Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

roeieklok

opbrengst buitenwiet (gramprijs)

Recommended Posts

ja en als jij het ze nog in detail gaat vertellen waar ze moeten zoeken en wat ze er mee doen maak je het ze wel heeeeeeel makkelijk. :verrygood

Waar heb ik dan in detail vertelt waar ze moeten zoeken eh :P

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kunt niks kwijt bij growshops allen spullen halen :verrygood  :P  :no  :(  :wOOt

Bullshit ma nigge! Als de growshop eigenaar jouw wietje wil hebben kan hij het altijd kopen! Waarom zou die eigenaar dan bieden? Die eigenaar van die shop verkoopt het misschien weer door aan een dealer of dealt zelf! Of hij gaat ice o laten! Kan toch allemaal?

 

kwekeling...

dit bedoel ik snap je t nu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kon het bijna zelf niet geloven maar ik kreeg 2,48 per gram!!

Waarschijnlijk heeft degene die het voor mij verkocht, als binnenwiet verkocht maarja dat maakt me dan ook niet meer uit..

Voorgaande jaren kreeg ik altijd veel minder zo rond de 1,60 voor me buitenwietje. Had hier dan ook op gerekend en was dus erg verbaasd dat het zoveel was. Terwijl het in mijn ogen helemaal geen superwiet was, rook niet zo lekker maar het effect was erg goed. (kruising PP)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik kon het bijna zelf niet geloven maar ik kreeg 2,48 per gram!!

Waarschijnlijk heeft degene die het voor mij verkocht, als binnenwiet verkocht maarja dat maakt me dan ook niet meer uit..

Voorgaande jaren kreeg ik altijd veel minder zo rond de 1,60 voor me buitenwietje. Had hier dan ook op gerekend en was dus erg verbaasd dat het zoveel was. Terwijl het in mijn ogen helemaal geen superwiet was, rook niet zo lekker maar het effect was erg goed. (kruising PP)

hahahah ik krijg normale prijs binnewiet

Maar jij krijgt denk ik geen €5 als je het per ons verkoopt ofwel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles in beetjes verkopen heeft zo z'n nadelen , het duurt langer , je moet er meer voor doen , En er komen misschien steeds mensen aan je deur .

 

En als je het geld weer als investering gaat gebruiken dan gaat tijd een belangrijke rol spelen . In dat geval beter 1000 euro gelijk ,dan 1300 euro na 2 maanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah nog leuker : ALs je voor vriend moet verkopen en niet de hele winst voor jouw is. Als je dan steeds 5 gr. ofzo verkoopt ben ik een half uur aan't fietse en alles wat erbij hoort ( hand uitsteken :) uhm uhm ). En maak je hoog uit 5 euro winst !! Daar wordt je pas gek van ! :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
lekker slim om hier op het forum te vermelden.er werken mensen in growshops iedere keer als hier word vermeld dat je stekken haalt of wiet afleverd bij de growshop(wat natuurlijk niet gebeurt)breng je de banen van deze mensen in gevaar.ik werk zelf in een growshop dus weet heel goed wat daar allemaal gebeurt.en stekken en wiet handel daar doen wij niet aan.(begrijp je)

er is toch niemand die vertelt waar dat het gebeurd en waar niet :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel, ik heb van m'n buitenwiet 750 euro's gehad voor 175 gr, ik denk dat ik zo te lezen dan wel een hele goeie prijs gehad...Alles in 1 keer verkocht aan iemand die hem blijkbaar heel goed vond... :| :) :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel, ik heb van m'n buitenwiet 750 euro's gehad voor 175 gr, ik denk dat ik zo te lezen dan wel een hele goeie prijs gehad...Alles in 1 keer verkocht aan iemand die hem blijkbaar heel goed vond... :| :) :angry:

denk eerder aan iemand die totaal geen verstand van wiet heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK had 4 platen met een opbrengst van 1 kilo 200.

Allemaal verkocht in zakjes van 2.5 gr. Heb er 5000 euro op gemaakt.

 

Als je maar in belgie woont :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel, de koper verkocht het door aan anderen en was er op 1 week makkelijk vanaf, met behoorlijk wat winst voor zichzelf, blijkbaar aan vele andere die totaal geen verstand van wiet hebben... :) :| :angry:

 

Happy Newyear btw...

Share this post


Link to post
Share on other sites

he sjit man ik kon mijn buiten purple maar voor 0,85 euro p/g krijt.

 

ik had maar 150 gram, door een slecht oochtst van 2004.

 

die vent zei dat de prijzen van de wiet gewoon erg laag waren, en dat het vorig jaar wel 1.25 euro p/g was.

 

dat kwam omdat ze in engeland steeds beter zelf kweken, en daardoor minder vraag.

 

maar je waar meot ik het anders kwijt, steeds in klijne kut zakje doen heb ik ook geen zin in

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze topic is volgens mij vragen om problemen,we worden al zo opgejaagd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha er word gezegt dat het niet verstandig is om te zeggen dat er growshops zijn die verkopen maar als er hier blauw op het forum zit naaie jullie jezelf ook door te zegge wat je voor hoeveel hebt verkocht ik bedoel dat is toch ook dealing :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Berichtjes op het forum en verder niets kunnen voor de blauwen geen aanleiding zijn om je te gaan opsporen . Ook al zeg je bv : "ik ga morgen 10 kilo wiet verkopen aan shop (met naam ) in amsterdam voor 2,75 per gram "

 

Alleen als er al een onderzoek naar je loopt zou de informatie hier gebruikt kunnen worden als ondersteuning voor hun onderzoek.

 

Informatie op je pc kan wanneer je eenmaal gepakt bent in je nadeel gaan werken, in het geval er een officieel onderzoek naar je loopt . bij een huiszoeking gaan ze namelijk ook je pc'tje helemaal bekijken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me onwaarschijnlijk dat ze men pc zouden controleren moest ik een aantal plantjes hebben hoor.

Ze zouden nogal bezig zijn 240GIG en zoeken naar wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"in het geval er een officieel onderzoek naar je loopt " ,in dat geval praat je over grotere hoeveelheden,georganiseerde handel ,waar veel geld in omgaat. Met een paar plantjes is er dus niks aan de hand .

 

Als de opsporings amtenaren en officier van justitie eenmaal besloten hebben een officieel onderzoek naar je te starten , dan hebben ze verassend veel middelen om je erbij te naaien . Beste voorbeeld is wel de telefoontap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang er geen namen worden genoemd (en mss liefst ook geen steden) tolereer ik het iig. T is toch best handig als je weet waar je kunt proberen je shit kwijt te raken, en wat je er mss voor kunt vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel, ik heb van m'n buitenwiet 750 euro's gehad voor 175 gr, ik denk dat ik zo te lezen dan wel een hele goeie prijs gehad...Alles in 1 keer verkocht aan iemand die hem blijkbaar heel goed vond... :verrygood  :D  :smoke

denk eerder aan iemand die totaal geen verstand van wiet heeft.

dat denk ik ook ja want dat is al een goeie prijs voor binnenwiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar hebben ze de nodige truukjes voor hoor,ze zijn niet gek...

ze halen dingen uit je pc ,waar jij het bestaan nie eens van wist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze dat doen is het geen rechtmatig bewijs en als je er achter komt schending van privacy dus zal wel wat meevallen als je niet erg verd8 bezig bent

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...