Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dezeispuntcom

Haartjes Blijven Wit

Recommended Posts

Luister het zit zo. De trichomes zien een beetje melk achtig uit dus je zou zeggen ze moeten om.

 

Toch wil ik het eens vragen de haartjes zijn echt spierwit maakt dit geen zak uit? Meestal hoor ik mensen zeggen dat je alleen naar de trichomes moet kijken ipv de haartjes maar ze zijn spierwiet.

 

Het gekke is dat ze uit een hokje komen van 6 plantjes waarvan er 3 al 2 weken terug echt zeer rijp waren en deze boeken maar geen vooruitgang meer lijkt of het stil staat. Helaas heb ik heel even geen foto toestel tot beschikking. Maar wat zeggen jullie gewoon om kappen die handel?Of nog even gedult hebben.

 

Lv is vrij laag geen toprot zien er nog gezond uit dus is niks mis met de planten.

 

(741gr nat opgebracht zie onder in topic)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iig even wachten tot je hier een foto kan plaatsen .... :)

 

Heb je toch veel haast kap t dan maar om

..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een wietplant heeft geen haar.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nog mooi groen zijn en gezond zou ik nog wachten.je kan beginnen met spoelen en de nacht tempratuur nog lager te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien ook je klok iets terug gaan draaien? 11 uur licht en 13 donker? en dan zelfs over paar dagen 10 licht en 14 donker, daar kunnen ze ook in eens sneller door afbloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt voor de tips de trichomes zijn bijna overal melk achtig maar nu toevallig toen ik ging kijken vandaag beginnen de bladeren beetje geel met paars te worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALOWA

 

dan gaat het waarschijnlijk om een rododenderon .

 

ggm :likken:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haartjes zijn geen indicator of de toppen oogstrijp zijn.

Luchtstroom niet helemaal lekker heb je zo in week 7 al alles bruin soms :innocent:

 

Overall milky with some amber is a good harvest window, if U wait till more amber the weed might have a big couch lock effect, learn when to pick to suit you're needs :book:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

waren planten die 6 weken bloei nodig zouden hebben nou ze hebben 10 weken gestaan.

 

wat wel bizar was heb ze gisteren gewoon toch omgekapt want zag met microscoop dat ze toch echt milky waren op meeste plaatsen.

 

zaten me dikke toppen aan niet normaal. Heb van die 2 planten 741 gram nat aan topjes overgehouden met steeltjes echt goed afgeknipt.

 

Ben eens benieuwd hoeveel ik overhoud. Want dat 1/5 overhouden klopt ook niet ik houd meestal meer over en laat hem altijd 2 weken goed drogen dan is die mooi droog en dan gaan ze de weckpotten in om te curen.

 

Is voor mij een persoonlijk record jammer dat ik niet per plant gewogen had maar had alles bij elkar gegooid. maar zijn bijna alleen maar grote toppen. Op de grootste zat 1 dikke hoofdtop met 14 dikke toppen er omheen. Maar ik moet zeggen ze hebben wel ruimte gehad vooral laatste 3 weken stonden 2 planten gewoon onder 1200 wat dus voor elke plant 1 600 wat lamp.

 

ben wel zeer blij met het resultaat. Maar normaal hoor ik altijd dat mensen ongeveer 30 gram droog eraf halen zou dan uitkomen op 150 nat per plant als je zou delen door 5 wat ze zeggen van nat naar droog.

 

Of komt dit puur omdat ze meer ruimte hadden. Stonden in 11 liter potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog 3 fotos van de 2 dames. Bladeren begonnen heel snel dor te worden maar na het knippen was ales mooi groen die dorre bladeren vielen er zo af en die gele.

 

Heb deze ook 3/4 weken gespoeld alleen waren deze 2 stuk later als de rest maar bengen wel het meeste op.

 

plant1.jpg

 

plant2.jpg

 

 

Boven aanzicht van de planten een plant had helaas al eerder een tak afgebroken dus die was iets kaler aan een kant.

 

beide_planten.jpg

 

 

zal kijken of ik nog wat fotos van de buds kan maken binnen kort zaten echt flinke bij verstopt tussen de bladeren

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering wat een woeste planten

 

welk soortje is het?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering wat een woeste planten

 

welk soortje is het?

Tering wat een woeste planten

 

welk soortje is het?

 

Ja ik weet het eigenlijk niet het kan green O-matic zijn of Big Bang een van die 2 niks anders kan het zijn maar ik weet niet welke van de 2. Heb ze vergeten te labelen en niet meer echt na gekeken wat wat was dus ik zou het echt niet weten. Maar iig elke plant heeft best veel opgeleverd vindt echt bizar veel had dat niet verwacht en ik vraag me af waardoor dat kwam.

 

(Heb beetje rond gezocht maar kan echt nergens vinden wat men normaal per plant eraf haalt.) ik snap dat dit mega veel factoren heeft. Zoals welke lamp maat pot voeding ect ect. Maar voor mij was dit mijn 3e mini kweekje ik wou eigenlijk 5 big bangs zetten die zouden ook redelijk snel klaar zijn volgens de verpakking maar ik had voor de zekerheid paar green o-matic zaadjes geplant nou dat was maar goed ook een die ging kapot omdat een vriend wat lomp was. Toen had ik nog 2 green o matics heb ik uiteindelijk 6 gehouden. Maar ben dom geweest heb niet gemerkt welke wat waren was het gewoon vergeten in het begin leken ze allemaal op elkaar.)

 

Maar ben dus begonnen onder 2x 300 wat led lampjes en zijn ze wat opgeroeid en ik vond het heel leuk en toevallig kon ik een g tools 1200 tube 1,5m2 kast overkopen.

 

Ik die gekocht na ongeveer 4 weken ze in de kast gezet. Heb ze zo goed mogelijk proberden te verdelen en ik had 11 liter potten ik zag dat dit eigenlijk de meest gangbare maat was. Nu heb ik kwa voeding Plagron pakketje gebruikt en eigenlijk normaal gekweekt zoals iedereen het zou doen op de standaard manier van 2 weken voorgroei op 18/6 en dan naar 12/12 maar ze hadden wel 1200 wat er boven hangen 2x 600 watt (Weet niet hoe oud heb dus 2e hands kast gekocht)

 

Heb dus niet echt veel speciaals gedaan gewoon voedingschema gevolgd van plagron en deed dan wel wat co2 tabs bij het voedings water. Ik gaf ze elke dag een halve liter water eerst met voeding en erna 1 liter met voeding en op het einde 2 weken gespoeld met 1 liter per dag. Toen de eerste planten mooi rijp zijn begonnen te worden heb ik ze geoogst, hier had ik ook al resultaten van 220gr en 280 gram van een plant (nat) waar dik 120gr droog van overbleef 2 plantjes en ik dacht dit is toch wel veel. eenEen plantje wat er nog bij stond heeft heel lang in een klein potje eerst in het led kastje gestaan pas na de verhuizing naar de G-tools tent is die ook in een 11 liter gegaan. Dus die bleef vrij klein maar had die wel getopt die die kreeg opeens heel veel toppen. Ben even vergeten wat ik daar af haalde had ik niet gewogen geloof ik dat is wel jammer.

 

Maar deze laatste 2 bleven maar niet rijp, ben ze blijven spoelen tot ze begonnen te verkleuren en de trichiomen milky waren, omgekapt nou ik schrok van het resultaat van 741 gram. De vorige oogst van 280 en 220 gram geloofde mensen het al niet die zeiden dat is onmogelijk.

 

 

Maar ja dat geloof ik niet zou wel sterk zijn dat ik toevallig zoveel meer oogst dan gemiddelt.

Dus ben ik eens gaan zoeken. Maar met normaal kweken zeggen ze rond de1 gram per wat, als je goede kweker bent. Maar ik neem aan dat het dan per m2 vol staat met SOG of Scrog want daar halen mensen ook veel mee. Maar zo normaal kweken vindt ik niet veel ze zeggen 30 gram gemiddeld. Dus ik vroeg mij af of dit veel is of gewoon normaal. Ik weet niet of die mensen hier allemaal SOG kweken ofzo maar ze zeggen mij ja dat kan niet zoveel van een plant normaal afhalen. Ben eens benieuwd wat jullie ervaring is of dat mensen hier gewoon uit hun nek lullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...