Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Veel klauwblad.

 

Wat zijn de PH en EC waardes in je pot net na het water geven?

 

Zie ook geel blad met groene nerven (kan duiden op ijzer te kort). Ik denk dat je te gortig bent geweest met voeden waardoor er blokkades zijn opgetreden.

 

Oorzaak? Teveel voeden, onjuiste ph enz....moeilijk te achterhalen.

 

Voeding >>>>> less is more zeggen ze toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn topic staat haar zusje Appollo 13, gesloten top structuur 'met' foxtails maar niet open of luchtig maar gewoon massief.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago, de lamp hangt er bijna 50cm vanaf, ik betwijfel dat ze nog dicht groeien.

Ook vind ik dat de laatste week niet veel meer is gebeurd in het hok, 't lijkt wel of ze niets meer doen.

 

@Hightops, De ec waardes in de pot zelf meet ik nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Hightops zegt kan best mogelijk zijn.

Ik heb hiervoor een ronde heriuana gedraaid en ben daar in voeding niet hoger gegaan dan EC1.4.

Die rond had ik ook best 'n nette opbrengst.

Waarom ik nu hoger ben gegaan is omdat ik nog 'n beetje aan het uitproberen ben.

Conclusie is dus dat het niet zo'n goed idee was :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe vaak geef je water?

 

ik neem aan dat je wel waardes meet toch?

 

Uitproberen wordt je alleen maar wijzer van ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hoog zat ik niet in de EC, daar ligt het volgens mij niet aan. De mijne doen ook niet veel meer, ik zie het nog even aan en dan de schaar er in.

 

Had die maat ook pk 13/14 gegeven Dilago? Ik dacht van niet toch? Ik denk dat daar het probleem zit...

 

Pg

Deze maat heeft geen pk 13/14 gegeven maar hij heeft twee hokken. En in het ene hok hadden de planten ook dezelfde open structuur en in het andere niet. Dus de pk 13/14 zal het niet aan liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok man, was maar een vraagje...ik hoop dat ze nog wat doen.

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben blij dat er mee gedacht wordt want daar leren we allemaal van en aangezien er toevallig drie man dezelfde strain in verschillende situaties hebben kan je e.e.a uitsluiten.

 

In het hok waar de toppen van mijn maat ook die open structuur kregen had hij problemen met de afzuiging waardoor het 50 graden was in zijn hok. Dus daarom denk ik dat het met de warmte te maken heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foxtails heeft inderdaad vaker met een te hoge temperatuur te maken, hoewel dat niet rijmt met de situatie bij mij want ik heb bij mij een maximale warmtepiek gehad van 28graden, maar dan niet langer dan 'n uurtje ofzo.

Ook de hoogte van de 400W lamp had ik continu op 50cm, dus ik kan er de vinger niet op leggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken de C99 al aardig lang en ik heb haar nog nooit zo gezien, het lijkt meer op iets anders dan C99....

 

Het lijkt in de verte niet op het origineel.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foxtails heeft inderdaad vaker met een te hoge temperatuur te maken, hoewel dat niet rijmt met de situatie bij mij want ik heb bij mij een maximale warmtepiek gehad van 28graden, maar dan niet langer dan 'n uurtje ofzo.

Ook de hoogte van de 400W lamp had ik continu op 50cm, dus ik kan er de vinger niet op leggen.

Nee, bij mij is het ook zeker de temperatuur niet. Tja, het zal een mysterie blijven vrees ik wat het is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het de C99 foxtail edition is

Laten we hopen dat het een gelimiteerde uitgave betreft.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het lekker rookt, dan boeit het mij niet zo gek veel. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het ook wel mee eens, maar je ziet toch liever dikke compacte toppen dan dit.

T lijkt wel romanesco.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf vanavond is de 1e dag spoelen in gegaan.

EC waarde van het water is 1.0 met enzymen

PH waarde hou ik nog steeds op 5.0 in de watertank zoals de gehele kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier gaat het goed, ik ben nu 4 dagen aan het spoelen.

De plantjes drinken niet zo veel meer maar de herfst laat nog op zich wachten.

Wel zijn de eerste verschijnselen van tekorten zichtbaar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 'n weekje spoelen laat ik ze vanaf vandaag 2dagen in het donker staan en haal ze dan om :execute

Om de takken vervolgens ondersteboven in m'n tentje op te hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel mooie plantjes. Wat is nou eigenlijk het probleem voor jullie met foxtails? Als de plant zo bloeit dan bloeit ie zo... Mooi toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel mooie plantjes. Wat is nou eigenlijk het probleem voor jullie met foxtails? Als de plant zo bloeit dan bloeit ie zo... Mooi toch?

Zeker, maar ik heb gezien dat dit niet altijd zo is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel mooie plantjes. Wat is nou eigenlijk het probleem voor jullie met foxtails? Als de plant zo bloeit dan bloeit ie zo... Mooi toch?

 

Wiet met een open structuur brengt een lagere opbrengst met zich mee, lucht is immers geen wiet.

DAT is het probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren heb ik de boel om gehaald en de dames ondersteboven gehangen om te drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...