Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

Alternatieve Troonrede

Recommended Posts

Alternatieve troonrede: ''Ons land zal (moet) weer voorop lopen in deze groene revolutie.

Geschreven door Derrick Bergma(secretaris VOC)

 

http://www.voc-nederland.org/2015/09/alternatieve-voc-troonrede-ons-land-zal-opnieuw-voorop-lopen-in-deze-groene-revolutie/

 

Baas In Eigen Brein en Tuin!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Doede, Bergsma is die schaatser hoor! ;) OOk leuk natuurlijk! maar gaan we steunen hier!

Sprak vandaag mijn broer, ...... zijn zoon wilde bereoepsmilitair worden om tenminste ook een goede technische opleiding te kunnen volgen, een eigen initiatief, alles was in orde papieren testen ed, maar toen hem gevraagd werd of hij dronk of blowde, zei deze lieve man , ik blow alleen in het weekend! Toen kon hij pardoes vertrekken! Das ook een staaltje van dik hout niet? :td

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooooo daar ben je lekker mee.

Blijkt maar weer dat eerlijkheid euhm. .. niet loont.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk iemand die voor onze belangen opkomt in correct Nederlands en niet polariseert wat alleen maar averechts werkt.

Uitstekend stuk dat zowel links als rechts zal aanspreken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://geenpeil.nl/

 

Het VOC laat regelmatig van zich horen, met een gecoördineerde lobby richting politiek, media en publiek. Daarnaast organiseren we o.a. het Cannabis Tribunaal in Den Haag en Cannabis Bevrijdingsdag in Amsterdam. Voor al deze activiteiten is geld nodig.

Klik hier om direct te doneren met iDeal of acht andere betaalwijzen

 

 

geld

Share this post


Link to post
Share on other sites

@groenefingers:

Moest ook 20 jaar geleden bij de landmacht-intake oprotten omdat ik vroeger weleens had geblowd.

Wat ze niet wisten is dat ik lekker 4 gram northernlight special weggemoffeld in de tas had,en zodra ik het terrein verliet lekker voor de deur een dikke bats roken.

Je zag ze kijken! haha... dat zal ze leren mij af te keuren! lekker jaloerse blikken genereren!

 

Politie mag zich wel stukzuipen in het weekend en met 4 miljoen hersencellen minder op het werk komen.

Maar als ze ook maar 1 joint opsteken in het weekend gaan ze toch echt ontslagen worden.........

Want ze mogen fijn in potjes pissen met regelmaat,ter controle.........zielig voor oom agent toch?haha niet dus! daarom zijn ze zo koud&gevoelloos.......

 

Stel je niet zo aan man jongens v/d overheid! het is maar een plantje!

 

Tijd dat er wat gedaan word! Tekenen dus! :tu

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...