Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kuro-neko

Outdoor 2014 In Space Met Puk & Thc Development

Recommended Posts

Was ook als je al ver af dat ik opviel en weg waren ze.

Die bruingele heb ik nu een manier dat ik echt bijna oog tot oog zit.

En ik gebruik geen haar lak over ander shit zoals je ziet bij die mooie scherpe stack macro`s 100% the nature way.

 

 

 

Nog niet buiten gehad of gezien wel vorig jaar in Colorado in een greenhouse. (Zaden worden van af vanavond voor het eerst verkocht)

Hoop dat de #4 een groei spurt gaat maken.

Die had op week 7 al om gekend.

Als je dat dan vergelijk met Bijvoorbeeld de 7 weken jack berry die in omloop is thja dan ga je eigenlijk je wel af vragen wat er nu zo bijzonder is aan de jack berry (Een zeer lekker wietje maar qua kracht toch niet een Kuro-neko effect).

de #4 is gewoon veel sterker op week 7.

Had hem wel 8 weken laten staan vanwege ik wat meer amber wil.

De #1 was een 8 weker.

(Heb de jack berry 7weker meerder keren gedampt)

gallery_40416_16760_555424.jpg

Zoals je al op de foto ziet mis het de bekende trichome populatie (DW #4 foto zijn op wf te vinden).

Maar neem niet weg dat het een lekker smakend wietje is.

 

De DW`s kunnen een redelijk hoge lv aan of het komt door dat het reg maar heb vorige jaar met de #2 de laatste 2 weken 75% getikt.

We gaan het zien :)

Jammer dat CannT een inv only forum is anders had ik ook wet test resultaten kunnen laten zien.

 

 

Het glimmen zal wel van de eco style + Extreem spray komen.

 

Dus hopen dat ze bijtijds de bloei in schieten want 7/8 weken moet te doen zijn :)

 

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geeft maar een dab machine en ik stamp je vol THC!!!!!!

 

Links de Dawg Walker #4 en rechts de Dawg Walker #1.

gallery_40416_17296_50999.jpg

 

 

 

Aaaah zo high al die United Trichome heads in me gestampt.

gallery_40416_17296_279316.jpg

 

 

BTW snel de Karma Genetics test grow kick starten white snake en white sage !!! hell yeah.

gallery_40416_16749_335342.jpg

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alchemistic

Thanks nu nog hopen dat het nog wat groei een erg late herstart ach ik heb lol en bij bloei nog 2 weken door dus moet goed komen.

 

 

Wat shot van de 2.

Dawg Walker #1 (EWOK x Lemon Alien Dawg) (THC Developments).

Trichome`s.

gallery_40416_17296_491583.jpg

gallery_40416_17296_126736.jpg

gallery_40416_17296_115572.jpg

gallery_40416_17296_292884.jpg

 

Dawg Walker #4 Wax (EWOK x Lemon Alien Dawg) (THC Developments)

Blaster Trichome Heads United™

 

Dampen het op high temp vulcano drop.

gallery_40416_16757_375848.jpg

gallery_40416_16757_452772.jpg

gallery_40416_16757_343148.jpg

 

Vind de Lemon Candy wax wel lekkerder.

was deze.

Flashback!!!! kicking in.

gallery_40416_16757_2200.jpg

 

Duimen dat we wat resin kunnen farmen.

Dab in / Dab Out.

 

Kuro-

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweetness en wat een leuke zwarte poes mr Black Cat, zo een heb ik ook!

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago

Die zwarte katte zijn vet cool :verrygood.

Deze is echt zo gek als een deur pas wel in dit huis.

(Komt uit het asiel)

Hier een selfie lol.

gallery_40416_16749_445320.jpg

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nat neusje, i can feeeel it! Soms gaat de mijne schudden met haar hoofdje waarbij speeksel in het rond spat, dat vind ik iets minder. Dan is ze net zo'n kwijlhond.

 

gallery_6495_17175_11335.jpg

Gertruda van Gytendrecht.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

MJAM MJAM MJAM wat zit ik hier te kwijlen maat! Ben toch puur jaloers op dat soortje wand $@!%^% wat ziet dat er lekker en veel belovend uit! Ben zeer benieuwd wat ze buiten gaan doen:D en heb op de wandel gangen gehoord dat ze sinds dit jaar te koop zijn (hierzo int topic toch? of laat me geheugen me weer is in de steek) dus wie weet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago

Schitterend die kat van je.

Zo nat is deze neus niet dus geen spetters maar ook deze denk el eens dat het een hond is :)

 

De waak kat.

gallery_40416_16749_146862.jpg

 

De chiller.

gallery_40416_16749_137549.jpg

 

@Ozzoes

Ze waren binnen een uur uitverkocht er was 1 plek waar ze aangeboden werden.

Een gab draait nu de #1 binnen en een gab heeft Lemon Alien Dawg F2 en Stinkberry Kush x Lemon Alien Dawg.

Ze hebben met alleen verzocht geen foto`s te uppen zal als ze af zijn wat uppen.

 

Als ze bijtijds in de bloei schieten komt het wel goed.

Stiekem hoop ik dat de door de licht spectrum van de zon dat het nog bruter word.

 

Kuro-neko.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ozzoes part:2

De Dawg Walker was een Cross van de bekende Alien genetici.

Er zijn zo veel soorten die erg hoog in de community aangeschreven staan.

Mijn ervaring is dat je de beste vind bij de wat kleiner breeders.

Neem nu Karma`s White OG ver2 of Cabin Fever zijn Double WhiteDawg of Albino Leprechaun, Calyx Bros, Green Beanz, Loompa, Pacific NW, Seeds Of Compassion, Sub Rosa, THC Dev en OG Raskal echt veel te veel om op te noemen en allemaal mooie strains.

 

Ik vind het zelf erg belangrijk dat alle info over de strain beschikbaar is.

Cut die gebruikt zijn, kenmerken waarop geselecteerd is ect.

Zie vaak op wf strain van de BIG breeders die dan ook echt totaal niet op de strain lijken die beweerd worden het te zijn (Maar die beren put blijf netje dicht :)).

 

Als je meer info van strain uit die richting van hier boven zoek hoor ik het wel.

 

Nog wat happy shot op deze regenachtige dag.

Gladiola

gallery_40416_16767_346262.jpg

 

Ismene

gallery_40416_16767_97937.jpg

 

 

Kuro-neko strain lover.

Share this post


Link to post
Share on other sites

May god have mercy for you trichome ...F*** we want z back to back.

 

Lemon Candy #1 (Alien Rock Candy x Lemon Alien Dawg) (THC Development).

zomaar een fototje.

Time have come for you!!!!!

:thumbsdown:

gallery_40416_16754_586002.jpg

 

 

:whistle:

gallery_40416_16754_333923.jpg

 

:thumbsdown:

gallery_40416_16754_372367.jpg

 

:jump:

gallery_40416_16754_407948.jpg

 

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Kuro-Neko!

 

Nu ben ik opzich nog redelijk groen achter de oren, maar ik had toevallig wel t besluit al genomen om inderdaad over te stappen naar kleinere breeders. Niet dat ik nu zo vreselijk ontevreden ben over Greenhouse en Royal Queen Seeds. Paradise seeds enig sinds misschien, maar de service was dan weer top! Toen advies niet hielp heb ik 4 gratis zaden gehad, altijd leuk.

Maar ik wil me graag wat verder verdiepen in alles wat er te krijgen is, iets eerder beginnen met selecteren van de zaden haha. Niet als je ze al wil hebben eigenlijk. De soorten en breeders die je noemt zijn in ieder geval leuk lees voer, wand moet nog wel even wat huiswerk doen haha.

Maar een soortje wat goed tegen hitte kan!

 

We hebben weer wat te doen in ieder geval! :book:

 

Echter is de planning voor de opzet van volgend jaar een stuk groter, ligt ook een beetje aan de opbrengst van dit jaar en of ik pa kan overtuigen. Als 26 planten al te veel is.. Maar dan worden de zaden behoorlijk duur, en gelegenheid tot het opkweken van moeders heb ik niet helaas. Misschien een paar los in pot voor de laatste ronde.

 

Jouw om info vragen is ook zo iets als vragen of je het boek voor me wil lezen wat ik vast houd;) behoorlijk lui haha. Maar als je eventueel een vingerd in de juiste richting wilt wijzen :whistling

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jouw om info vragen is ook zo iets als vragen of je het boek voor me wil lezen wat ik vast houd;) behoorlijk lui haha.

Haha machtig mooi, nou als meneer Black Cat het niet wil dan lees ik het voor je want die info komt mij ook wel van pas. ;)

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wietefras

Viel me bij de onder bud ook al op.

Vind het effect ook minder fijn dan de wat meer amber uitziende budjes.

 

@Ozzoes

hier een nobody hoor en een redelijk noob maar wel erg gedreven.

Heb een beetje geluk gehad en denk een beetje door de foto`s en het helpen en het supporte van een goede vriend T1420.

kan ook niet wachten om in 2015 daar heen te gaan en in alle rust foto te kunnen maken dus ik moet nog flink oefen.

 

Voorlezen hahaha die line kan op een tegeltje.

 

Ik snap je probleem met de aantallen.

Hier wil ik geen stress deze zomer vandaar 2 max even (Eigenlijk was ik al gestopt dit jaar maar te verslaafd LOL).

Heb wel met gabbers wat staan dus komt goed.

 

Als je op den duurt kenmerken + pheno`s in kaart heb gebracht word het ook steeds simpeler naar bepaalde genetica te zoeken.

Dit is zeer belangrijk vanwege mijn manische depressie en ik ook weet in welke richting ik moet zoeken.

Ik heb nu te veel para wietje mee gemaakt wat ook wel aan mijn ziekte kan leggen.

 

 

@dilago

Mr. Black Cat wil ook graag veel info :verrygood .

 

 

Coming From the doc side.

gallery_40416_16767_313643.jpg

 

 

Nog wat test shots.

 

gallery_40416_16754_362574.jpg

gallery_40416_16754_116819.jpg

gallery_40416_16754_292929.jpg

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt ook omdat het over de dawg walker gaat althans dat zijn de planten die hier staan en waar ik op doelde misschien niet 100% duidelijk neer gezet (OOps).

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nou zolang er gedrevenheid aanwezig is zal resultaat spoedig volgen toch?:) En waar heen gaan als ik vragen mag?

 

Die verslaving ken ik ja, mis de dames altijd weer als alles gekapt en geknipt is, al benk nie rouwig dat het knippen voorbij is altijd. ben dan ook maar wat jaloers op de binnen tuiniers haha, echter past er in de meeste tenten geen stoel en tafeltje.

 

zelf heb ik dan niet zo'n motor achter de motivatie, heb eigenlijk ook nog nooit problemen gehad met para wiet, al heb een vriend van me daar vaak wel last van. Dus dat zal ook absoluut te maken hebben met ons zelf. Maar dat we allemaal anders reageren is niets nieuws natuurlijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is dat Ozzoes, de wiet maakt je niet paranoia, want anders zou iedereen die rookt het er van moeten worden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb nu te veel para wietje mee gemaakt wat ook wel aan mijn ziekte kan leggen.

 

Toch zal bepaalde wiet er zeker bij kunnen helpen anders zal er beweerd worden dat alle wiet het zelfde effect heeft en dan thc/Cannabinoids verhouding geen invloed zal hebben.

Tevens zullen onderzoeken zinloos zijn en niet geloofwaardig dat zal betekenen dat ze alle strains hebben getest + alle grow style + verschilde soorten trichome (Helder/amber/milky) dat zal onmogelijk zijn.

 

Ook is het hier dat niet goed afgebloeide wiet bij iedereen die ik ken een drukken gevoel geeft wat om kan slaan naar para.

 

Gelukkig heb ik met echte OG/Chems/Diesels geen last maar met de onder buds van de LC wel weer (Meer helderden) maar de boven buds (meer amber) weer niet.

Ook de Amnesia haze x g13 haze werk zeer fijn.

Ik Heb er vroeger ook nooit last van gehad het begon zo een 5 jaar gelden vooral met blowen (Peuken/wiet) rond mijn 36ste.

Dat na zo een 20 jaar verslaafd er aan geweest te zijn en zo een 22 jaar geblow te hebben.

 

Hier komt ook de gedrevenheid vandaan en waarom ik ben gaan dampen.

 

Wel gek dat de laatste jaren 95% van de mensen die ik ken en naar shops gaan er last van beginnen te krijgen.

 

Ik zelf denk dat het een wisselwerking is de soort, thc/Cannabinoids verhouding, hoe de trichome zijn en de persoon zelf.

 

Word tijd dat er echt een keer door echte onafhankelijk groep mensen onderzoek gedaan gaat worden.

 

Ach het blijft een veelzijdig plantjes.

 

 

Kuro-neko

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ozzoes

En waar heen gaan als ik vragen mag?

Sorry was vergeten te antwoorden.

Ik ga Naar Colorado naar Funkmonk (Hier zal ik verblijven by Funk) /HeadKracker/Dabcity710/T1420/Tre/PDX (Indien geregeld kan worden met de Denver Cannabis Cup).

Er zijn verschillende mensen die "Legaal growen" (To hoever je die poppen kast legaal kan noemen).

Als ik hier in NL een foto shoot heb of zelf aan de gang gaat moet het altijd snel en voorzichtig zijn.

 

Een foto macro stack met de mp-e op 5:1 ... zal kick ass worden maar kost veel tijd.

 

 

Ik hoop daar in alles rust te kunnen fotograferen + de foto zullen voor de breeder gebruikt gaan worden dus voor mijn een voordeel.

De mensen die ik opnoemde zijn echt erg belangrijk voor me en toen ik in Vietnam was of weer super depressief ben een steun die echt gewaardeerd word.

Dit zijn ook mensen die lid zijn van de underground CannT groep.

 

Geld is gespaard dus ticket is er zo wie zo alleen even kijken met die aanvraag en als ik wel toe gelaten word LOL.

 

Dus datum en aanvraag zijn de dingen die nog gefix moet worden.

Mocht ik tegen die tijd nog actief zijn op wf zal ik een reis verslag maken maar als ik naar me history op wf kijkt en naar uitspraken denk ik niet dat het zo zal zijn.

 

Op FS 100% zeker een verslag.

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ja zal ook nooit verkondige dat de persoon in kwestie de enige invloed is op de uitwerking van de wiet absoluut niet. Maar het heeft wel degelijk effect. Waar ik mij stoned juist super goed kan concentreren en er op school juist op vooruit ben gegaan sinds ik blow hadden bijna al mijn vrienden problemen met concentreren als ze stoned zijn.

En zal al helemaal nie verkondigen dat ik iemand die al ruim 4x zolang blowd, net zo lang blowd als ik rond loop zo'n beetje iets hoef te vertellen over de uitwerking haha.

 

Dampen is echt iets waar ik nieuwsgierig naar ben maar die dingen zijn toch allemaal behoorlijk aan de prijs. Al is het bij mij puur recreatie en geen medicatie.

 

Misschien dat ik er geen last van heb omdat ik eigenlijk nie veel coffeeshop wiet gerookt heb in me leven. In de begin periode zeker en toen ontdekte ik de magie van de natuurlijk gekweekte, durf niet biologish te zeggen maar voor eigen gebruik en wat extra om uit de kosten te komen dus dat was altijd wel andere kwaliteit als de coffeeshop wietjes.

 

Maar klinkt goed die reis! Hoop dat je zeker een verslagje gaat bouwen hierzo! fs nog nooit van gehoord, maar ben een forum noob. Lijkt me wel fantastish zeg, beetje kijken hoe de mensen het doen die nie zo met de wet in de maag zitten. Daar word heel veel gekweekt in bij verlichte kassen ook heb ik het goed? Zou daardoor per definitie natuurlijk al interessant zijn, al zijn hun condities nie te vergelijken natuurlijk.

 

Hoop voor je dat alles door ken gaan!

 

Hmm wat je zegt over me history had ik ergens wel eens iets vergelijkbaars van je gelezen maar wat je bedoelt met: en naar uitspraken kijkt, snap ik nie bepaald.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heeft met de ziekte van me te maken.

Sommige uitspraken neem ik soms veel te persoonlijk.

Helaas een van de minder kenmerken van de depressie`s.

 

maar ach we zien wel 2015 is nog ver weg :)

 

Weer vergeten.

Dampen is een ander beleving die hier op het moment erg bevalt.

Het is voor mijn ook veel zuiniger en ben van de verslaving af gekomen (Denk ook eerde de combi peuken/wiet de verslaving was)

Kan nu 100% zonder voor een paar weken.

 

En zal al helemaal nie verkondigen dat ik iemand die al ruim 4x zolang blowd, net zo lang blowd als ik rond loop zo'n beetje iets hoef te vertellen over de uitwerking haha.

Ooh ik zier het als ervaring uitwisselen.

 

 

Ben een beetje afwezig de gedachtes zijn bij NDN en zijn vrouw.

Hoop dat iedereen even een dab/damp/fattie neem en positieve vibes naar ze sent.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh okey okey, ja dat kan natuurlijk. Nja hoop niet dat je jezelf onterecht laat weg jagen maat, nergens voor nodig!

 

2015 is inderdaad ver weg, maar voor je het weet moet ik straks weer zaden planten en heb ik me shit nog niet togheter haha.

 

Dampen schijnt inderdaad fantastish te zijn, heb ook niet zomaar interesse he haha. Helaas een ervaring die nog even zal moeten wachten, mag nie klagen over de jointjes, zijn en blijven ook lekker he! Zelfs nu me wiet ineens weer super vochtig is.. wtf? maar brand nog prima;)

 

Hmm, met het risico iets verkeerds te zeggen maar NDN zeggen me helemaal niks... misschien omdat afkortingen niet zo zeer mijn ding zijn..? ook me goeie vriend google kan me niet de juiste weg wijzen, kan wel eerlijk zeggen dat ik het tenminste geprobeerd heb.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een quote over NDN :)

This man is one of my roll models by his spirit and love for the plant, without making a dollar off the online community. Funk blessings to his wife and him and his ever so funk'n legendary ways.

 

Dampen is een heel ander effect.

Heeft hier erg lang geduurd om eraan te wennen.

Maar nu wil ik niet meer terug vind het heerlijk vooral met De (R.I.P) verdamper

 

Happy day hier.

gallery_40416_16749_218293.jpg

Rouwen en happy beetje fuck rollercoaster vandaag.

 

Sour Nevada (Reservation Labs)

White Forest (Forest Fire OG x Raskal's White) (Cabin Fever Seed Breeders)

Double WhiteDawg (JJ's "WhiteDawg F2" Male x Raskal's "White S1") (Cabin Fever Seed Breeders)

Blue Geez (Empress Kush x Blue Cheese) (Cabin Fever Seed Breeders)

Albino Leprechaun (Bohdi's "Lucky Charms" x Raskals "White S1") (Cabin Fever Seed Breeders)

Frosty Buckeye ((Strawberry Frost x 89 NL5) x Buckeye Purple) (Melvanetics)

Buckeye Purple (Gorilla Grape x Grand Daddy Purple) (Melvanetics)

 

:verrygood

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...