Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Michael1986

16 x Haze, 120x120x200 600w indoor kweken

Recommended Posts

Snap nooit zo goed waarom mensen de doos niet ff openmaken, is toch niet zo raar.

 

Ze zullen wel herstellen maar je loopt hier toch achterstand mee op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus Christus, wat een kut stekken hebben ze jou gegeven! Ze stekkenboer vindt jou volgens mij niet zo'n fijne vent.

 

Volgende keer niet meer halen daar, zo'n start kost je gewoon een hoop tijd.

 

Als ze straks eenmaal gaan groeien zullen ze er wel beter uit komen te zien.

 

Ja ze waren al niet al te best, en ik sta op Bat Mix.... Dus ik had ze nog extra groei gegeven, maar dat resulteerde in over bevoeding.

 

Kregen ze een behoorlijke klap van, nu enkel water en af en toe wat root stimulator.

 

Maar kan ik naar 12/12 of niet, zou wel mooi uitkomen met oogsten voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik zeker nog niet doen, wacht nog maar een dikke week ;)

laat ze er eerst maar wat bovenop komen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd zou nog even wachten, als je nu gaat schakelen zullen het lullige plantjes blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd zou nog even wachten, als je nu gaat schakelen zullen het lullige plantjes blijven.

 

Ok thx, maar kan niet lang wachten anders kan ik ze niet helemaal uit laten bloeien.

 

Volgende keer lekker zaadjes rot op...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of goeie stekken...

 

Hoezo kan je ze niet laten uitbloeien? Plant boven vakantie. Vakantie kan je altijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of goeie stekken...

 

Hoezo kan je ze niet laten uitbloeien? Plant boven vakantie. Vakantie kan je altijd.

 

Ik werk op zee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan schakel je, dan zul je er geen top afhalen maar kwaliteit (afgebloeid) boven kwantiteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef ze dan nog maar een week groei....

 

Ze hoeven maar 67 dagen 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, ik kan ze nog ruim een week laten groeien en dan 10/11 weken laten bloeien, komt me planning toch wel precies uit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plagron batmix moet je eerst goed doorspoelen, de voedingstoffen zijn te sterk in het medium. lees gebruiksaanwijzing: plagron batmix site en veelgestelde vraag nr 4. Als je het forum doorzoekt komt je tot de conclusie dat voorbemeste grond vaak leidt tot overvoeding bij beginners.

 

Stekken moet je als prille kindjes behandelen, vooral de eerste 2 dagen. Als je stekken in droge aarde stopt met een lage LV; waar moeten ze hun vocht vandaan halen om de schok van vervoer en alles te overkomen?

 

Als je geen luchtbevochtiger hebt dan is een hoge LV moeilijk te behouden. Voor een krachtige start in definitieve aardepotten is een constante LV 70% minimum. Hang 3 a 4 natte witte handdoeken verticaal in je tent, 1 naast/tegen iedere wand. Houdt ze vochtig. Je kan ze besproeien om de 3 a 4 uur (veel werk). Of je hangt ze in een emmer met water. Nog beter je koopt een pomp en de pomp houdt de handdoeken vochtig.

 

Besproei de stekken af en toe. Niet te vaak. Ook kan je de wanden besproeien met water, maar pas op voor kalkaanslag op je reflector en je lamp, dit wil je niet! De lamp en reflector moeten schoon blijven.

 

Zelf volgde ik deze instructies: stekken beter aanslaan, evengoed was het nog een hoop moeite om de LV op 70%+ te houden met een 750 m3 afzuiger op 20%. Overal brede bakken met water en 3 handdoeken kletsnat. Zelfs mijn wekker ging af om de chickies even te besproeien s'nachts ;). Toch leverde het een goed resultaat en na het voorzichtig overpotten was er geen stilstand te bemerken. Ook omdat ik de LV nog een paar dagen hoog hield.

 

Tip: volgende keer bereid je kweekruimte voor en hang alles pre-casso in je tent. Dan zal je dit niet meer overkomen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plagron batmix moet je eerst goed doorspoelen, de voedingstoffen zijn te sterk in het medium. lees gebruiksaanwijzing: plagron batmix site en veelgestelde vraag nr 4. Als je het forum doorzoekt komt je tot de conclusie dat voorbemeste grond vaak leidt tot overvoeding bij beginners.

 

Stekken moet je als prille kindjes behandelen, vooral de eerste 2 dagen. Als je stekken in droge aarde stopt met een lage LV; waar moeten ze hun vocht vandaan halen om de schok van vervoer en alles te overkomen?

 

Als je geen luchtbevochtiger hebt dan is een hoge LV moeilijk te behouden. Voor een krachtige start in definitieve aardepotten is een constante LV 70% minimum. Hang 3 a 4 natte witte handdoeken verticaal in je tent, 1 naast/tegen iedere wand. Houdt ze vochtig. Je kan ze besproeien om de 3 a 4 uur (veel werk). Of je hangt ze in een emmer met water. Nog beter je koopt een pomp en de pomp houdt de handdoeken vochtig.

 

Besproei de stekken af en toe. Niet te vaak. Ook kan je de wanden besproeien met water, maar pas op voor kalkaanslag op je reflector en je lamp, dit wil je niet! De lamp en reflector moeten schoon blijven.

 

Zelf volgde ik deze instructies: stekken beter aanslaan, evengoed was het nog een hoop moeite om de LV op 70%+ te houden met een 750 m3 afzuiger op 20%. Overal brede bakken met water en 3 handdoeken kletsnat. Zelfs mijn wekker ging af om de chickies even te besproeien s'nachts ;). Toch leverde het een goed resultaat en na het voorzichtig overpotten was er geen stilstand te bemerken. Ook omdat ik de LV nog een paar dagen hoog hield.

 

Tip: volgende keer bereid je kweekruimte voor en hang alles pre-casso in je tent. Dan zal je dit niet meer overkomen :tu

 

Ja thx man... Dat van die overbevoeding heb ik zekers van geleerd lol... Ik ga morgen nog wat handdoeken ophangen... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige risico is beschading aan je filter met een hoge LV%. Volgens Lex Vonk van Can Filters beschadig je boven de 70% je filter onherstelbaar : http://www.wietforum.nl/topic/43248-editorial-op-de-bank-met-lex-vonk-van-can-filters/page__hl__filter+zwaarder

Nu zal dit per filter merk en kwaliteit iets anders zijn. Hoe en wat weet ik helaas niet.

 

Als je naar buiten uitblaast is het slim om af en toe je neus voor de luchtuitlaat te houden, als je buren boven onder en zij aan zij naast je wonen that is ;).

Ook is het slim om je informatie die je vindt met bladwijzers op te slaan in je browser, dan heb je alle info binnen hand bereik en hoef je niet meer te zoeken, in welke hogere staat u zich ook bevindt :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistle:

 

gallery_32069_14843_21111.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe is het hier ? leven ze nog ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe is het hier ? leven ze nog ? :)

 

Ja ze gaan lekker Choca, doe net me camera in me zak om straks ff wat foto's maken in het donker. Denk eigenlijk dat ze wel in de bloei kunnen, groeien als een motherf#cker haha. Ook nog ff een keer met die BAC Vitaal er overheen dadelijk.

 

ff een vraagie, je komt uit ZH zie ik, weet jij misschien wat goeie growshops in de buurt van Rotterdam?

Ga vrijdag ff wat shops langs om te kijken welke mij bevalt en verder zaken mee te gaan doen.

 

Want de shop waar ik nou ben geweest ben ik niet echt over te spreken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

om je eerlijk te zegen ik heb geen vaste shop want de meeste shop s moetje dingen bestelen ze hebben niet alles meer op voorraad

ik bestel ook vaak online word het lekker zow thuis bezorgt :) buren kijken niet gek op is toch ptt post :P

 

ik ben nu toch wel benieuwd hoe ze er uit zien :) hoop dat je snel weer wa pica s kan posten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn ze dan na 13 dagen waarvan de eerste week een klap van over bevoeding.

 

Denk dat ze wel in de bloei kunnen toch?

 

gallery_41229_17022_156364.jpg

 

gallery_41229_17022_66254.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die mogen van mij op zeker wel in de bloei :rolleyes:

zijn mooi veder ontwikkeld ben benieuwd wat voor haze het ga worden het word iedergeval een drukke boel

en ik denk dat die handdoeken er uit kunnen ze hebben nu genoeg blad en wortels om het op zich zelf te doen

te vochtige ruimte is ook schimmel gevoelig maareuu voor de rest nice man hou ze groen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die mogen van mij op zeker wel in de bloei :rolleyes:

zijn mooi veder ontwikkeld ben benieuwd wat voor haze het ga worden het word iedergeval een drukke boel

en ik denk dat die handdoeken er uit kunnen ze hebben nu genoeg blad en wortels om het op zich zelf te doen

te vochtige ruimte is ook schimmel gevoelig maareuu voor de rest nice man hou ze groen :)

 

Oke, thx man. Dacht ik ook wel ja, ik zal al die gieters er ook uit halen en dan kan ik ze allemaal net ff wat meer ruimte geven.

Die handdoeken werkte trouwens perfect, hoef je maar om de 3 dagen te wisselen en LV rond de 70.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...