Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

scrog026

Help! Lv Niet Om Hoog Te Krijgen

Recommended Posts

Help ik krijg mijn luchtvochtigheid niet omhoog heb bakjes water geprobeerd natte Lappen er in gelecht onder de lamp ik weet geen raad en kan geen bevochteraar er neer zetten ruimte te klein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De standaard truckjes zouden moeten werken, weet niet hoe oud je lady's zijn maar met de tijd zweten ze zelf de ruimte vaak wel tot een acceptabele waarde.

Toch maar wat handdoeken nat ophangen en regelmatig sproeien.

Anders probeer je is op op de vloer, bakken/alu-ovenschaaltjes met daarin een laagje zand/hydrokorrels en dit regelmatig nat houden.

 

Ist zo erg dan scrogg??

 

Grtz bubbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor m'n LV de oplossing gevonden...

 

Ben er mee gestopt me er mee bezig te houden,spray de steks ook niet meer nat en bevalt me erg goed !

 

Ik gebruik zelf grote potten die ik goed inwater en klaar voor een dag of 5 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn nu pas 13 dagen oud maar blijft tussen de 20...33

Nevelen doe ik de heletyd maar blijft het zelfde

Drama!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn het zaadplanten of stekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het zaadplanten zijn hebben ze geen hoge lv nodig.

Nevelen is ook maar 'n tijdelijke oplossing omdat het vocht via je afzuiging weer uit je hok wordt getrokken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je afzuiging dimmen, wel goed minimum airflow vd filter in de gaten houden want anders is je filter na 1 ronde al verzadigd.

 

Je kunt vocht % proberen te verhogen met allerlei middelen maar als je afzuiging volop draait dan is het onbegonnen werk, je draait zo 12ltr water pdg erdoorheen dan met een vernevelaar en waar gaat al dat water heen? Direct de afzuiger door :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik ga het ff proberen heb geen filter wel afzuiging heb hem op de helft gezet en nu is die 36 iets beter maar goed.

 

Idd het is zaad stekke weet ik dat de lv hoog moet zijn maar met zaad vind ik het ook een must moet zijn in het begin tnx voor de tips

 

Meerdere tips zijn welkom

 

Mvg scrogg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff er over heen pissen

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoe zit het met de temperatuur?

Als je temperatuur ook onder de 25graden blijft staat je afzuiging sowieso te hoog.

Daarbij zie ik het nut niet om in zo'n vroeg stadium je afzuiging zo hoog in te stellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

>...maar met zaad vind ik het ook een must moet zijn in het begin...

Want?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik met een lage lv altyd zie dat de plantjes minder snel groeien als met een hoge lv tot in de 3 week groei.

 

Temperatuur is tussen de 25.7 en de 27.6 met lamp aan ligt er aan of het raam hier open staat maar met de lamp uit 21.4 22.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kunststof- of glazen stolp over de plant wil nog wel eens helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een zelf gemaakt filter er in gehangen en nu mooi rond de 40 tot 55 met lamp aan

 

1 plant helaas beetje verbrand 2 bladeren maar komt wel goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2x75 watt er in hangen ik denk dat ik er in de laatse 3 weken een armatuur er bij hangt maar zou dit goed uit pakken omdat ze tpch in eens een bak licht er bij krijgen dan gewend ik heb dit gedaan met hps maar op haze dit zijn wwtjes en wat zwakker en gevoeliger maar dat is mijn ervaring

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...