Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

royal

Vraag Over Decarboxyleren

Recommended Posts

Toch zijn er mensen immuun voor de effecten van het eten van wiet, ik ken er een paar waaronder ikzelf en we zijn heus niet allen leverpatiënt. Ik ben nog nooit stoned geweest van spacecake of truffels, terwijl anderen er zo stoned van worden dat ze over de grond kruipen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

We weten allemaal wel hoe die cannalytics testjes werken. Daar staan hier zat voorbeelden van op het forum.

 

Oorspronkelijk was die MyDX €300 waar je dan honderden tests mee kon doen. Op het eind moest ie €800 kosten en lijkt het inderdaad gewoon niet betrouwbaar te werken. Tsja dan moet ik misschien toch maar een keer een setje van die kaartjes kopen.

 

:edit: Keuka die vergelijking tussen GC en TLC test.

Edited by Wietefras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij doet t ook niet zoveel als met blowen.

T werkt wel iets, maar in een joint is bij mij 10x effectiever.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago en Scirocco,

 

Wilden jullie er iets mee bestrijden of aanpakken? dus gericht iets ermee verhelpen, pijn of iets anders.

 

Als je gewoon op het recreationale effect zit te wachten dan werkt het soms amper, zeker bij grote volwassen kerels.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik nam het voor recreatief gebruik en gezien de verhalen had ik er veel van verwacht. Er werd me zelfs op het hart gedrukt vooral te beginnen met de helft maar ik heb er nog nooit wat van gevoeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
∆9-THC rapidly degrades in acid solutions. The kinetics seems to be first order and specific hydrogen-ion catalyzed (Garrett and Hunt 1974), so that significant degradation of THC was assumed to occur in the normal stomach with a t1/2 of 1 hr at pH 1.0 (Garrett and Hunt 1974). Thus, a long exposure of THC in the stomach may considerably decrease the potency of oral cannabis preparations, e.g., when taken together with meals that are difficult to digest.

 

http://www.cannabis-...f/2003-01-1.pdf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van ons maar eens proberen dan, diegene die Rhino voor het meisje maakt met de zwaarste dosis morfine (waar ze nu vanaf is) daarvan gaat zelfs een neushoorn slapen serieus, ik moet echt verstek laten gaan haha.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ik daar ook weinig van zal voelen, maar je weet het nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou eens wietthee kunnen zetten & dan wat natriumbicarbonaat erbij doen.Eens kijken hoe je hierop reageert.Bij cocathee deed ik altijd een scheutje citroensap in & had energie voor heel de dag.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cocathee heb ik nog nooit gehad, daar verwacht ik meer van dan van wietthee. Ik rook de wiet nu altijd in een waterpijp maar dat vind ik wel wat scherp op de keel.

 

 

 

Qua effect blijf ik steeds terugkomen bij de waterpijp, er kan voor mij niks tegenop. Zelfs geen pure joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 goeie teug uit een waterpijp (bong) & de straattegels werden 3D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt wel en goeie teugen blijf je automatisch nemen. Aan de bong nippen is de kat op het spek binden. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier een originele bong uit Thailand in klein & groot formaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi spul, ik heb een glassic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij was t ook puur recreatief bedoeld, meerdere keren over de afgelopen 10 jaar maar t effect was ook bij mij niet echt boeiend.

Hou t wel lekker bij blowen, dat heeft voor mij meer dan genoeg effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...