Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

de erik

Thuis smoken

Recommended Posts

Ben nu 15 bijna 16, maar me ouders weten niet dat ik smoke. Wel dat ik rook, maar dat is vrij logisch. Ik smoke wel vaak gewoon thuis, k heb eigen chillroom waar k vaak zit met maten, gaan we altijd ff buiten jointje roken. Maarja me ouders hoeven het ook niet echt te weten, zo veel smoke k nou ook weer niet.

 

Ok, me ouders weten het dus nu wel hehe :specool

Ze vinden het niet heel leuk, maar zeiken er niet zo erg meer over gelukkig, eigenlijk word er nooit meer over gepraat, me moeder vind het wel een beter idee dat ik me eigen plant kweek 'want dan weet ik tenminste wat ik rook'. Dus dat ga k binnenkort maar ff doen :smoke

Verder blow k vaker dan eerst, en ook vaker thuis, maarja ouders hebben het nooit gemerkt als k thuis met joint rook :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou moeders heb er al moeite mee dat ik rook, wat ik geen eens thuis mag ;) dusja, blowen weet ze geeneens dus als ik opeens met een blow kom aanzetten flipt ze helelmaal ;) :whistling :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijk wegspacen op mijn kamer met muziek,neon licht,jointje,eten,drinken :smoke paradijs "bijna"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Same here RadoN :D

 

Same here...

hier 100% hetzelfde :D

Hier ook, mijn ouders weten het niet en ben ook echt niet van plan om het ze te gaan vertellen. Ik wacht wel totdat ik mijn rijbewijs heb, dan vertel ik het ze wel. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben begonnen met blowen in de 2e klas van het gymnasium (was toen 14),

ik begon met een vriend en het was vooral gewoon leuk en gezellig,

dat was net wat ik nodig had want het ging vreselijk op school,

ik ben steeds meer gaan gebruiken en het ging steeds slechter op school,

mijn vader heeft toen mijn wietvoorraad gevonden en de wereld was plotseling te klein,

enorm pissed, vertrouwen was dus compleet weg...

Uiteindelijk heb ik mijn punten nog zover op weten te krikken dat ik op dezelfde school over mocht naar atheneum 3. Ben toen maar ''gestopt'' met blowen.

Na dat jaartje ben ik toch weer rustig gaan blowen maar alleen in het weekend, soms voor de lol in een tussenuurtje of voor school maar dat slechts zelden.

 

Ben nu ondertussen 18 en zit in de 6e klas atheneum, het gaat nu goed op school en ook mn sociale leven is weer helemaal goed. Mn oude maten zijn namelijk ook in de problemen gekomen dus doen we het nu allemaal rustig aan :P

Blowen blijft toch iets dat ik graag doe, en zeker nu ik zelf naar de shop kan vindt ik het leuk, maar ik wil niet terugvallen in mijn oude patroon...

want ik ben een levend voorbeeld van hoe wiet (bijna) je leven kan verpesten

 

Mijn ouders moeten mij nu dus ook niet meer betrappen want dan kan ik zelf mijn studie gaan betalen,

misschien wat streng en drastisch, maar aan de andere kant kan ik ze geen ongelijk geven...

blowen heeft me heel wat problemen gegeven, en heb mn ouders er erg mee belast, dus ik hou het liever zo... stiekem

 

gewoon om ze gelukkig te houden en geen pijn te doen ;)

en ik ben zo ook tevreden, als ik maar af en toe wat thc naar binnen kan slurpen :showoff: en daar hoeven mijn ouders niets over te weten :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger wel thuis gerookt maar daar heb ik nooit vrienden mee gemaakt ..

Daarna vele jaren in m`n eigenhuis gerookt ..

 

Nu ik zelf twee kinderen heb sta ik zelf braaf in de tuin te smoke .. relaxed is anders maar m`n kids worden zelf maar stoned als ze een jaar of 15 a 16 zijn .. EN NU NOG NIET !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja...

ik ben nieuw hier en ik mag niet thuis binnen roken/blowen maar ik doe het toch uit mn raam en ik rook/blow buiten onder de carport ;-)

alhoewel ze weten dat ik af en toe blow weten ze niet hoe vaak. maar ja mijn ouders denken ook dat het erger is dan het in principe is. ook ben ik van gymnasium naar HAVO gegaan door niks te doen (en waarschijnlijk de combinatie met blowen). Ik heb HAVO wel afgemaakt in een groene waas zeg maar. Daarna een jaar naar het buitenland daar leer je het wel af.

 

~dikkejat0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Same here RadoN :smoke

 

Same here...

hier 100% hetzelfde ;)

 

 

 

niet vragen gewoon doen bedenk manier om de deur vd kamer ip slot te krijgen en blowen maar en als ze vragen wat zo ruikt zeg je gewoon lekker cool: ma pa ik heb een jointje gerookt en wat dan nog!

 

der kan gezaag van komen maar dan zeg je best wat heb je liever dat ik thuis in veilige omstandigheden stoned raak dan buitenshuis en dan nog de baan ip moet

 

in den tijd dat ik nog thuis woonde heeft het geholpen op deze mannier hopelijk kom je der ook verder mé

 

 

greets smoking killer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook van mening dat wanneer je blowt, je het geen geheim moet houden voor je thuisomgeving, maar ik besef toch wel dat wanneer men ouders mij de toestemming zouden gegeven hebben om op mijn kamer te blowen, ik me op sommige dagen verloren zou blowen. Ik ben blij met het tuinhuisje met mijn stoel waar ik in mag blowen. Dan weten ze ook hoeveel je blowt, ( elke keer wanneer je naar het tuinhuisje gaat, dus hebben ze er zicht op) Ik tracht nu echt van een joint roken een uniek moment op de dag van te maken. Ik heb jaren heel veel geblowd maar er is sinds korte tijd totaal geen stress meer over blowen bij me. Ik kan er dus perfect mee leven om er maar ene per dag te blowen voor het slapen gaan. ook omdat ik besefte dat het veel blowen me met dit land vastketende en het op lange termijn mijn hersens zou kosten.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwa me ouders weten het allen denken ze dat ik het hou bij 1 jointje en een paar biertjes(ze moesten eens weten) maar als ze slapen of werken dan zit ik ook regelmatig achter me pc een jointje te poffen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ouders zijn hardstikke tegen blowen. Ze weten dat ik het doe ze hebben het dan ook liever niet. Maar goed ik heb wel 4 wietplanten en ik ga binnen kort met m'n moeder, zus en buurvrouw een paar hele dikke joints roken. Ik wil wel weten hoe me moeder dan over blowen gaat denken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rook soms wiet binne als men ouders wegzijn of slape

sigarette mag k binne smoke

maar vind et niet zo leuk als je wiet binne smoked je moet altijd oppasse en kijke wanneer ze thuiskome tenzy ze op vakantie zijn :)

mar rook tog liever buite daar doe je wat je wilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan ook al lekker blowen op me kamer sinds me 16e

niet dat me ouders het geweldig vinden

ow ja en ik mag blowen op de computer kamer omdat er toch nooit iemand komt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook altijd op me kamer, me ouders weten het wel. Mijn stiefpa maakt het niet uit, die regelt me nog stekjes :)

 

Maar stomme is ik duw altijd de joint weg als ze op me kamer komen B) Automatisme van vroeger denk ik :cry Achja het valt niet op al die lege zakkies op me kamer :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dacht hier ooit al eens zo'n topic gezien te hebben,maar kan em niet meer vinden dus,

 

Wie van jullie smoked thuis?

(En dan de jongeren die bij hun ouders thuis wonen).

 

Ben nu 16 jaar, en mag vanaf paar dagen terug op mn kamer smoken, moet zeggen dat het me echt bevalt! :)

 

Lekker achter mn pc'tje, muziekje op, jointje erbij :smoke .

 

Dus, wie van jullie smoked thuis? Ervaringen?

 

peace, erik

 

 

 

 

Dacht hier ooit al eens zo'n topic gezien te hebben,maar kan em niet meer vinden dus,

 

Wie van jullie smoked thuis?

(En dan de jongeren die bij hun ouders thuis wonen).

 

Ben nu 16 jaar, en mag vanaf paar dagen terug op mn kamer smoken, moet zeggen dat het me echt bevalt! :cry

 

Lekker achter mn pc'tje, muziekje op, jointje erbij B) .

 

Dus, wie van jullie smoked thuis? Ervaringen?

 

peace, erik

 

 

 

 

jow jow

 

ik ben nu 17 en rook nu al 2 jaar ongeveer zuena thuis .

me vader rookt zelf ook is wel lache met hem samen chillen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ouders zijn superchill.

ik kwam er op een dag mee dat ik blowde. en toen zeiden ze ik vind dat maar niks als je zoop straat staat met een groepje doe het dan maar thuis en neem al je vrienden mee. en sindsdien smoken me ouders ook :verrygood

eerst dachten ze van drugs daar moeten we niks van hebben het is meer de onwetendheid geef ze gewoon een stikkie en je mag alles.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn ouders zijn superchill.

ik kwam er op een dag mee dat ik blowde. en toen zeiden ze ik vind dat maar niks als je zoop straat staat met een groepje doe het dan maar thuis en neem al je vrienden mee. en sindsdien smoken me ouders ook :D

eerst dachten ze van drugs daar moeten we niks van hebben het is meer de onwetendheid geef ze gewoon een stikkie en je mag alles.

 

wow , je zei ff dat je blowde en sindsdien mag je thuis smoke , vriende uitnodige en je ouders smoke ook ;) :verrygood kan het nog beter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...