Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Haipaaltje

Home Vaporizer

Recommended Posts

Hoewel hij lijkt op iets dat je bij de Praxis koopt als je je huis gaat isoleren en het verdampen er mee iets industrieels heeft, ben ik helemaal weg van de werking, smaak en effect van de Plenty van Storck en Bickel. Echt helemaal top!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen expert qua dampers, ken ze enkel van meetings.

 

Maar die arizer V tower zou ik zeker nog ff door lichten op google. Meen dat de dampers daar niet bepaald over te spreken waren namelijk. Het waarom weet ik niet (meer).

 

Storck en Bickel weet ik zeker van dat ik goede dingen gehoord heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ja die Plenty heb ik ook. Geweldig ding. Ziet er wel uit alsof het een Black&Decker ding is ja :)

 

Is wel een iets andere prijsklasse dan die Arizer dacht ik.

 

Heb nou een Firefly 2. Lekker klein portable vaporizertje. Gaat alleen wel wat weinig in. Misschien een tiende gram ofzo. Eigelijk maar net genoeg voor 1 persoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw gebruikt de Mighty van Storz & Bickel. Bevalt zeer goed, lange gebruikstijd en gebruiksvriendelijk. Hiervoor gebruikte ze de Crafty. Beide vaporizers worden intensief gebruikt ivm MS.

Deze fabrikant levert topproducten. Een investering, maar zeker geld waard. En ook voor onderweg prima.

 

Succes met je keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Storz & Bickel heeft nu de plenty vaporizer,thuis model (met stekker)

Gisteren getest,en je haalt makkelijk meer vape binnen zonder kucherij.

:( Jammer dat hij niet van mij is.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf de Arizer Extreme Q en die bevalt prima! Zeer degelijke kwaliteit alle onderdelen in glas gemaakt en makkelijk schoon te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...