Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Politie Aan De Deur

Recommended Posts

Guest elmanito

Agentes zijn soms ook van vlees & bloed & dan door al die geuren kunnen de hormonen ook aardig op drift raken. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze vond het naar hennep ruiken waarna ik wees op mijn waterpijp en zei: wat denk je dat ik daar instop? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha nee doe maar niet, gadver! Dit mokkel wilde zo graag mijn slaapkamer zien, eigenlijk had ik schijt lollig mijn broek moeten laten zakken en zeggen: 'heb je nu je zin?' :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Eigenlijk toch wel erg dat sommige ambtenaren zo verlangend naar een slaapkamerdeur zitten te kijken in hun werktijd. :rofl

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had moeten zeggen dat je een speciale bong voor dr had in de slaapkamer en of ze die wilde zien.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi kut is dat .. zulke buren

 

 

en dat omdat je wiet rookt .. nou dat mag dus gewoon .

 

kweken op die locatie zou ik niet meer doen voorlopig

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik kweek daar nooit weer, dat zou vragen om problemen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Dilago, je bewijs is weg, maar je zet wel een complete bekentenis op het net. Ik zou verder zwijgen als ik jou was en me hier niet uitlaten over toekomstplannen. Zoals boven al ergens is geschreven: de politie leest dit forum ook en de link tussen het politiebezoek en het verhaal hier op het forum is snel gelegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Dilago, je bewijs is weg, maar je zet wel een complete bekentenis op het net. Ik zou verder zwijgen als ik jou was en me hier niet uitlaten over toekomstplannen. Zoals boven al ergens is geschreven: de politie leest dit forum ook en de link tussen het politiebezoek en het verhaal hier op het forum is snel gelegd.

 

OMERTA!!!!!!!!!!

Edited by Shemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago,

 

Hoe ga je je hobby dan voortzetten? Guerilla ? Andere locatie?

Ik ga verder op een andere locatie, een veel betere dan deze was. :)

 

Beste Dilago, je bewijs is weg, maar je zet wel een complete bekentenis op het net. Ik zou verder zwijgen als ik jou was en me hier niet uitlaten over toekomstplannen. Zoals boven al ergens is geschreven: de politie leest dit forum ook en de link tussen het politiebezoek en het verhaal hier op het forum is snel gelegd.

Allert zijn is nooit verkeerd maar de politie heeft wel wat beters te doen dan hele dagen achter iemand aanzitten die kweekt met een lampje en diens wegen ook nog napluizen op internet. Bovendien kan niemand berecht worden vanwege toekomstplannen die niet gerealiseerd zijn. Ik ken mijn rechten wel hoor, anders had ik hier natuurlijk niets gepost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was ook niet betuttelend bedoeld. Als royale 55-plusser ben ik misschien wat vaderlijk en extra voorzichtig, ook omdat ik dit jaar voor het eerst een paar plantjes heb.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vatte ik het ook niet op hoor, voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien is dit wat voor je dilago

 

neutraliseert de lucht ..

kan je van de winter gewoon binnen je pijp voldouwen ;)

 

http://www.bestgrowproducts.com/the-neutralizer-kit?utm_source=Rolling%20Stoned&utm_medium=banner&utm_campaign=Rolling%20Stoned%20midden%20banner

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon binnen smoken maar de rook niet meer uitblazen

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon buiten kweekjes doen ook dat had je kunnen zeggen dat je wat in de tuin had en dat was ook zo.

Heb je in ieder geval minder gezijk.

 

Succes Dilago... erg jammer dit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nieuws?

Geen politie meer gezien maar de plannen om met 4 x 600 watt te gaan kweken liggen op hun gat.

 

Gewoon buiten kweekjes doen ook dat had je kunnen zeggen dat je wat in de tuin had en dat was ook zo.

Heb je in ieder geval minder gezijk.

Heb ik voorheen gedaan maar ik werd steeds geript, daarom ben ik naar binnen gegaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een stevige kas met een deur en hangslot is hier jouw redding , een leuk projectje en een wietje aan overhouden.

 

Hopen dat je i.i.g nog wat kweken kunt .

 

M.v.g !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie weet in de toekomst wordt een kas mijn project! Gelukkig kan ik nog kweken op een andere locatie die veel veiliger is als de vorige en waar niemand is die onraad hoort of ruikt. ;)

 

Daar begin ik volgende week met 1 x 600 watt of 2 x, dat is nog even afwegen.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...