Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

plassertje

Stroom Leverancier Opvallen ?

Recommended Posts

Jaja t zijn boeven.. allemaal.. maar zo word je al snel afgeschildert of je nou 5, 10 of 500 plantjes hebt of dat je steelt of je rekening betaald, zodra je wiet kweekt ben je een boef en word je zo behandeld als je gepakt word.. als ik jou verslag zo zie zwemvis heb ik ook zo mn twijfels of jij netjes betaald voor de stroom die je gebruikt hahaha

 

Maar goed als je een brave burger bent dan kweek je niet en betaal je inderdaad gewoon belasting en doe je al die dingen die god verboden heeft ook niet..

 

Zo als een klant van mij zegt, de enige goede burger is een Hamburger!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou graag gewoon mijn stroom en belasting kunnen betalen in deze branche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als dat het geval word dan is deze branche niet meer zo lucratief denk ik..

 

Ik zie t al op je KvK staan, "vak gebied" Wiet teler en wat zou je btw elk kwartaal dan wel niet worden niet te spreken over je loon belasting en premie volksverzekering.. hahaha

 

maar goed als deze branche legaal word dan valt er ook niet meer te verdienen zoals dat nu het geval is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt ook wel maar grotere schaal is ook meer verbruik in alle opzichten, en ook wel meer opbrengst maar ook weer meer belasting, uit eindelijk zal je er meer aan overhouden als een kantoor baantje van 9 tot 5 maar goed denk dat de vraag bij legaal kweken ook weer minder word omdat t aanbod groter is, en daardoor zal je verkoop prijs dalen..

 

al met al kan je als je er echt aan wilt verdienen het gewoon beter laten zoals het is denk ik..

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Amerika waren de prijzen ook niet echt gedaald toch? Zal hier ook wel mee vallen, want als er inderdaad ook voor de elektra en belasting betaald moet gaan worden dan komen er voor de grote broodkwekers toch ook weer flinke kostenposten bij, Geheid ook nog kosten voor licenties/vergunningen en controles enzo.

Edited by Wietefras

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zal er niet aan mee werken om er nog aan te verdienen zoals dat nu het geval "kan" zijn en dan is de charme er ook een beetje van af voor een hoop mensen denk ik :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 2 Groningers deden het ook zo..

En hebben een legale handel op die manier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar ik weet niet of ze ook een vrijbrief van de rechter hebben gehad om er mee door te gaan.. bedoel er zal nu wel controle bij deze heren komen en ik denk niet dat ze er een 2e keer zo makkelijk van af komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist wel een vrijbrief Jaap..

De rechter heeft in hun geval "goed gekeurd"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees inderdaad dat er geen straf is opgelegt en dat de heren van plan zijn door te gaan met kweken, maar dat wil niet per definitie zeggen dat ze een vrij brief van de rechter hebben, een vergelijkbare zaak in leeuwarden is wel bestraft dus het zal te maken hebben met welke rechter je treft..

 

Daarbij komt wel dat de heren hun kweek spul waarschijnlijk wel in beslag is genomen en de planten vernietigd zijn..

 

Dus of het nou echt zin heeft om belasting te betalen en je stroom in die omvang..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee,,

 

Dan moet je het hele verhaal maar ergens eens op duiken..

Ze groeien in bloeien in volle glorie de meneer en mevrouw..

Leeuwarden zaak ken ik niet.

 

Maar is gegarandeerd anders..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja. zeg,,

Moet je vooral verwijzen naar Opa..

Dan wordt het morgen allemaal verboden..

 

De rechtspraak in Nederland,

gaat uit van het principe gelijke monniken, gelijke kappen.

Dat heet jurisprudentie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eerst maar eens het hoger beroep afwachten....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het inderdaad wel mee eens, lijkt me niet verstandig om je inkomsten van afgelopen jaar op je T-biljet te vermelden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu 2 jaar met (gemiddeld) 3x 600 watt gedraaid, het is weer eens tijd geworden om mijn meterstand op te geven.

 

Vorig jaar hadden ze een schatting gemaakt van 3000 kw. meterstand was niet aangekomen ofzo.. had m wel ingevuld??

 

Daarna heb ik nog eens 10.000 kw verbruikt.

 

Ik heb nu dus een totaal verbruik van 19.000 KW wat ik nog recht moet trekken.

 

Mijn voorschot is 23 cent per KW

Ik heb een voorschot van 104 euro per maand, een jaar lang betaald.

 

Ik zal ongeveer 3000 moeten bij betalen

 

 

Ik heb natuurlijk alles opgeruimd.. heb ondertussen wat gespaard, ik ben benieuwd of ik er iets van ga horen.

Hou jullie op de hoogte,

 

Als alles goed gaat ga ik mn nieuwe dutch pot aero opbouwen en verder met 2 a 3 lampies in een tentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zeer benieuwd of er vragen of controles van komen, denk zelf eerder dat je gewoon een rekening krijgt, als je deze netjes betaald zal niemand klagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu 2 jaar met (gemiddeld) 3x 600 watt gedraaid, het is weer eens tijd geworden om mijn meterstand op te geven.

 

Vorig jaar hadden ze een schatting gemaakt van 3000 kw. meterstand was niet aangekomen ofzo.. had m wel ingevuld??

 

Daarna heb ik nog eens 10.000 kw verbruikt.

 

Ik heb nu dus een totaal verbruik van 19.000 KW wat ik nog recht moet trekken.

 

Mijn voorschot is 23 cent per KW

Ik heb een voorschot van 104 euro per maand, een jaar lang betaald.

 

Ik zal ongeveer 3000 moeten bij betalen

 

 

Ik heb natuurlijk alles opgeruimd.. heb ondertussen wat gespaard, ik ben benieuwd of ik er iets van ga horen.

Hou jullie op de hoogte,

 

Als alles goed gaat ga ik mn nieuwe dutch pot aero opbouwen en verder met 2 a 3 lampies in een tentje

Heel misschien een telefoontje maar denk dat je niets hoort.

 

Meerdere keren in het verleden dit ook in een woonhuis gedraaid en betaald. Nooit gezeik mee gehad. Alleen bij het

invullen kreeg je wel een melding of het wel klopt en waar het door komt. Nou daar zijn 100 en 1 dingen voor te verzinnen.

 

Ben zeer benieuwd of er vragen of controles van komen, denk zelf eerder dat je gewoon een rekening krijgt, als je deze netjes betaald zal niemand klagen

Ze moeten verplicht 1 keer in de 3 jaar verplicht fysiek controleren. Al werkt het nu wel anders als een paar jaar geleden, toen waren de netbeheerders verantwoordelijk voor het opnemen van de standen nu zijn dat de leveranciers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Johnny_Sack

 

Ik doe al een jaar of 7 de meter standen voor een klant van me die een aantal panden verhuurt, deze zijn de afgelopen 7 jaar niet fysiek gecontroleerd..

Nu weet ik wel van een collega van me die huurt via een gemeentelijke instelling die toevallig wel een controle heeft gehad, maar daar hangt nog een analoge meter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...