Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ForestGreen

Nieuwe Locatie 1 Jarige Contract Met Verleden

Recommended Posts

Na een niet zo succesvolle eerste keer(tentje 2,4x2,4) met een verhuurder die er achter kwam na 6 weken. Heeft de verhuurder de kans gegeven om het binnen een dag op te ruimen en te vertrekken na het betalen van de stroom en 3 maanden borg bij hem achter te laten.

 

Opzoek gegaan naar een nieuwe locatie, toplocatie dacht ik... 1 jarig contract getekend heel blij mee en enthousiast, tot ik gisteren van de buurman hoorde dat het een maand of 3 geleden overal in de straat verschillende panden zaten met ons geliefde plantje. Daarbij was mijn locatie ingericht door een stekkenboer.

Wat te doen! Niet echt bepaald beginnersgeluk...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach de aktie is al geweest grote kans dat je er wel een jaar tegen aan kan.

 

Maar zou je er rustig onder kunnen slapen..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja gebruik geen besmette locatie of goederen,

is een soort regel he?

 

Maaqr wat Agent Orange zegt, steekt daar nog net ff boven uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey.

 

Je zegt, overal in de straat verschillende panden met ons geliefde plantje, dat weten de blauwe knoopjes ook wel, pfff zeker geen beginnersgeluk man.

 

Tja 2.4 x 2.4 is toch wel een 4 x 600 watt, + eerder ingericht door een stekkenboer.

 

Ik zou zeggen, de goden verzoeken, ik zou er niet lekker van slapen i.i.g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd groot risico vind ik zelf, pakken ze je wel of niet mmm die gedachte is voor mij al genoeg.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou me borg echt niet hebben achtergelaten. Opruimen oke, maar daarna heeft die huisbaas toch geen recht meer om je borg te houden..

 

Als je alles hebt weggehaald kan hij toch nooit bewijzen dat je daar gekweekt heb..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die huisbaas wilde gewoon een graantje mee pikken. Makkelijk verdient toch?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die huisbaas begrijp ik wel. Maar de topicstater niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

De huisbaas was best redelijk hij zei ruim die troep daar op, doe ik geen aangifte. Wist verder niet wat me rechten waren qua borg terug of wat dan ook. Wel had ie van alles foto's inhoeverre ook bruikbare foto's weet ik niet. Maar ben er vanaf gekomen.

Iemand die weet hoe ik van dat 1 jarig contract zo goed mogelijk afkom? Het betreft een bedrijfspand. Zit zeker niet te wachten op een pand wat al eerder gepakt is komt op zo'n lijst toch? Nou schijnt het dat er hiervoor wel iemand anders gezeten heeft en daarvoor de stekkenboer.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou niet klagen als huisbaas aangifte laat zitten door borg in te houden.

 

dit is lastig.of je moet het heel goed aanpakken, actief aanwezig zijn/bedrijvigheid tonen of onder het contract uit proberen te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeten te melden dat de buurman waar ik mee sprak vertelde dat de geur eindelijk een beetje weg was. Hij heeft er echter nooit problemen mee gehad of actie ondernomen. Hij zei dat ze het vanzelf pakken want er komt vaak iemand van de gemeente langs met 4 politie agenten om te controleren of alles wel 'brandveilig' is. Maar kijken dan wel rustig even alles na. Zelfs bij de buurman kijken ze nog steeds.

 

Het contract is pas 5 dagen ingang gegaan. Wat voor concequenties heeft het als ik het contract wil ontbinden? 3 maanden borg kwijt plus deze maand. En moet je er een rede voor opgeven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huurcontract kun je niet eenzijdig ontbinden. Hier geldt geen wettelijke bedenktijd zoals bij een koopovereenkomst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon 1 plantje neerzetten, en jezelf tippen bij de politie ben je zo van het contract af ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeste contracten betaal je dan nog de resterende som uit je contract

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou met een knap sippe stem opbellen

en zeggen dat de vof met een vriend gesprongen is

en je zodoende geen gebruik meer kunt maken van de ruimte

omdat die nu te groot is.

Begin dan meteen over een kleinere ruimte die je zoekt

en of het nog mogelijk is om iets te "regelen"

zoals starter al zegt; dokken moet je toch om het contract te ontbinden,

dit kan in coulance geregeld worden als de verhuurder nog andere objecten heeft.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het betreft een zzp'er die het pand huurt. Oplossing om ze zeggen dat ie te weinig verdient om dit nog een jaar vol te houden?

 

Omdat er bijvoorbeeld beloofd werk wegvalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

contract is contract. vantevoren nadenken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees jij denkt dat ik het contract af moet betalen? Of denk je dat ze met 3 maanden borg ook tevreden zullen zijn?

Of zeg je gewoon kat uit de boom kijken kop houden em draaien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees +1

 

Was ook niet nodig om in deze tijd voor 1 jaar zonder tussentijds opzeggen te tekenen.

Edited by Ponix
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contract is verbintenis, rechten en plichten van beide partijen.

 

Wil je van het contract af pleeg je contractbreuk, kost hoop centjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je 2 kweekjes doet heb je al je verloren geld terug en je huur betaald..

 

geen idee hoevaak ze komen controleren bij dit soort bedrijfspanden, maar als er zoveel in gekweekt wordt dan zal dit niet meermalen per jaar zijn denk ik..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De makelaar zei echter wel dat het een goede buurt was en dat er nooit ingebroken werd en stelde me echter gerust op deze manier. Tot ik van de buurman anders hoorde, kan je daar niets tegen doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...