Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Hoger Beroepzaak Tegen Mijn Persoon

Recommended Posts

ik gok dat hij kweekt in de regio die ook wel bekend staat als 'de wietschuur van Europa' :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doede

Ook in jouw gemeente is onlangs een gemeentelijke verordening opgenomen. Heb je hier last van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor Doede en alle andere regulering-sympathisanten:

 

http://www.youtube.com/watch?v=lJKx_c45zlM

zie 4m35s

 

Dit is dus wat er gaat gebeuren bij overheidsregulering: in plaats van dat de liefhebbers mogen telen, wordt de wietteelt een uitsluitend kapitalistische aangelegenheid. Exclusief weggelegd voor partijen die reeds over het grote geld beschikken. En denk maar niet dat je die dure ontheffingen en vergunningen straks contant mag afrekenen :D . De kleine kweker is en blijft een crimineel, ook in het nieuwe systeem.

 

Het argument dat de zwarte markt instort bij strikte regulering kan daarnaast ook regelrecht de prullenbak in. Wellicht gebeurt dit bij een algehele legalisering/vrijgeven van de markt.. maar dat is met het oog op de aanzienlijke toename van accijnzen/belastinginkomsten waar elke pro-regulering politicus zich op verlekkerd, volstrekt ondenkbaar.

 

Succes met de strijd, en niet klagen achteraf dat het ineens allemaal anders uitpakt dan je had gehoopt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de belasting zich ermee gaat bemoeien kan je zwartkweken wel vergeten vanwege het ontlopen van de accijnzen.:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zwartkweken zal dankzij de fikse belastingheffing juist stug doorgaan

 

voor de duidelijkheid: ik ben geen voorstander van grootschalige illegale broodteelt.. de industriële teelt is idd in handen van boefjes, maar in een systeem waar Doede en zijn club voor strijden blijft die teelt in handen van boefjes: namelijk het grootkapitaal. Misschien zien de VOC hippies regularisatie als een soort noodzakelijke tussenstap naar volledig vrije teelt. Maar dat zijn kinderlijke dromerijen; eenmaal in handen van grote machtige organisaties dan blijft dit altijd zo, kijk maar naar de tabaksindustrie.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag hier 100m2 tabak verbouwen & geloof ik iets van 25 ltr bier brouwen voor eigen consumptie, alleen geen sterke drank distilleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...