijpt is, zo heb ik ze graag :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ga mee met de rest, het ziet er niet uit als rot maar als wiet die goed gerijpt is, zo heb ik ze graag :icecream:

ja maar de toppen voelen wat zacht aan niet zo droog en hard zoals anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zegt op zich niet veel, want dat kan ook gewoon afhangen van de omstandigheden, je zou het wel ruiken als er iets mis mee is

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kleur doet me wat denken aan

thai-sticks de vorm dan weer niet :)

Kan je hem niet gewoon terug brengen als je niet tevreden bent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja indd echt een kloterij om nu nog goede te vinden licht dat nu omdat het kouder wordt of wat....

en ik weet het niet het is een eindje van mij dusja :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt best wel op de talkpoeder? zooi die ik op een gegeven moment bij een GS bij mij in de regio kreeg.

Moonlight heette dat goedje en ohboy wat een schaamrood op de kaken achter de counter, 1st ontkennen, baas erbij, euh.

 

Ik heb top thuis zachtjes boven spiegel uitgeklopt na openen en vaag geurtje naast het zoete vd wiet alsook dat 'uber gecurede uiterlijk' en er kwam gewoon poeder uit, mooi man mobiel toen net met camera dus 'bewijs', nu 1000x beter.

 

Enige andere wat ik me zou kunnen bedenken (afgezien van idd goed gecured) is dat het gewatercured is maar die techniek gebruiken niet echt veel mensen. Levert qua uiterlijk maar ook qua beleving iets heel anders op.

 

Kloppen en als je niks ziet heb je flink mazzel denk ik, misschien dat het een ja wat moeten we ermee, we 'dumpen' het ipv bijmengen iets is zo van er lag nog een zak ergens achterin, altijd vaag met dealers toch?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzou terug liever naar holland gaan maar gaat momenteel niet <.< en dankzij belgie zit ik met troep 7/10 trekt op niks soms komen der wel goede wietjes voor bij maar dat is zelden...shit met brix overlaast of iets anders vettigs erop leuk is iets anders ook deze wiet gistrn gehaald bijna op voel niks dusja volgende keer niet meer als die met die troep afkomt ..

 

Het lijkt best wel op de talkpoeder? zooi die ik op een gegeven moment bij een GS bij mij in de regio kreeg.

Moonlight heette dat goedje en ohboy wat een schaamrood op de kaken achter de counter, 1st ontkennen, baas erbij, euh.

 

Ik heb top thuis zachtjes boven spiegel uitgeklopt na openen en vaag geurtje naast het zoete vd wiet alsook dat 'uber gecurede uiterlijk' en er kwam gewoon poeder uit, mooi man mobiel toen net met camera dus 'bewijs', nu 1000x beter.

 

Enige andere wat ik me zou kunnen bedenken (afgezien van idd goed gecured) is dat het gewatercured is maar die techniek gebruiken niet echt veel mensen. Levert qua uiterlijk maar ook qua beleving iets heel anders op.

 

Kloppen en als je niks ziet heb je flink mazzel denk ik, misschien dat het een ja wat moeten we ermee, we 'dumpen' het ipv bijmengen iets is zo van er lag nog een zak ergens achterin, altijd vaag met dealers toch?

Ja...triest hoor waarom niet gewoon houden hoe het moet ik voel nikssssss rolde een dikke eerste van de dag nikss ..Want curen ik geloof niet dat deze wiet gecuurt is ofso ik weet niet komt van een dealer wie nu zou de tijd er voor neme liever toch geld in zen zak? dan mijn longen proper?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bruin is een twijfelgevalletje maar zwarte wiet mag niet meer in nederland .

want dat is veels te hashistisch .

daar worden sneuje zeurwiet boos van man .

 

zongedroogde wiet is ook bruin .

kan het daar wat mee hebben te maken ?

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bruin is een twijfelgevalletje maar zwarte wiet mag niet meer in nederland .

want dat is veels te hashistisch .

daar worden sneuje zeurwiet boos van man .

 

zongedroogde wiet is ook bruin .

kan het daar wat mee hebben te maken ?

 

:vape:

Met wat bedoel je een twijfelgeval van niet te roken of :P want ik weet zelfs niet hoe het gedroogt is dusja en zo bruin kan het toch niet zien dan? :/ ja heb het toch nog niet veel gezien hoor bruine wiet?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er een kwartiertje google aan gespendeerd maar bruine of yellowishe wiet is lightburned weed .

dus te dicht onder de lamp afgebloeid .

en er zijn ook soortjes die wat geelbruinig an sich zijn .

bij planten mag je dat benoemen bij mensen niet want dan ben je fout/link/raciaal bezig .

was in een poging funny te zijn gelinkt aan de ZWARTE piet discussie of oorlog inmiddels .

en wiet geel rood bruin blank of zwart rook het gewoon allemaal lekker op .

vind je het nix kan je je ook bij kick out bruine wiet aansluiten en aktie gaan voeren .

 

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er een kwartiertje google aan gespendeerd maar bruine of yellowishe wiet is lightburned weed .

dus te dicht onder de lamp afgebloeid .

en er zijn ook soortjes die wat geelbruinig an sich zijn .

bij planten mag je dat benoemen bij mensen niet want dan ben je fout/link/raciaal bezig .

was in een poging funny te zijn gelinkt aan de ZWARTE piet discussie of oorlog inmiddels .

en wiet geel rood bruin blank of zwart rook het gewoon allemaal lekker op .

vind je het nix kan je je ook bij kick out bruine wiet aansluiten en aktie gaan voeren .

 

 

:vape:

Hahaha ok die was wel goed nu snapk em mss iets te veel van dit gerookt xD . Toch bedankt voor de info want ik vond zelf er niet echt veel over. Het was gewoon omdat ja alle wietjes dat ik toch heb gerookt groen zagen maar nu weet ik hoe het komt smaak is iets minder , maar wou zeker zijn of het niet een soort rot was . En zwarte wiet in nl mag blijven wat een gedoe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boefje zei een tijdje terug dat wiet bruin wordt van de spinpro. Kweet niet of het om dit soort bruin gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken dat bruine wel vd trimmer (mede reden waarom ik hem weg heb gedaan) maar afgaande op de 1e foto is die wiet veel lichter van kleur dan kapotgeslagen TT toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Av7SN
On 11/12/2016 at 5:47 PM, razor17 said:

Heb hier een wietje weet zelfs niet wat het is.Het lichte topje is een skunk (dacht ik) maar dat bruin is toch niet normaal? ... ruikt ook beetje zoet en de smaak is ook niet echt perfect (dealer wiet)...Kan iemand me zeggen of dit rot is

 

20160210 173235

 

20160210 172632

 

20160210 172518

 

 

Ik heb nu ook zo een toppen en ik moet zeggen. Agge meer in uw joint zwiert dan gemiddeld is da echt een zieke trip g. En die andere smaak is wel nog lache vindk. plus die geur associere mense minder me weed omda ze die geur ni kenne snapje. gwn enjoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...