Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HackTheSystem

Spui En Spuw En Deel Je Scheel

Recommended Posts

Bij deze even hoe de S5×GG#2 eruit komt te zien, helaas geel getrokken dus niet in haar volle potentie, begin augustus is ze begonnen. Net als de PP kruising.

 

S5×GG#2, Je ziet dat de topopbouw van de S5 dominant is bij deze, mooie compacte opbouw en dat is wat we willen, en dat begonnen op 1 augustus precies. 2 Foto's van dezelfde plant. Minimaal rot eruit geknipt, maar wat wil je met een zwakke gele plant.

gallery_43225_17838_1524559.jpg

gallery_43225_17838_5473215.jpg

 

Hier een PP×GG#2, door een hert getopt en maak mooi 2 hoofdtoppen, word niet veel maar toch een idee van de topopbouw, Iets meer GG aanwezig, maar de PP maakt hem ook naar mijn idee mooi compact. Maar de S5 kruising is het mooist al zeg ik het zelf.

gallery_43225_17838_3845025.jpg

 

 

De reden dat de planten geel zijn denk ik te weiden aan het feit dat we niet gemest hebben, toch zijn ze bovenin wat groener geworden dan dat in

het begin het geval was. De S5 kruising was vrijwel mooi groen maar is helemaal geel geworden, dus eigenlijk zijn alle planten omgedraaid van kleur. De groene werden geel en de gele werden groener.

 

Hier en daar wat kippemest gestrooid, misschien helpt het nog iets maar denk het niet, het zal meer een eerste stap zijn voor volgend jaar. Gaan grote plantgaten komen die goed worden opgewaardeerd want de grond heeft gewoon een opkikkertje nodig, om daar met grond te sjouwen is niet nodig we hebben gewoon niet gemest en dat is jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen zien er leuk uit hack. Als ik weer op de spot ben zal ik foto;s maken van de PP x GG2 vroeg bloeiende stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd. Ik ben in ieder geval erg blij dat de S5 er net zo vroeg is als de PP kruising, maar wat de S5 op zichzelf dit jaar laat zien is echt belachelijk. Met ingang van september nu en nog steeds geen bloei.. Geen haartje..

 

ik heb maar 2 easy's die bloeien, in de kuipen. Op guerilla denk ik dat ze dus maximaal net zo ver zijn want in de kuip gaan ze altijd eerder bloeien dan in de volle grond is mijn bevinding.

 

In ieder geval is er een nieuwe kruising in de maak. Ik hoop dat ik op tijd wat rijpe zaden kan maken met de geselecteerde stekken en een guerilla gold man, dus dan heb je (PP×GG#2)X(GG#2-f1)

 

Dit word de lucky bastard die de vrouwen mag naaien, mooie brede kerel met spierballen. mooi bossig exeplaar met veel takken en compacte internode opbouw, belangrijke punten. Sterke groeikracht, dus deze mag het gaan doen, geselecteerd uit 40 mannen nou dat is nog eens een selectie!

 

gallery_43225_17838_4285157.jpg

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag het me ook af of het met die Easy's niet ligt aan de breeder. Waar heb jij ze vandaan?

 

Die GG2 man ziet er mooi uit, heb je nog mooi voor elkaar gekregen in het M.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rechtstreeks van female seeds. Worden ze door verschillende breeders gemaakt dan?

 

Mag aannemen dat het om dezelfde genetica gaat dus waar ze vandaan komen mag niks uitmaken want het zit een fs verpakking

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Rechtstreeks van female seeds. Worden ze door verschillende breeders gemaakt dan?

 

Mag aannemen dat het om dezelfde genetica gaat dus waar ze vandaan komen mag niks uitmaken want het zit een fs verpakking

 

Nonduje wat een klein ding , ik heb de zaden van roel van growerschoice , ik heb bomen van planten , heb je de grond daar wel goed bewerkt , dat kan ook schelen hoor , die van mijn hadden ook een achetrstant , en ineens schoten ze omhoog .

 

Ik vraag het me ook af of het met die Easy's niet ligt aan de breeder. Waar heb jij ze vandaan?

 

Die GG2 man ziet er mooi uit, heb je nog mooi voor elkaar gekregen in het M.

 

Ik denk dat ze door meedere breeders gemaakt worden Johnny , ik heb ze van growerschoice , zoals je weet zijn dat bomen zo groot .

Ik kan me niet voostellen dat die ook van female seeds komen , het zou kunnen natuurlijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growerschoice maakt eigen merk zaden dus ik denk niet dat hij ze uit de FS verpakking haald om ze vervolgens in een verpakking te doen met eigen merknaam.

 

Ik vind wel dat soortjes zoals easy sativa dus soortjes die je gewoon van de originele bron moet pakken, kan je ook niet zeiken dat ze niet deugen want ze dragen een goede naam dus daar kan het niet aan liggen.

 

Vooral op guerilla is het zaak met goed spul te werken is mijn mening, dus ik zou de Easy's nooit bij growers choice bestellen onder hun eigen merknaam. Easy's zijn bij mij Female Seeds en blijven dat.

 

@Wiet;

Nonduje wat een klein ding , ik heb de zaden van roel van growerschoice.....

 

Wat bedoel je met een klein ding, wat is er klein?

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Jouw easy,s waren toch ook zo klein als die man die je liet zien , of heb ik abuis .

Daar ging het toch over of niet, jouw easy,s waren toch kleine planten , johnny vroeg of er nog meer waren die die zaden leverde .

Toen zei ik roel van growerchoice , en die van mijn zijn heel groot en bloeien lekker , dus zo slecht zijn zijn zaden nog niet .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee gozer, mijn easy's zijn minstens net zo groot als die van jou haha :lol: Blader maar ff terug in dit topic dan zie je hoe groot ze al waren.

 

Die man is een GG#2 man, geselecteerd waar ik stuif van ga opvangen en mee ga bestuiven.

 

Ik hoop dat ik de PP×GG#2 op tijd kan bestuiven voor het weg moet en nog een week of 4 kan geven op locatie, maar ik denk dat ik hem in een vaas nog 2 weken moet geven om af te rijpen. De S5 staat niet in de m dus die hebben alle tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Nee gozer, mijn easy's zijn minstens net zo groot als die van jou haha :lol: Blader maar ff terug in dit topic dan zie je hoe groot ze al waren.

 

Die man is een GG#2 man, geselecteerd waar ik stuif van ga opvangen en mee ga bestuiven.

 

Ik hoop dat ik de PP×GG#2 op tijd kan bestuiven voor het weg moet en nog een week of 4 kan geven op locatie, maar ik denk dat ik hem in een vaas nog 2 weken moet geven om af te rijpen. De S5 staat niet in de m dus die hebben alle tijd.

 

oooooooooo gelukkig maar , dan heb ik het geheel verkeerd gezien , sorry hoor ,. ik ga me zitten schamen in de hoek van de ronde kamer.

Die kruisingen van jouw gaan de goede kant op , is die kruising al aan het bloeien hack ? van de s5-GG2 of de PP-GG2

Die pp is toch powerplant of niet ?

Nog even en we hebben een goede strain gevonden die redelijk vroeg klaar is , en goed opleverd , met ze min mogelijk rot .

 

IK zag het nu , mooie easy,s ook hack , bloeien ze al of niet , of nog haren aan het maken ?

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, ik hou de easy's in de kuipen in de gaten, naar de spot ga ik niet vaak. Dus als lijdraad volg ik de kuipen op de voet op het moment van bloeien. Denk dat het er nu wel in zit. Dus gaat weer het einde van oktober worden of we moeten vervroegd oogsten wegens ellende. Maar de ellende zorgt er altijd wel voor dat we eerder naar de kapper met ze moeten.

 

Over de kruisingen kijk maar in het spui topic! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Geen idee, ik hou de easy's in de kuipen in de gaten, naar de spot ga ik niet vaak. Dus als lijdraad volg ik de kuipen op de voet op het moment van bloeien. Denk dat het er nu wel in zit. Dus gaat weer het einde van oktober worden of we moeten vervroegd oogsten wegens ellende. Maar de ellende zorgt er altijd wel voor dat we eerder naar de kapper met ze moeten.

 

Over de kruisingen kijk maar in het spui topic! :)

 

Dat idee heb ik ook dat het laat in okt word eer er geoogst kan worden , dat geeft niks als het maar goed in , ik ben bang dat het niks word door die klote rot , want dan moet de kapper eerder komen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar zijn we weer!

 

Easy's gaan lekker, alleen nu al rot! Jezus christus dit heb ik nog nooit mee gemaakt zo vroeg rot, ze bloeien nog geen 2 weken en sommige pas een week of nog steeds niet!! Ach ja Easy Sativa en Sativa's zijn laaaaat... :|

 

Welnu.. Ellende;

De wind staat er stevig op, binnenkort maar even een paar bamboestokken naar de spot want het ging er goed op, denk ook dat er door de schade

de rot goed heeft kunnen nestelen want dit ben ik nog nooit tegen gekomen zo vroeg in de bloei, terwijl het niet aan het soortje moet liggen om zo vroeg al te rotten!

gallery_43225_17838_1390341.jpg

gallery_43225_17838_3320199.jpg

gallery_43225_17838_3694361.jpg

 

Dan nu de nieuwe update, even de oude onder elkaar voor de vergelijking;

 

28-JUL-2015

gallery_43225_17838_3163191.jpg

 

18-AUG-2015

gallery_43225_17838_3917302.jpg

 

01-SEP-2015

gallery_43225_17838_3899930.jpg

 

Ze tikke de 3m net niet aan en zijn nog zeker in die 2 weken tussentijd toch weer wat in de lengte toegenomen, in de breedte ook zoals jullie kunnen zien. Alleen ben ik erg bang voor de rot al in dit vroege stadium. Hopen op beter weer. Binnen nu en 10 dagen maar weer eens even langs voor de volgende laag ellende. Ook veel stamrot plekjes ten opzichte van vorige jaren waar ik er nooit last van heb gehad. Het is ook erg vochtig dit jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja maar maas, wij gaan voor de grote buit maar als dat zo doorgaat oogst je meer dan ik haha :lol:

 

Het is klote weer op het moment , maar veel planten staan nog maar net twee weken

in bloei , ik heb nog geen rot gezien , op een klein plekje na op een plant ,of het voor de gold rush ook geld , dat denk ik n iet , die staat al 4weken in bloei , we kijken wel wat het gaat worden nietwaar , je kan er toch niks aan doen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zijn ook maar mijn kleintjes hoor

de drie meter tikken mijn grootste niet aan, die schelen een meetlat ervan

op één na staat alles bij mij sinds vorige week in bloei , de meerderheid (60%) heeft allemaal al pruikjes

op naar een goede en grote oogst :)

succes ermee HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook weer voor een aandeel heribei gaan volgend jaar, als Sannie het maar oplost met Johnny.

 

S5×GG#2 word ook van de partij volgend jaar en de S5×GG#2(elite)

 

Thanks Maas :)

 

Als iemand leuk stuif heeft hou ik me aanbevolen om de S5 mee te bestuiven! MAF bijvoorbeeld of wat anders leuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

één van de grotere die maar 7 uur direct zonlicht had

 

IMAG0489[1]

alles loopt naar behoren

 

mijn enigste mannetje,(broertje van hierboven) zal pas over enkele dagen beginnen te stuiven en naar zoiets ben jij niet op zoek neem ik aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er iemand die ierdbei heeft staan? Deze is bij mij namelijk wel vroeg, vraag of er meerdere mensen zijn, aangezien alles zo laat is bij jullie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Is er iemand die ierdbei heeft staan? Deze is bij mij namelijk wel vroeg, vraag of er meerdere mensen zijn, aangezien alles zo laat is bij jullie.

 

Hoi Monti .ik heb veel heri,s staan , van dezelfde stekken , op de ene plek zijn ze bijna klaar en op de andere plek bloeien ze pas 3 weken , ik vind het kei raar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs de GG#2 bloeid bij mij pas 3 weken, veel te laat gezet ook..

 

De heribei bloeide als eerste van het arsenaal, op het balkon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hee hack die ierbei moet weer terug komen , ik krijg als het goed is de rode en de groene versie van een goede vrind hier op het forum :rtfm: :welcome: :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...