Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Farmer

30x Amnees onder 4 Gavita zonnetjes (+ bouwverslag hok)

Recommended Posts

Die 750watters zijn ook een stukje platter, dat is ook belangrijk in jouw hok.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij weet wat hij moet weten en dan taait hij hem af... Misselijk figuur.. Daar doe je dan zo je best voor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat je een super hok hebt gemaakt, chapeau!

alleen zou ik nog eens even goed na denken over je inblaas hou er rekening mee dat je de lucht recht door de planten heen trekt zonder dat hebt eerst opgewarmd is dat kan in de winter voor veel achterstand zorgen ivm koude lucht, en zomers kan het er voor zorgen dat planten gaan uit drogen heb het zelf al meegemaakt had toen precies ook zo de inblaas gemaakt, maar goed iemand die zo'n hok bouwt moet wel weten wat die doet, ik moest het alleen even kwijt ;)

 

ps: miss is het beter omtoch een actieve inlaat te maken, je hebt toch een cli-mate controller er op zitten die halen je echt het gezoem eruit en dat in combinatie met sonoconect en je hoort helemaal niks maak je daar maar niet druk om! airsockje erop extra ventilatortje op hangen ivm lucht circulatie en klaar, maar goed kijk maar wat je er mee doet ;)

 

Gr. Jack

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit vriend.

Ga je eens wat vaker bekijken..

denk het niet want:

Hij weet wat hij moet weten en dan taait hij hem af... Misselijk figuur.. Daar doe je dan zo je best voor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ NOA, geef 'm nog een paar dagen, misschien heeft ie moeite een geschikte plek te vinden vanwaar hij veilig op WF kan posten?

 

@City: ik hoop dat je ongelijk hebt, maar ALS dit inderdaad het geval is.... (geen woorden voor)

Edited by Groene Mug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typisch dat er juist nu het duidelijk is dat het topic dood bloedt er een heel stel mensen op reageren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...