Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Godverju wat 'n berg.

Ben happy voor je dilago.

Op naar de volgende killer-ronde.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die toppen zien er nog goed uit

tumble tirmmer geeft van die lelijke ronde toppen vandaar hier nog met handje en gestript na drogen

we zullen wel zien hoe we dat doen wanneer wij hier ook +4kW licht hebben hangen

 

deze ronde ging mooi dilago

 

keep it up

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er al gevonden die zonder motor net over de 200 kosten, geen originele Spin Pro maar verder exact hetzelfde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die toppen zien er nog goed uit

tumble tirmmer geeft van die lelijke ronde toppen vandaar hier nog met handje en gestript na drogen

we zullen wel zien hoe we dat doen wanneer wij hier ook +4kW licht hebben hangen

 

deze ronde ging mooi dilago

 

keep it up

Zo netjes als de Spin Pro knipt kan ik het zelfs met de hand niet!

 

Ik had bij deze ronde ook een goed gevoel! :)

 

Ik heb er al gevonden die zonder motor net over de 200 kosten, geen originele Spin Pro maar verder exact hetzelfde.

Als het ding verder exact hetzelfde is altijd doen, is geen rare prijs. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gvd man dikke opbrengst man!

Gefeliciteerd maat :)

Spinpro bij greensell is ook nog wel goed geprijsd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die skunk van mij gaat ook door zo'n koffiemolen gedraaid worden, voor 200 euris ga ik niet afzien, zeker niet als het er zo mooi uit komt rollen als bij jou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gvd man dikke opbrengst man!

Gefeliciteerd maat :)

Dank je wel, ben er ook zeer blij mee! :)

 

Die skunk van mij gaat ook door zo'n koffiemolen gedraaid worden, voor 200 euris ga ik niet afzien, zeker niet als het er zo mooi uit komt rollen als bij jou.

Ik zou niet weten waarom niet, gewoon 25 keer de arm rechtsom slingeren en klaar is kees!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat draaien lijkt me niet het probleem, hoef je niet tussentijds dat ding steeds schoon te maken ofzo?

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is het slimste ja, en een setje extra mesjes ;)

Die draadjes willen nog wel eens sneuvelen. Ik was in het begin erg sceptisch over de spin pro, maar het is net zoals je zegt net een goochel truc :D Ik was ook meteen verkocht en kan me nu niet meer indenken dat ik zonder werk.

 

Lijkt een mooie score voor je te gaan worden men, top!

Share this post


Link to post
Share on other sites

D heeft de mijne in bruikleen

En ja, dat is een originele SpinPro met mesjes..

 

Als ik dat zo lees hier,

zijn ze binnenkort overal uitverkocht... :)

10% commissie voor mij..... :rofl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat draaien lijkt me niet het probleem, hoef je niet tussentijds dat ding steeds schoon te maken ofzo?

Nope.Het enige wat je hoeft te doen is toppen op het rooster leggen van de Spin Pro tot ie aardig vol ligt en daarna 25 draaien met de arm en klaar. Als je gewend bent om met de hand te knippen weet je niet wat je overkomt, tegen dit ding valt niet te knippen. ;)

 

Ik was ook meteen verkocht en kan me nu niet meer indenken dat ik zonder werk.

Nee ik ook niet, ik heb deze geleend van Oude Rocker om het te proberen en koop zelf volgende week ook een. Nooit weer met de hand knippen, geen denken aan!

Lijkt een mooie score voor je te gaan worden men, top!

Dank! :)

 

D heeft de mijne in bruikleen

En ja, dat is een originele SpinPro met mesjes..

 

Als ik dat zo lees hier,

zijn ze binnenkort overal uitverkocht... :)

10% commissie voor mij..... :rofl

Lol, ja het ding verkoopt zichzelf. :D

 

Enne ook 10% voor mij voor de reclame in dit topic. :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne ook 10% voor mij voor de reclame in dit topic. :innocent:

 

Tuurlijk joh..

De marge op die dingen moet wel geweldig zijn wat aan materiaal zit het er niet in.

Wel fijn RVS trouwens..

Deze is voor knollen en uien trouwens,, :rofl,

maar er staat niks over in de gebuiksaanwijzing dat er geen tomaten in kunnen :)

 

En oja,,

Schoon maken,,,

Nee hoor Dilago..

Je mag hem zo terug brengen.. :icecream:

 

Pure wiet roken zeg je..

Man ik schraap de kom helemaal schoon en klaai dat in een jhagie..

Pure THC... :j

 

Daarna,,

Maak ik hem schoon, als ik wiet olie maak.

Ik gooi dan wat alcohol er in..

Ff wat weken wat poetsen en ik heb hem binnen 10 minuten spiegelend schoon :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne ook 10% voor mij voor de reclame in dit topic. :innocent:

 

Tuurlijk joh..

De marge op die dingen moet wel geweldig zijn wat aan materiaal zit het er niet in.

Wel fijn RVS trouwens..

Deze is voor knollen en uien trouwens,, :rofl,

maar er staat niks over in de gebuiksaanwijzing dat er geen tomaten in kunnen :)

De tomaten snijdt hij prima kan ik zeggen. De materiaalkosten kunnen inderdaad niet boven de 200 euro uitkomen, echter vind je ze nergens voor die prijs. In Nederland vond ik de goedkoopste voor 270 euro. Op Amazon stond ie voor 216 dollar en die wordt het maar.

En oja,,

Schoon maken,,,

Nee hoor Dilago..

Je mag hem zo terug brengen.. :icecream:

 

Pure wiet roken zeg je..

Man ik schraap de kom helemaal schoon en klaai dat in een jhagie..

Pure THC... :j

 

Daarna,,

Maak ik hem schoon, als ik wiet olie maak.

Ik gooi dan wat alcohol er in..

Ff wat weken wat poetsen en ik heb hem binnen 10 minuten spiegelend schoon :withstupid:

Dat lekkere spul in een shaggie doen beschouw ik als heiligschennis, maar vooruit dan maar, ik zal mijn schoonmaakwoede bedwingen en je je Spin Pro smerig van de thc weer terugbrengen. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De score is bekend, 1140 gram a kwaliteit wiet. Alhoewel ik dik tevreden ben met zo'n zak en blij ben met mijn eerste kilo ben ik toch weer niet boven de 0,5 gram de watt gekomen.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie je nou wel, ik zei het je al, een onsje of 3, +/-. :icecream:

 

Stap voor stap ga je de goeie kant op, je eerste kilootje heb je alvast voor mekaar. En die bijna 0.5/w kan alleen maar beter worden moet je lekker denken. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op grond zie ik dat helaas niet gebeuren want ik draai er nu bijna twee jaar op en ben nog nooit hoger uitgekomen. Maar ja, die kilo heb ik binnen en dat is zeker leuk. :)

 

Voorlopig wordt er niet gekweekt meer op aarde, in goed overleg met de man waar ik draai heb ik gezegd dat twee mediums me te veel van het goede wordt om tegelijk te draaien en toen koos hij voor rfx-1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's ook weer een goede stap, de bagger dumpen en met fatsoenlijk spul gaan werken. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik kom echt niet boven de 0,5 gram de watt en heb nagenoeg alles op aarde geprobeerd. Ben er nu echt wel een beetje klaar mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met je kilo kerel!

Toch wel vreemd dat je niet boven de 0.5 uit komt.

Mijn eerste keer had ik 0.61 gram de watt en de 2e keer had ik 0.81 gram de watt allebei op aarde

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel!

 

Ja dat zijn motiverende scores die je daar noemt, de meeste kwekers streven me op aarde meteen de eerste keer al voorbij. Daarom richt ik me nu eens op hydro wat in mijn optiek meer op techniek aankomt dan gevoel. Mogelijk dat daar wat winst te behalen valt, want als ik 0,71 gram de watt haal verander ik die methode de eerste kweekjes zeker niet. Heb je het idee dat je nu op coco nog hoger gaat scoren?

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met de score! was alleen ff vergeten dat je met 4 lampen draaide hier. Heb het vaker geroepen en nu weet ik het bijna zeker: je draait met een mooi soortje, maar je draait niet met de zware opbrenger amnees. Zou toch eens andere stekken bestellen, al is het alleen maar om deze optie uit te sluiten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die andere stekken heb ik al en daar ben ik nu moeders uit aan het opkweken, maar of het daar aan ligt? De tijd zal het leren. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie opbrengst top

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hoort het!

Mooie score man, altijd een fijn gevoel als je ronde goed is verlopen en je goed heeft gebracht :specool

Geniet ervan!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met je kilo dilago. Nu nog ff die 0.5gr/W wat opschroeven. Gaat goed komen :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...