Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Growshop Wet Er Doorheen

Recommended Posts

Je ziet het te negatief Worm.

 

Kennis is macht, kennisen nog machtiger.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij heb echt serieuze mentale problemen hè? Gezien de vele gelijksoortige reacties denk ik aan een paranoïde persoonlijkheidsstoornis.

 

Ik zie veel van dit soort reacties, "jullie" en dan bedoel ik onder andere jij aguar bashen op personen met een andere kijk op dingen en dus een menigsverschil. Op het moment dat ik het niet met jou eens ben en jouw denkwijze niet deel heb ik een bepaalde soort stoornis, je laat me wel lachen dankjewel. Je vocabulair schiet tekort om me normaal op een kundige manier te woord te staan. Doet me denken aan een kind die zijn zin niet krijgt en gaat lopen janken en schelden. Maar nu betrap ik mezelf dat ik het terug wil doen maar daar schiet ik natuurlijk niks mee op. Dat ik mensen niet veroordeel om zijn of haar menigsverschil geeft mij geen reden om labels te plakken op personen en zomaar dingen te roepen. Je hebt nog veel te leren en echt volwassen ben je als je het stukje begrijpt wat ik zojuist heb getypt.

 

Daar waar wij lachen, hier in hogere sferen ;)

 

Vele zoals jou aguar, weinige zoals mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk was mijn reactie kort door de bocht, maar je moet ook begrijpen dat jouw manier van schrijven dat ook oproept. Een wat genuanceerdere schrijfstijl zal heel wat meer begrip opwekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand denkt hetzelfde en het kan nooit zo zijn dat iedereen het met elkaar eens is. Vanzelfsprekend is het wanneer er meningsverschillen zijn de verleiding bestaat om de ander voor gek te verklaren omdat hetgeen gek in de oren klinkt van een ander. Maar wat is goed en wat is slecht? Mijn manier van schrijven lokt inderdaad reacties uit dat betekend dat ik je laat nadenken en dat is het enigste wat ik wil. Het beste wat je kan doen is twijfelen aan wat ik zeg want dat betekend dat je nadenkt.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat iemand met een andere mening voor iets uitmaken dat het enkel een tekort is aan begrip en kortzichtogheid.

Je ziet dat de communicatie een niveau stijgt, op het moment dat ik de juiste woorden spreek waar niet omheen gedraaid kan worden.

 

En dat soort reacties worden alleen uitgelokt bij hen die aangegrepen worden door de inhoud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als liefhebber en hobbyist kan ik alleen maar proberen de positieve kanten in te zien : kleine lampjes afzuigers e.d. zullen groter marktaandeel krijgen in bovengrondse markt= meer en voordeliger aanbod voor de mini kwekert

 

daarnaast is de wet natuurlijk zo belachelijk draconisch dat er mogelijk juist een sterkere tegenreaktie mogelijk is

 

met andere woorden= het zou belachelijk zijn als in bijv spanje en andere buitenlanden persoonlijke teelt en consumptie minder bestraft zouden worden dan NL

de kans dat voor blowers en mini growers UITEINDELIJK de situatie nog goed komt ( jaar of 5 á 10) is aannemelijk , juist doordat er de meest belachelijke dingen gebeuren , die het kiesvee ook niet meer kan goedkeuren

als een deel van het grijze gristelijke electoraat zal zijn afgestorven , en een groter aandeel kiezer anti war on cannabis zal zijn , zal legalisatie toch wel hoe dan ook doorgaan...dat is mijn hoop

Edited by MeneerJansen
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

10x 1 lamp kopen en je kan ook je slaapkamer alsnog inrichten... SIMPELLLL.....

 

De wet zorgt voor iets extra tegenwind, iets harder fietsen houd me niet tegen om op mijn bestemming te komen hoor.

Hier in de regio zijn al 5 minimaal growshops en nog eens 10 niet ver hier vandaan als ik ze allemaal bezoek op 1 dag ben ik ook waar ik zijn wil.

 

We lachen nog steeds, dan wel niet harder..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het niet gauw eens met Hack, maar hierbij kan ik hem niet anders dan gelijk geven. +1 Hack dus. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel kleine filters werken net zo goed als 1 grote

Veel kleine afzuigerts werken net zo goed als 1 grote

Veel losse 1000watt armaturen geven ook veel licht.

 

Toch blijf ik van mening dat deze wet niet gemaakt is om de verkoop van spullen aan banden te leggen. (ze zijn toch niet achterlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Enkel meer handvaten om mensen te naaien. Filter in je auto/bezit, intentie tot...

 

De sjaak

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo Mensen

 

 

Ik begrijp heel dat verhaal niet....

 

 

Ik kweek in duitsland en niet maar 5 plantjes....

 

Hir word zooo erg veel gekweekt en dann ook gewoon proffesional!!!!!l

 

Warom word er zo veel stress om verzonden? Iedereen weet dat het niet legaal is om te kweeken en als je het toch doet dan moet je er op rekenen dat er en agent voor de deur staat als iets mis gaat. In duitsland heb je boetes en gefanginis en toch zijn er net zo veel kweeker als in nederland.... Ik zelf ken al rond de 10 broodkweeker die er in 10km rond mijn huis zitten en die doen het ook gewoon netjes zonder de coffeshop ernaast.... klanten zijn er altijd genoeg.... Tuurlijk is het iets duurder hier en je betald gewoon 7000€ voor en witte soort maar dat is dann ook omdat het "echt verboden" is

 

 

als julli geen peeren of kappen meer mogen koopen in nl dan moet je gewoon bij de buuren kijken en daar koopen.

 

Het blijft genoeg geld hangen om en 10tje meer te betalen bij de buuren!

 

Dus kweeken kann over en tijdje aleen als je Ballen hebt^^

 

 

groetje

 

Trip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Frits

 

Hollanders zitten liever voor een duppie op de eerste rij, gaan echt geen 10tje meer betalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fluistert iets over meegaan met de flow en het flexibel blijven onder extreme omstandigheden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...