Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

het moet meer regenen

Recommended Posts

Wil je volgend jaar dit soort topics niet meer openen aub! :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat zal ik ook niet meer doen ,ik word er gek van als ik denk dat alles naar zijn grootje gaat door die klote regen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 daagse voorspelling laat beter weer zien vanaf eind augustus, er is bijna ieder jaar wel zo'n periode met veel regen en zelfs in hele natte koude jaren haal ik altijd wel een goede oogst met al die mooie buitensoortjes van nu.

 

Ik maak me niet druk, des noods gaat alles door de ice-o-later en volgend jaar nieuwe kansen :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou me dunkt, op de wenken bedient. Ik hoop dat jullie gorilla plantjes zijn uitgerust met zwembroek, duikbril en snorkel want volgens mijn wetenschappelijk overantwoorde schatting is er de laatste dagen zeker een meter water gevallen.

 

Gatverdamme, en het is koud ook.

 

Gaan jullie ook niet met veel plezier naar een stek als je zeiknat wordt geregend met 15 graden kou. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dat fantastisch, dan weet je tenminste zeker dat je de enige bent in het bos.

ga binnenkort een keer op pad in de regen, dan kan ik eens een paar boompjes zagen om een guerrilla trap van te maken :likken:

 

de regen houd mij niet tegen :jump:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het moet minder regenen ,heel de oogst gaat kapot zo ,door die klote rot ,ook de meest ror vrije wietplant gaat rotten zo ,het heeft een hele maand geregend ,je word er gek van ,in het begin van het jaar dacht ik ,zal het weer zo,n regen loos jaar worden ,maar nu weet ik beter .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jou schuld met dit soort topics! :whistle:

 

Voorspellingen zien er goed uit, alleen dit weekend nog kut. Hopen op 4 weken mooi weer in september.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Jou schuld met dit soort topics! :whistle:

 

Voorspellingen zien er goed uit, alleen dit weekend nog kut. Hopen op 4 weken mooi weer in september.

Ik hoop ,het ,anders is alles voor jan met de korte achternaam geweest dit jaar ,ik spot steeds meer rot ,in de vraat niet maar de andere wel ..Maar dat is ook een klein beetje mijn eigen schuld ,het staat ook dicht op elkaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aankomende 10 dagen zijn zover als dat goed te voorspellen is positief. :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

De aankomende 10 dagen zijn zover als dat goed te voorspellen is positief. :jump:

Gelukkig wel krasi ,de plantjes zijn eraan toe hoor ,ze zullen nu wel een spurt maken ,we hebben er lang op moeten wachten ,maar nu is het er .

Laat de r,,e,,g,,e,,n maar weg blijven ,ik durf het niet meer gewoon te schrijven :dribble: :likken: :innocent: :jump: :jump: :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de zon schijnt vrolijk verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...