Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rudi

Welk Energiebedrijf Verlinkt Je Niet?

Recommended Posts

Hoi, welk energiebedrijf speelt je gegevens niet door aan justitie bij hoge energieverbruiken? Mijn eerste gedachte is een klein opwerkend energiebedrijf maar ik weet niet welke energiebedrijven dat werkelijk zijn ipv een ander gezicht van een veel groter bedrijf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt puur aan de medewerker die het verbruik ziet.

Maar als het verbruik verdacht gaat zijn dan ben je al fout bezig. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

huur een winkelpandje, begin een zonnebankstudio, je stroomverbruik zal dan bij elke leverancier doodnormaal lijken

extra groepen laten aanleggen hoeft dan ook niet meer via het illegale circuit

 

en direct een witwasmolentje, 2 vliegen in 1 klap

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt een klote forum aan het worden. Steeds meer vertrouwde namen gaan weg en blijven weg. En heel begrijpelijk want goede informatieve topics komen er niet meer bij. De members die kennis hadden en wilden overdragen zijn verdwenen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja maar waar moet je dan heen voor goede info ,me engels is ook niet zo best he ,maar mis wel een paar leuke namen hier ,nou moet ik zelf toegeven dat ik eigenlijk meer een gelegenheid forum lid ben zodra het buiten seizoen begin kom ik weer is ff langs,en als ik wat kan betekenen dan doe ik mee ,maar echt veel verstand heb ik nou ook weer niet ,ben geen einstein :whistle:

 

om ff on topic te blijven het zijn niet de energie bedrijven die je moet wantrouwen maar de transporteurs bij mij in rotterdam is het stedin dat is de gene die alles verlink als ze het niet vertrouwen en het is maar met hoeveel je wilt draaien 10x1000watt of 1 lampje in een tentje ,is dat het laaste dan heb je niet zoveel extra verbruik en loop het wel los het belangrijkste is vertel het niemand ,ga niet stoer lopen doen met he ik kweek wiet ,tegen woordig gunnen mensen je het licht niet in je ogen als ze merken dat je een paar knaken extra bijverdien .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonnenpanelen zullen je nooit verraden alleen je er flink was nodig hebben

 

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, welk energiebedrijf speelt je gegevens niet door aan justitie bij hoge energieverbruiken?

 

Als je je dit soort dingen al afvraagt als normaal betalende stroomklant dan ben je misschien wel niet in de wieg gelegd als hobby kwekert van paprika's en aanverwant in een binnentuintje?

 

Je zal maar een aquarium willen hebben of een geckoootje in een terrarium: hebbie zomaar een inval zeg want energiebedrijf wil niks aan je verdienen, nee joh :jump:

 

@

'ze' komen soms nog wel eens langs, vooral om in dit soort topics te reageren :icecream:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...