Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wannaroll

This Is Guerilla !

Recommended Posts

Nu moet je er niet meer aan beginnen, het is nu wel te laat om te planten. Als je wat wilt kan je nog een stekje in je tuin zetten dan haal je er nog wel een paar jointjes vanaf maar bomen ga je nu nooit van je leven meer kweken.

 

Of een haze soort, die kan dan nog even enigszins minimale groei pakken nog.

 

Acuut beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel van de 12 survivers zijn er nog 6 levenden.

1 gigantisch bloeiend mannetje

1groot bloeiend mannetje

1 30cm grote ?

1 30 cm grote?

2 mislukt van 5cm groot en 2 maand oud

Ik denk dat ik bij deze kan zeggen dat dit het alvast niet meer gaat worden :(

Volgend jaar VEEL beter veronderstel ik :?

PS ik vond op 1 van de spots een gloednieuwe bijl maar ik hed deze maar voor de zekerheid meegenomen voor geen afval te maken of had ik hem beter laten liggen want ik wil die spot volgend jaar ZEKER gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vond op je spot een bijl, dat betekend dat iemand anders je voor was. Die spot zou ik niet meer gebruiken als ik jou was dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat het ook te denken maar anderzijds was het een prachtige spot, jammer maar die ga ik dan mss toch niet meer gebruiken, de minibijl komt wel nog van pas om wat takken die teveel zon nemen van bomen even af te kappen.

Dan heb ik toch iets aan al dit werk overgehouden :(

Binnekortk komen er nog wat sfeerfotos van mijn planten (weliswaar zijn de mooiste mannetjes maar ja..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook veel rotzooi gevonden van andere mensen, waaronder ook een bijl en batsen en ander tuinier gereedschap.

Maar er is op geen enkel moment in me op gekomen om op de spot van een ander te gaan proberen, dat is toch gewoon dom hoe kom je daarbij!??? :|

 

Je zal altijd moeten snoeien aan de omringende vegetatie om zoveel mogelijk licht op je spot te laten schijnen, maar neem hierdoor niet de beschutting weg.

 

Sommige beginnen al in december of januarie hun spot voor te bereiden maar ik ben hier geen voorstander van, ik begin altijd rond maart pas omdat dat de beschutting enigszin begint op te komen en mensen minder snel wat dieper het bos in lopen door de opkomende beginnende vegetatie. Als er dus iemand in de winter voorbij loopt is de kans zeer klein dat ze nog een keer terug komen als er niks verdachts aangetroffen word zoals een kaalgehakt stuk met mooie gaten erin dan weet elke ezel wat er gaat gebeuren.

 

Ruim daarom ook altijd je spot op en laat geen troep achter als je er hebt gedraaid, in de winter kan er altijd iemand passeren en je wilt je spot het jaar erop natuurlijk weer gebruiken als het ff kan en dan wil je niks achterlaten waardoor je een ander kan laten blijken wat er loos gaat.

 

maar je moet het allemaal zelf weten, met een beetje gezond verstand kom je een heel eind.

 

Als alles je voorgekauwd moet worden dan is het niks voor jou, er moet al iets inzitten van jezelf gewoon een beetje gochum snappie.

En zo kom je niet op me over als je een bijl vind en dan vervolgens ook nog een keer op diezelfde locatie een spot wilt maken dan denk je niet helemaal helder, want ik ga je op een briefje geven dat diegene op het oogst moment gaat wachten en er lekker met jouw buit vandoor gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt klopt, maar er komt zoizo een this is guerilla 2016 en die word gegarandeerd beter!

Dat van die spot begrijp ik maar die bijl leek me ook al verwoest en oud dus ik dacht van, voor de rest is\was dit mijn beste spot.

Maar ja nu heb ik met de slechte afloop alvast genoeg tijd om alles voor volgend jaar deftig voor TR berijden.

2016 word voor mij:

Enkel nog fem.

Niet zoveel spots en soorten meer.

Bewezen toppers zoals guerilla gold, heribei en easy sativas.

En mss nog een paar AF's

Ook die maxi rootrainers "moet" ik voor volgend jaar hebben + een verbeterde opplooispade.

2015 is dus blijkbaar niet mijn debuutjaar geworeden!.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

wannaroll#2 gold rush grapefruit , maroc , van spliff seeds , en female seeds .

Je moet vroege en late soorten hebben , dan oogst je altijd .Plus die je zelf aan aan gaf hierboven natuurlijk .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel ik dacht aan iets zoals

guerilla gold spliff

heribei sannie (was toch maroc in de plaats)

grapefruit

easy sativa

 

Ik lees dat velen hier femaleseeds dit jaar testen dus ik ga volgen maar zelf waarschijnlijk voor echte merken zoals spliff enzo.

Tenzij dat deze goed uit de test komt want mijn budget is verbeterd t.o.v. dit jaar maar niet spectaculair

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echte merken??

Niks mis met female seeds.

Spliff fem ook niet trouwens maar die rocken hem voor mij vooral omdat ze ook reg hebben als een vd weinigen voor n leuke prijs.

Doodziek wordt ik van al dat lekkers wat alleen in fem te verkrijgen is.

Doe je niks aan.

Edited by Fl13r3flu1t3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel ik twijfelde wat over female steeds maar de prijzen zijn supergoed en iedereen gebruikt ze hier wel een soort van, dus was word het van female seeds.

Momenteel keek ik even op wietzaadjes.nl en ziet mijn winkelkar er zo uit voor volgend jaar:

4 outdoor grape fruit /female seeds

4 maroc /female seeds

5 guerilla gold / spliff seeds

10 easy sativas/ female deed

+6 automazars freebee

105 euro :?

Valt denk ik best goed mee, zeker met de 6 freebees erbij

Wel raar dat wietzaadjes.nl sommige zaden verkoopt, goedkoper dan de originele webschop van het merk.

En dan bedoel ik niet van het huismerk maar hetzelfde merk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guerilla Gold zou ik niet van spliff seeds pakken, volgens mij is dat een totaal andere strain dan de zeer bekende Canadese strain.

 

En de freebees krijg je ter aller tijden van het huismerk dus voor de freebees hoef je het niet te doen natuurlijk.

 

Maroc en easy sativa zijn tot nu toe leuke soortjes, maar ik moet nog maar zien wat ze bij mij doen, de easy sativa atthans, maroc heb ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...