Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

WeedRunner

Ak - 47 - 75% Sativa - Guerrilla 2015

Recommended Posts

Ze gaan lekker door, het zal me benieuwen wat dit wordt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt half november minimaal.Als de eerste rot erin komt zou ik hem omhakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe update van de plantjes op de spot. Ze bloeien nog fijn door. En het weer zit nog mee ook. Dus kunnen we ze laten staan.

 

gallery_44403_18539_287511.jpg

 

gallery_44403_18539_1022374.jpg

 

gallery_44403_18539_1059191.jpg

 

gallery_44403_18539_877067.jpg

 

gallery_44403_18539_898973.jpg

 

gallery_44403_18539_424662.jpg[/uR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels de planten omgekapt en hangen te drogen. Vond het de tijd om ze te oogsten aangezien er wel wat rot aan zit.

Dat halen we eraf en laten de rest drogen.De uitslag maken we bekend na +/- nus 10 dagen drogen.

 

gallery_44403_18557_198991.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit? Wa heb jij gerookt dilago.

 

Zie vanaf hier de bruine en grijze plekken rot nog zitten.. Al Het groteblad er aan.. zal me benieuwen hoeveel je overhoudt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik niet rot bedoel ofzo.. maar maak t gauw even af anders was alles voor niks.

 

Drogen en curen is vindt ik t moeilijkste van heel t kweken, en misshien wel de helft van de kwaliteit bepalen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit? Wa heb jij gerookt dilago.

 

Zie vanaf hier de bruine en grijze plekken rot nog zitten.. Al Het groteblad er aan.. zal me benieuwen hoeveel je overhoudt..

Wat ik heb gerookt? Amnees zoals meestal Ozzoes, topkwaliteit zeg maar gerust. En voor een guerillawietje ziet zijn wiet er toch goed uit?

Drogen en curen is vindt ik t moeilijkste van heel t kweken, en misshien wel de helft van de kwaliteit bepalen!

Dan weet ik niet wat jij kweekt maar dat is natuurlijk bullshit met een grote b. Om de bal eens terug te kaatsen, wat rook jij dan? :P

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ziet er goed uit? Ik zie enkel het grote blad, en de plekken met BUDROT die nog steeds aan de takken zitten.

Over de kwaliteit zul je mij niet horen, of de wiet er wel of niet goed uit ziet. Ik probeer de beste man er enkel en alleen op te attenderen dat het er NIET goed uit ziet, in de huidige staat. Er moet nog even een schaar door heen.

 

Jij weet toch ook dat rot zich nog prima verspreid al heb je de stam gescheiden van de wortels?

 

Nogmaals, ik wil WeedRunner daar verder echt niet mee afzijken.

 

Verder dat dat grote bullshit met een B is, das dan jouw mening over mijn mening. We zitten hier in de buiten sectie, en ik ben een buiten kweker. Ik vind het persoonlijk niet moeilijk om een plantje te kweken in een potje of de volle grond onder de Nederlandse zon.

In mijn geval, is drogen/curen zeker het moeilijkste, misschien ook wel gezien de hoeveelheden die ik, normaal gesproken, oogst.

 

Verder heb ik zelf ondervonden dat je nog zulke lekkere wiet kan kweken, je kan hem totaal verneuken tijdens het drogen.

 

Maar misschien heb ik dan wel een afwijking ofzo :dribble:

 

Wat ik rook? 100% guanokalong Green Manalashi, meen ik mij te herrinderen. Heerlijk :icecream:

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er schimmel op de takken zit, kan je het behandelen met houtas heb ik geleerd van een deskundige.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voel je vrij om iets van verduidelijking te bieden konopi, ik ben nieuwsgierig wat je nu inhemelsnaam bedoelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houtas is sterk basisch (pH 10-12) & bij bv stengelrot kan je hiermee de schimmel bestrijden.Ander voorbeeld wat ik tegenkwam is wat ze in Mexico doen als voorbehandeling van mais om maismeel te maken voor Tortilla's.Voordat men mais gaat malen voor meel behandelen ze eerst de mais met een oplossing van calciumhydroxide.Dit lost de coating op die om de maiskorrel heen zit, daardoor komt er niacine vrij, maar deze behandeling schijnt ook mycotoxines om laag te brengen kwam ik in een onderzoek tegen.Kan ook voorkomen in wiet & dat moet je niet hebben.

 

In de cowboy tijd gingen ze voor zeep maken de houtas eerst koken in water om een sterke basische oplossing zodat het reageert met het vet.

 

http://forums.gardenweb.com/discussions/2132550/woodash-for-blackspots-and-mildew-for-acidic-soil-only

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ziet er goed uit? Ik zie enkel het grote blad, en de plekken met BUDROT die nog steeds aan de takken zitten.

Over de kwaliteit zul je mij niet horen, of de wiet er wel of niet goed uit ziet. Ik probeer de beste man er enkel en alleen op te attenderen dat het er NIET goed uit ziet, in de huidige staat. Er moet nog even een schaar door heen.

 

Jij weet toch ook dat rot zich nog prima verspreid al heb je de stam gescheiden van de wortels?

 

Nogmaals, ik wil WeedRunner daar verder echt niet mee afzijken.

 

Verder dat dat grote bullshit met een B is, das dan jouw mening over mijn mening. We zitten hier in de buiten sectie, en ik ben een buiten kweker. Ik vind het persoonlijk niet moeilijk om een plantje te kweken in een potje of de volle grond onder de Nederlandse zon.

In mijn geval, is drogen/curen zeker het moeilijkste, misschien ook wel gezien de hoeveelheden die ik, normaal gesproken, oogst.

 

Verder heb ik zelf ondervonden dat je nog zulke lekkere wiet kan kweken, je kan hem totaal verneuken tijdens het drogen.

 

Maar misschien heb ik dan wel een afwijking ofzo :dribble:

 

Wat ik rook? 100% guanokalong Green Manalashi, meen ik mij te herrinderen. Heerlijk :icecream:

Nou als de kwaliteit van je wiet voor 50% bepaald wordt door het curen dan vraag ik me af of de kaboutertjes soms nog een duit in het zakje doen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi..dat is een goeie Dilago.

 

Met alle goede bedoelingen van de mensen die een reactie geven hoor.

Kijk..dat het geen kiloknaller is geworden dat staat als een paal boven water. Zie ook meer blad,rot dan volle toppen.

Het was een leuke ervaring en om te laten zien dat je niet zomaar een cannabis plantje, guerrilla ken opkweken met goed gevolg.

 

Inmiddels heb ik de grootste schutbladeren en rotte topjes weggehaald. Ik laat ze zo drogen voor 10 dagen en knip dan wat er nog

te knippen valt. Met 10 gram ben ik al tevreden mocht dat eraf komen. Anders helaas..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Ozzoes zegt klopt als een bus Dilago. Ik zou er geen percentage op plakken maar drogen en curen is een essentieel proces van het kweken.

 

Je kan een topronde draaien maar als je oogst niet de tijd krijgt om lekker te drogen/curen ga je hier van niets merken in het blowen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels gedroogd en grof geknipt. Laat het nog even goed drogen en knip de scherpe kantjes er nog wat vanaf.

Hoeveel het precies is aan gram, laat ik nog even in het midden. Van de week wegen.

 

gallery_44403_18570_182555.jpg

 

gallery_44403_18570_2870889.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels gedroogd en grof geknipt. Laat het nog even goed drogen en knip de scherpe kantjes er nog wat vanaf.

Hoeveel het precies is aan gram, laat ik nog even in het midden. Van de week wegen.

 

gallery_44403_18570_182555.jpg

 

gallery_44403_18570_2870889.jpg

ik zie nog steedsbudrot mja ik he.....

hier zou het men longen niet in gaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja..zag ook wat bruine plekjes. Wel wat gerookt van het spul. En doet goed zijn werk. Of het slechter is als merendelen chemische shopwiet..dat valt te betwijfelen.

Morgen bij dag licht zal ik de topjes wat beter bestuderen.. en bijknippen wat noodzakelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje rot in de wiet ga je niet dood aan, ziet er prima uit kerel! Hier kan je zeker een tijdje van roken en dat is luxe! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zit de schimmel dan? Schimmel geeft specifieke geur aan de wiet.Oppassen dan voor Aflatoxines.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@WeedRunner:Ik benieuwd wat je van deze kweek geleerd hebt? zowel in zij algemeen met guerrilla growen maar ook specfiek met de plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...