Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Politie Aan De Deur

Recommended Posts

Guest wiet61

Ja dat wil ik wel geloven dat dat zeer doet. Het hok wat we aan het bouwen waren was net klaar voor gebruik toen de agenten hier aan de deur kwamen. We hebben nadat ze weg waren alles afgebroken en de spullen weggebracht. Dat deed ook zeer. Het maatje waarmee ik dit zou doen is buiten schot gebleven, maar hij zit er wel met geld mee in wat hij terug zou verdienen met de kweek. Gelukkig hebben we de spullen nog, alleen geen locatie meer waar we met 4 lampen bezig kunnen. Sindsdien heb ik mijn maatje niet meer vernomen, net alsof hij mij de schuld geeft dat die blauwe petten hier kwamen terwijl ik nota bene alle risico nam en mijn woning beschikbaar stelde!

 

Kweken met een maat is niets waard, dat heb ik wel geleerd.

Nou ik heb alleen maar een goede maat ,die praat niet ,en zeker niet met andere over onze hobby ,ook toen niet ,ik vertrouw hem blindelings ,en hij mij ook ,maar dat is wel eens anders .

Een andere vriend van me is geript door zijn eigen maat ,daar was hij achter gekomen ,omdat hij wiet verkocht had aan iemand ,en die kende toevallig mijn vriend weer ,en dat kwam ter sprake .

Jammer dat je zo,n figuren hebt ,ik zeg altijd geld is lelijk ,je leert ze wel kennen zo .

Buiten kweken doe ik altijd alleen ,nooit met een maat ,dan kan er ook niks gebeuren ,je kan ze ook niet verdenken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Never mind.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik houd mijzelf altijd aan de onderstaande regels

  • Houd je klep tegen iedereen (zelfs je beste vriend)
  • Steel geen stroom, je verdient leuk dan moet je ook niet mekkeren over de kosten
  • Bezuinig NOOIT op veiligheid
  • Bezuinig NOOIT op filters en afzuiging
  • Ga niet de gulle gever of de patser uithangen
  • Ga niet wekelijks naar de grow shop
  • ga niet op vreemde tijden met zakken en dozen sjouwen. (een paar doosjes overdag open en bloot let niemand op)

Kortom probeer zo min mogelijk op te vallen.

 

Cheers,

Pieterpost

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat wil ik wel geloven dat dat zeer doet. Het hok wat we aan het bouwen waren was net klaar voor gebruik toen de agenten hier aan de deur kwamen. We hebben nadat ze weg waren alles afgebroken en de spullen weggebracht. Dat deed ook zeer. Het maatje waarmee ik dit zou doen is buiten schot gebleven, maar hij zit er wel met geld mee in wat hij terug zou verdienen met de kweek. Gelukkig hebben we de spullen nog, alleen geen locatie meer waar we met 4 lampen bezig kunnen. Sindsdien heb ik mijn maatje niet meer vernomen, net alsof hij mij de schuld geeft dat die blauwe petten hier kwamen terwijl ik nota bene alle risico nam en mijn woning beschikbaar stelde!

 

Kweken met een maat is niets waard, dat heb ik wel geleerd.

 

Yep, met niemand samen doen. Je vriendin of vrouw zelfs kan een lange relatie hebben lopen achter je rug, zitten ze te wachten op oogsttijd om er samen met je oogst vandoor te gaan.

 

Ik heb nog niet gekweekt maar het lijkt erop dat ik dat beter niet kan doen meer in mn woning, bekenden die rare vragen stellen, 1tje die aandringt mee te doen, "is beter, ik heb ervaring". Een wijf die hier over de vloer komt moet ik vanaf, die verdenkt me ook. Dus.. harde les. Echt helemaal je kop dicht en draaien, geen grapjes maken over wiet of kweken, niks in huis dat er aan doet denken (soft secrets!). Als je het doet, MOET het goed.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En praat er niet over via de telefoon.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

En praat er niet over via de telefoon.

Juist ik heb al zoveel mensen mee gemaakt die door hun telefoon gebruik gepakt zijn ,laat je telefoon altijd thuis als je naar een hok gaat ,sommige slimmeriken nemen hem mee en hebben de plaats bepaling aan staan ,dan word het de petten helemaal makkelijk gemaakt .

Als je bij je eigen thuis iets doet .hou je mond overal over ,ook tegen een vriendin ,wat nu je vriendin is kan je vijand worden .

Het staat natuurlijk stoer ,ik kweek wiet ,het beste is dat niemand iets weet ,ook je vrouw niet .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het staat natuurlijk stoer ,ik kweek wiet ,het beste is dat niemand iets weet ,ook je vrouw niet .

In het begin kan je het nog wel verborgen houden maar na een tijdje denkt ze dat je een andere vrouw hebt. :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik heb nog nooit iets verborgen voor mijn vrouw kunnen houden.

 

Maar het moraal van het hele verhaal is,

 

HOUD JE KOP!

 

Daarom lul ik er graag over hier op het forum..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en gebruik vooral geen internet..... toon je niet op forums en neem helemaal geen account!!!

 

ALS JE HET KEI GOED WILT DOEN!!!!

 

ahhh ja joh doe dat allemaal en je krijgt door stom toeval een inval. weetje sommige is het gewoon niet gegunt.

 

te veel nadenken maakt je para!!!! te grote hokken veroorzaken dat vaak ook.

 

 

 

zeker het echte werk (dat wat je hier op forums nooit ziet ) lukt echt niet in je eentjuh !!!!! leuk om te lezen het moet in je eentjuh bladibladibla maar dat gaat niet. dat gaat ' georganiseerd met een ' team ' dus meerdere mensen. wat als je een weekje koorts heb en je bed niet uit kan komen??? zelfs een kleine teler die op een andere locatie kweekt heeft dan GROOOOOOOOT PROBLEEM. zo ontzettend leuk wat ik hier lees.

 

NIEMAND MAG HET WETEN!!!!

 

raar ken denk ik wel 30 kwekers hier van het forum kutjenagaan buiten het forum.....

 

pfffff

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach dat para gedoe, daar heb ik ook zo mij bedenkingen tegen..

Daarom, stond ik ook even op het verkeerde been toen je het had over het internet.

 

Ik heb er geen cijfers van of zo, maar het zal mij niet verbazen, dat 80% gewoon nat gaat, doordat er geklikt is..

 

Een jaloers vriendje, die het zat is, dat zijn maatje altijd geld in de zak heeft. een mooiere telefoon en ook nog eens de lekkerste wijven. (golddiggers :) )

Een buurman, die je heb dwars gezeten met zijn parkeer plaats,

 

En natuurlijk ook de stom toevallige ontdekkingen, al dan niet door eigen schuld..

 

Maar ik geloof er geen donder van, dat ik als hobby kweker, moet gaan oppassen met wel of geen telefoon meenemen.

Of een topic op dit forum.

 

Ik geloof er ook geen donder van, dat er wouten op goed geluk een beetje met een infrarood speeltje gaan zoeken.

Helikopters in de lucht, straks de drones enz enz...

 

Het grootste risico, ben je zelf..

Omdat je te graag over je hobby praat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal mee eens.

 

10% word gepakt met allemaal hightech misschien, tjah die hele hele grote boefjes tjah daar komen undercover operatie wel bij voor. maar voor jouw als klein telertje echt niet.

 

ben eerder bang voor rippers met een infra rood cameraatje dan een blauwe die rond rijd maar ook daar is de angst nihil 0,00000015%

 

maar ben je bij blauwe in the picture DAN ben je de lul en zijn er heel heel veel trucjes die ze kunnen toe passen.

 

inbreken in computers klinkt nogal hollywood achtig omdat het straf rechtelijk niet te verproppen is toch gebeuren die dingen wel degelijk. maar niet op zeer grote schaal.

 

wel benieuwd hoe er na dit platforum gekeken word,.... op het forum zijn al 100den kilo gekweekt zoniet 1000den

 

snapte...???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snaptie..

 

Ik denk, dat als je uiteindelijk het bokje bent, dat er wel even gekeken word naar wat ze van je kunnen vinden.

Misschien ook wel hier ja.

 

Maar, mocht ik denk, dat als ik tegen de lamp zou lopen, dat ze de planten meenemen (misschien zelfs dat niet eens) ze alle drie achter het politie bureau in de kliko flikkeren en vervolgens weer een donut oppeuzelen...(misschien ben ik te naïef)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als kleine teler gebeurd er in een fatsoenlijke stad weinig !!!! nu zijn ze in het noorden wat nuchter dan in het zuiden. zo zou je best wel eens meer troep krijgen in een dorpje ergens in het te christelijke zeeland t.o.v bijv amsterdam ????

 

zomaar een gokje.....

 

toevallig 2 weken geleden een vage kroeg bekende van me gepakt althans berecht en moet nu zitten. die zien we komende 2 jaar niet meer maar ja dat was ook echt een 'boefje' al is aangehouden met een 'paar' kilo in zijn ' busje '

 

als je is hoorde wat ze bij hem allemaal hadden onderzocht :o

 

les uit dit verhaaltje misschien????

 

word groots!!!! door klein te blijven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...