Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wannaroll

This Is Guerilla !

Recommended Posts

Guest wiet61

oh, dus jij gaat verder met dit topic?

G topic van hack zitten we allemaal al een tijdje op te wachten :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

HIj maakt ook geen tropic hoor :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat is voor het gevoel een extra zondebok indien het mis loopt. Maar dan verlies ik mijn plezier in het bezoeken van dit forum omdat ik daar dan de schuld aan geef, en op het moment dat ik dat doe, geef ik de schuld aan mijn eigen want ik post de foto's.

Als ik zie hoeveel details er af en toe op fotos worden gezet dan wekt me dat zorgen want iemand als ons herkent die punten direct maar ook mensen die erop uit zijn jouw werk te vergallen.

 

Huizen op achtergrond

Opvallend unieke bomen of struiken

Beekjes indem dito

Herkenningspunten die voor iedereen te vinden zijn

 

Jezelf fotograferen en kop uitvagen met paint,maar ze vergeten huidsklaer, tatoeages op handen,lengte van postuur, man of vrouw, kleding(kleur), stand van verlichting voor schatting datum/tijdstip.

 

Te zorgwekkend voor woorden. Mij niet gezien ;)

 

:P

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Nee dat is voor het gevoel een extra zondebok indien het mis loopt. Maar dan verlies ik mijn plezier in het bezoeken van dit forum omdat ik daar dan de schuld aan geef, en op het moment dat ik dat doe, geef ik de schuld aan mijn eigen want ik post de foto's.

Als ik zie hoeveel details er af en toe op fotos worden gezet dan wekt me dat zorgen want iemand als ons herkent die punten direct maar ook mensen die erop uit zijn jouw werk te vergallen.

 

Huizen op achtergrond

Opvallend unieke bomen of struiken

Beekjes indem dito

Herkenningspunten die voor iedereen te vinden zijn

 

Jezelf fotograferen en kop uitvagen met paint,maar ze vergeten huidsklaer, tatoeages op handen,lengte van postuur, man of vrouw, kleding(kleur), stand van verlichting voor schatting datum/tijdstip.

 

Te zorgwekkend voor woorden. Mij niet gezien ;)

 

:P

 

Hack je hebt gelijk hoor , dit jaar post ik nog , volgend jaar zal het anders zijn .

Je laat natuurlijk veelste veel zien , ze hebben meteen een case tegen je , al ze kunnen bewijzen dat jij dat doet daar .

Ik weet er alles van .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat is voor het gevoel een extra zondebok indien het mis loopt. Maar dan verlies ik mijn plezier in het bezoeken van dit forum omdat ik daar dan de schuld aan geef, en op het moment dat ik dat doe, geef ik de schuld aan mijn eigen want ik post de foto's.

Als ik zie hoeveel details er af en toe op fotos worden gezet dan wekt me dat zorgen want iemand als ons herkent die punten direct maar ook mensen die erop uit zijn jouw werk te vergallen.

 

Huizen op achtergrond

Opvallend unieke bomen of struiken

Beekjes indem dito

Herkenningspunten die voor iedereen te vinden zijn

 

Jezelf fotograferen en kop uitvagen met paint,maar ze vergeten huidsklaer, tatoeages op handen,lengte van postuur, man of vrouw, kleding(kleur), stand van verlichting voor schatting datum/tijdstip.

 

Te zorgwekkend voor woorden. Mij niet gezien ;)

 

:P

Volgende keer ga ik me met schoensmeer zwart maken voor de foto's.

 

Of is dat racistisch? :likken:

 

Je hebt wel gedeeltelijk gelijk hoor. Maar aan de andere kant buiten en zeker guerrilla heeft tegenwoordig 0,0 prioriteit bij de blauwen. Zeker met de aantallen hier op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat van die autoflowers kan ik beamen ,die ontkiemen over het algemeen heel slecht ,ik denk zo,n 50% ,RAAR MAAR WAAR .

 

Maakt me wel benieuwd waar je je zaad vandaan haalt dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Nee dat is voor het gevoel een extra zondebok indien het mis loopt. Maar dan verlies ik mijn plezier in het bezoeken van dit forum omdat ik daar dan de schuld aan geef, en op het moment dat ik dat doe, geef ik de schuld aan mijn eigen want ik post de foto's.

Als ik zie hoeveel details er af en toe op fotos worden gezet dan wekt me dat zorgen want iemand als ons herkent die punten direct maar ook mensen die erop uit zijn jouw werk te vergallen.

 

Huizen op achtergrond

Opvallend unieke bomen of struiken

Beekjes indem dito

Herkenningspunten die voor iedereen te vinden zijn

 

Jezelf fotograferen en kop uitvagen met paint,maar ze vergeten huidsklaer, tatoeages op handen,lengte van postuur, man of vrouw, kleding(kleur), stand van verlichting voor schatting datum/tijdstip.

 

Te zorgwekkend voor woorden. Mij niet gezien ;)

 

:P

Volgende keer ga ik me met schoensmeer zwart maken voor de foto's.

 

Of is dat racistisch? :likken:

 

Je hebt wel gedeeltelijk gelijk hoor. Maar aan de andere kant buiten en zeker guerrilla heeft tegenwoordig 0,0 prioriteit bij de blauwen. Zeker met de aantallen hier op het forum.

 

JOhnny als zwarte Piet in de zomer in het bos , ik zie het voor me , doe je dan ook zo,n pak aan Johnny , dan kom ik kijken en foto,s maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan vergis je je, wat doen ze in de lucht dan in september? En elk jaar is het raak je kan de datum en klok tegelijk erop gelijk zetten dan vliegen die gemotoriseerde parachuut dingen weer over de maisvelden en bossen.

Volgens mij worden die lui in opdracht van politie of boeren de lucht in gestuurd om te controleren.

 

Maar ik ben het met je eens dat andere prioriteiten de voorrang hebben zoals boetes uitschrijven, flitsen en parkeerbonnen uitschrijven en al het andere wat te maken heeft met het verlengen van de belasting.

Maar een keer oprecht een burger in nood bijstaan ho maar. En als je ze kapot schiet kan je nog branden ook terwijl je ze gewaarschuwd heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snorvliegers hebben niets met controles vanuit te lucht te maken. Controle vluchten vlieg je ook altijd met 2 man of meer omdat de piloot bezig is met de besturing en niet met waarnemingen op de de grond. Dus naast piloot altijd een waarnemer op dit soort vluchten. Kan zijn dat een boer tegen een bevriende piloot zegt ga eens kijken maar dat kost gemiddeld redelijk veel geld.

 

Controle vluchten met de politie heli zullen ze zeker doen ja. Ook de milieu dienst van een gemeente huurt een paar dagen per jaar een vliegtuig of een heli om te controleren op milieu overtredingen. Als ze dan iets in het mais zien geven ze het zeker wel door ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar controleren ze niet in het mais lijkt me.

Het is een ongelofelijk kut jaar voor kwekers in het mais en dat weten hun ook. Er valt dit jaar niks te halen, en dus ook niks weg te nemen bij 'de criminelen'.

 

Ik heb overigens nog geen 1 bericht gezien (ook niet in de nieuws sectie/media) dat er locaties zijn opgerold. Het is rustig.. of is dat schijn? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn autoflower project in het mais loopt ook op de clippen van de 100 zaden uiteindelijk 88 in het veld met enkele achterlopers dus een stuk of 75 goede. Laatste keer dat ik ging kijken stonder er nog een stuk of 50 met 15-16 goede planten man!!

 

Lijkt wel of de boer teveel mest op het land heeft gegooid want ze verbranden helemaal en het ligt niet aan dat ik net een verkeerd stuk in het veld heb uitgekozen maar ook de mais word bruin onderin. Maar de kleine automazar zaailingen kunnen er niet tegen. Heb ik overigens nog nooit meegemaakt.

 

Maar alles is klote dit jaar in de mais dat klopt.

 

Ik heb ook moeten werken met de sherwood rootrainers daar waar ik vorig jaar en het jaar daarvoor de jumbo had dan kon je al 3 weken eerder beginnen omdat ze er wel een week of 4 in konden staan en dat ging gewoon goed, zelfs met Denen.

Goed voorgegroeide planten met een voorsprong hebben in de mais een veel betere ontwikkeling en is echt een must, kleine planten slaan slechter aan en krijgen achterstand en dat is klote dan krijg je planten van 80cm tussen 3,5m hoge mais en dan oogst je twee jointjes en daar doen we het niet voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die mais trekt de hele bodem rond je plantjes leeg.

Met AF in n maisveld is oneerlijke concurrentie wegens korte wortelgroei en kleine wortelstelsel.

AF gaat mits goede soortje lekker maar je mag ze de eerste weken geen strobreed in de weg leggen want dat merk je altijd aant eind van het verhaal.

 

Sowiezo veel klote AF in de omloop. Ben al aantal jaar aant selecteren en bij mn maatje staken mn eigen brouwsels met kop en schouder boven de RQS meuk uit.

 

Kolerelijers met hun fem en autoflowert gooien de hele markt op slot dus zit weinig anders op dan eigen meuk maken..

 

Suc8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog wel een zooitje reguliere strains, maar de automazar van dutch passion schijnt het goed te doen.

 

Het gaat er niet om dat ze de bodum leeg trekken want die velden zijn vochtig zat, ik heb vaker met autoflowers gewerkt en is altijd goed gegaan, maar zelfs de mais word onderin bruin in het veld waar ik zit. Dus denk dat het een bemestingsfout is van de boer zelf want ook de mais mag niet bruin worden. Misschien is het wel doelbewust gedaan dat de mais het net kan hebben maar andere gewassen verbranden.

Een logische reden om niet met gif te hoeven spuiten, liever overvoeding dan gif natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet t niet Hack,

Als.je van de 100 er 15/16 mooie overhoud is er wat goed misgegaan.

 

Scheelt wel hoop knipwerk. Zo ist ook. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar dat geintje heeft me wel een paar meier gekost dus als ik kiet speel ben ik al tevreden daar. Alles wat ik onderneem wil.ik in ieder geval zonder verlies, daar gaat het om.

 

Misschien trekken er nog een paar bij.

 

Misschien moeten we een dikke vette pp in auto.maken dus een vette auto pakken en de nakomelingen die auto zijn met elkaar kuisen dan zijn de nakomelingen allemaal auto.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je met reg wilt werken en aantallen nodig hebt zit er idd weinig anders op dan je eigen AF bouwen. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je eigen werk stabiel genoeg is kan je hem wel feminiseren hoor.

 

Anders 2 in een gat en knallen maar.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellige topic dit :)

 

wel jammer dat er van de starter van dit topic niks meer komt en er ook geen fototjes te zien zijn van mooie buds

 

maar wel gezellig |:)

 

heb zelf net in een klein kasje in men tuin ongeveer 30 AF gezet (LR#1 eigen zaad) tussen de aardbeien.

 

zijn nu een week oud en is erg laat in het jaar maar tot nu toe een slecht jaar gehad en hoop op een mooie nazomer dan zal het nog wel wat leuks worden hoop ik

 

kasje is laag (ca 90cm nokhoogte en bij de wanden 50cm en oppervl is 90x180cm) maar aangezien deze afs maar pak m beet 50cm hoog worden zou het genoeg moeten zijn

 

hoop dat bij jullie ook alles lekker gaat en we over paar maandjes weer van lekkere buitenwiet kunnen smullen

 

groeten en suc6

 

belial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn autoflower project in het mais loopt ook op de clippen van de 100 zaden uiteindelijk 88 in het veld met enkele achterlopers dus een stuk of 75 goede. Laatste keer dat ik ging kijken stonder er nog een stuk of 50 met 15-16 goede planten man!!

 

Lijkt wel of de boer teveel mest op het land heeft gegooid want ze verbranden helemaal en het ligt niet aan dat ik net een verkeerd stuk in het veld heb uitgekozen maar ook de mais word bruin onderin. Maar de kleine automazar zaailingen kunnen er niet tegen. Heb ik overigens nog nooit meegemaakt.

 

Maar alles is klote dit jaar in de mais dat klopt.

 

Ik heb ook moeten werken met de sherwood rootrainers daar waar ik vorig jaar en het jaar daarvoor de jumbo had dan kon je al 3 weken eerder beginnen omdat ze er wel een week of 4 in konden staan en dat ging gewoon goed, zelfs met Denen.

Goed voorgegroeide planten met een voorsprong hebben in de mais een veel betere ontwikkeling en is echt een must, kleine planten slaan slechter aan en krijgen achterstand en dat is klote dan krijg je planten van 80cm tussen 3,5m hoge mais en dan oogst je twee jointjes en daar doen we het niet voor.

 

Wat ontzettend klote man dat het dit jaar weer niet wil :huh: . Respect dat je uberhoubt nog aan het mais begonnen bent. Ik had die hoop op een goed mais jaar in mei al opgegeven.

Maar had je ook slecht zaad dan? 12 v/d 100 niet gekiemd? 11 van die rare vogels? en dan 75 die je een week in die kleine rootrainers hebt opgegroeid? Een week is echt te kort ja.

Ik ben nog steeds erg te spreken over die lange rootrainers. Wel moet je wachten tot het net een kluitje is (dat hij bij het overplanten mooi in takt blijft) dan heb je sterke planten die het wel gaan redden.

Kun je die grote rootrainers nog krijgen? Ik las ergens dat ze erg moeilijk te krijgen zijn?

 

Vreemd verhaal met die mais die bruin wordt.. Pure pech door het verkeerde veldje te pakken.

 

Ik heb nog wel een zooitje reguliere strains, maar de automazar van dutch passion schijnt het goed te doen.

 

Het gaat er niet om dat ze de bodum leeg trekken want die velden zijn vochtig zat, ik heb vaker met autoflowers gewerkt en is altijd goed gegaan, maar zelfs de mais word onderin bruin in het veld waar ik zit. Dus denk dat het een bemestingsfout is van de boer zelf want ook de mais mag niet bruin worden. Misschien is het wel doelbewust gedaan dat de mais het net kan hebben maar andere gewassen verbranden.

Een logische reden om niet met gif te hoeven spuiten, liever overvoeding dan gif natuurlijk.

 

Automazar doen het in die zin goed dat ze mooi aan de lengte worden. Maar ook in de mazar nog veel pheno's. Elke plant van mij ruikte anders en had ook op de 1 of andere manier, andere top opbouw. Geeft op zich niks als het maar een dikke zak oplevert.

Maar ook die rot is niet te stoppen. De volgende ronde met jou tip..lavameel. Hoe pas je dit toe btw? Gewoon eroverheen verstuiven vanaf begin van de bloei? En het is dan werkzaam tot de eerst volgende regenbui?

 

 

Ja maar dat geintje heeft me wel een paar meier gekost dus als ik kiet speel ben ik al tevreden daar. Alles wat ik onderneem wil.ik in ieder geval zonder verlies, daar gaat het om.

 

Misschien trekken er nog een paar bij.

 

Misschien moeten we een dikke vette pp in auto.maken dus een vette auto pakken en de nakomelingen die auto zijn met elkaar kuisen dan zijn de nakomelingen allemaal auto.

 

Nouja.. ik heb voor mijzelf besloten geen dure aankopen meer te doen qua zaden. Wat dat betreft moet het roer echt om! En ik denk dat we op dat vlak met samenwerken het verst kunnen komen.

Nooit meer orders van €1000,- voor wat zaden. Elke keer verlies draaien. Als je alleen maar hoeft te investeren in voeding en materialen, voor de rest wat liefde en aandacht voor de dames (en heren misschien) dan moet dat afdoende kunnen zijn. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal gelijk highlife. Schiet toch niet op zo met dure investeringen.

 

De mensen waar ik nog wat mee ga doen is een heel heel heel klein groepje van 1 of misschien 2 personen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lavameel meng je door je grond heen, en eventueel in een later stadium nog over de toplaag. Op internet staan allerlei toepassingen waaronder het verstuiven over je gewas maar dat zie ik toch niet echt zitte ivm het blokkeren van zonlicht. Uitwendige toepassing daar pas ik voor, ik ga voor de inwendige toepassing.

 

Ik pas het op guerilla weinig toe maar als zo meteen de bloei intreed strooi ik wel wat over de toplaag.

 

Is het raadzaam om NPK korrels te strooien bij ingang van de bloei? Ik heb de ervaring dat er meer blad word aangemaakt met die rommel..

Wel heb ik kippemest in me gaten, lijkt me voldoende toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn topic vervuiling is al verplaatst

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hack ,niks beters als lavameel echt waar , en die plagron supermix die ik al jaren gebruikt had , dit jaar vergeten , maar je kan nu de voedings problemen wel zien , die had ik nooit met dat spul .

En wat betreft in het voorjaar als ze er net op staat , het verstuiven van dat lavameel , dat werkt 100 % tegen insecten , ook tegen slakken , er zitten scherpe korrels in schijnbaar .

hEt mooiste is na een regenbui is het er wel af , dan moet je weet gaan stuiven , of neemolie spuiten , maar dat is ook zo,n gedoe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...