Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jointboy

strafmaat voor 5 planten onder een lamp(huurwoning

Recommended Posts

en vanuit Friesland, als ik voor mezelf spreek.

vanwege sluierende complexiteit om de burger te ontmoedigen

het advies: hou het bij jezelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou het bij jezelf ,,,??,,,,>>>>Maar dat is toch die ene ouwe regel die al jaren hier word verkondigd!!

 

Bek houden en draaien!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, want daar is het resultaat; geldelijk gewin.

 

ik heb het over het resultaat: doeltreffendheid in daadkracht.

oftewel hoe zet je een gedachte om in een actie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de deal met Torvald? Ik heb niks idioots van Torvald voorbij zien komen, maar wel 1000 berichten over dat Torvald kut is :D

 

Wat jij ziet hier in dit topic, maak ik meer mee op dit forum. Persoonlijke aanvallen om mijn idee van een andere wereld de kop in te drukken. Maar die wereld verandert ook zonder Torvald.

 

Voor de hobbykwekers voor eigen-gebruik, zie ik eenzelfde regulering. Er zijn nu al ontheffingen aan medi wiet gebruikers zelf te kweken, en aangezien het gebruik van medi wiet stijgt, zal dat toenemen. Je zou al die ontheffingen eens naast elkaar moeten kunnen leggen, maar ik kan me zo voorstellen dat 1 van de punten is dat je er niemand over vertelt. Desalniettemin kunnen we zelf een lijstje met punten maken, om onderscheid te maken met de dealers. Dat zie ik dus voor me, een gereguleerde hobbykweek.

 

Veel kwekers nuanceren hun eigen kweek door te zeggen dat er veel grotere zijn. Ze zien zich aan de goede kant en delen zich in dezelfde groep als de hobbykweker voor eigen-gebruik. Mijn wereldbeeld botst zoverre dat die kwekers die zich nergens aan willen conformeren, nog de enige zijn die opgejaagd en verder gecriminaliseerd worden. Zo sta je ineens van de "goede" kant in het verdomhoekje.

 

Wat is het probleem met Torvald? Waar zal ik beginnen... ;)

 

Probleem met Torvald is een beetje dat ij heel makkelijk ene aan het andere koppelt en zo idd een eigen wereldje creëert, jammer.

 

Hoe kom je erbij dat er al ontheffingen zijn aan medi wiet gebruikers voor eigen kweek?

Dat zijn via de rechter bedongen jurisprudenties en per persoon en omdat er steeds meer medicinaal gebruikt wordt wordt er meer gekweekt door de zieken zelf?

Waar haal je het vandaan.. zelf ben ik al jaren medicinaal gebruiker en kweek me het rambam omdat ik nogal wat nodig heb en ik conformeer me inmiddels aan niets en niemand meer want praatjes vullen geen gaatjes.

 

Wil ik ook 'gelegaliseerd' gaan kweken als erkend medicinaal gebruiker dan moet ik toch echt 1st een strafzaak tegen me hebben want dan pas jurisprudentie.

 

Jammer echt heel jammer en dan ook nog je laatste zinnetje wat de lading voor mij volledig dekt inmiddels, niks mis met Torvald maar wel wat ie uitkraamt.

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...