Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

het moet meer regenen

Recommended Posts

Gaan we weer:

 

Het KNMI heeft voor een groot deel van het land waarschuwingscode geel afgegeven in verband met gevaarlijk weer. Volgens het weerinstituut is er vanaf vanmiddag kans op onweer, windstoten en lokaal veel neerslag in het oosten, zuiden en vanaf later in de middag in het midden en westen van het land.

Op Groningen, Friesland, Drenthe en de Waddeneilanden na geldt de waarschuwingscode geel voor het hele land.

 

http://youtu.be/hj0uHy4CIxQ

 

http://youtu.be/whCdxooLDpY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is het zo droog als de poes van een oma.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx johnny dat beeld had ik net nodig :D

 

Hier de hele dag nat nu wat dry time

 

De poes van mijn oma zal nat staan nu daar zij nogal graag buiten speelt in de bossen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan water geen gebrek hier vandaag, is amper droog geweest! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx johnny dat beeld had ik net nodig :D

 

Hier de hele dag nat nu wat dry time

 

De poes van mijn oma zal nat staan nu daar zij nogal graag buiten speelt in de bossen :P

Graag gegaan. :whistle:

 

De natuur heeft hier in 8 uur tijd 1,5 maand aan regen goedgemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mijn gaten vol water stromen over ,nu mag de zon komen . :icecream: :likken: :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zitten sloten vol die ik in 2 jaar tijd nooit vol heb gezien, opzich niet erg. Waar ik geen water in de buurt had heb ik dat nu wel. Alleen moet ik meer slootjes springen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het mag niet meer regenen ,hoop ik ,wat zon willen de planten ook wel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens, ik moet nu een waadpak aandoen naar sommige spots. Er ligt zoveel water in de sloten dat er niet meer overheen te springen is.

 

Aan de andere kant wel meer veiligheid voor de plekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Een grote stok mee nemen johnny ,kan je vast oefenen voor poolstok springen ,het is natuurlijk klote het weer maart en april was beter als nu ,maar ik lees net dat de komende dagen de reuzel uit je kont loopt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem altijd al een grote stok mee overal heen maar daarmee wordt lastig springen, nee vindt dit makkelijker hoor. Ja de voorspellingen zijn prima, laat de zon maar komen. Voor mij perfecte timing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Laat het nu maar eens afgelopen zijn dat regenen ,wat zeg ik onweer ten top hier ,ik hoop dat er niet zoveel schade aangericht is bij de plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Brabant en Limburg toch flinke onweer gehad, bomen die omgewaaid zijn. Hopen dat de plantjes inderdaad nog recht staan.

Maar als ik het nieuws mag geloven knapt het weer na vandaag weer op tot het einde van de week :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat het nu maar eens afgelopen zijn dat regenen ,wat zeg ik onweer ten top hier ,ik hoop dat er niet zoveel schade aangericht is bij de plantjes

 

Ouwe klager!

 

Beetje regen, veel zon. Prima toch?

 

De planten lijken me nog niet zo groot dat ze hier nou veel schade van ondervinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3cm ijsballen erbovenop gaan ze nu niet bepaald happy van worden

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Is het zo erg daar?

Ja zo erg was het hier johnny ,ik hield mijn hart vast ,ik dacht nog ,al het werk voor niets ,maar ze stonden nog rechtop ,twee niet ,maar die heb ik weer omhoog gezet ,stok erlangs ,en gaan met die banaan .

En gelukkig geen hagel stenen hier ,10 kilometer van de spot vielen stenen zo groot als een kippe ei.

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al vanaf begin mei hebben we een regenoverschot, en flink ook.

Het lijkt wel een moesson de afgelopen dagen.

 

 

rdev_tijdreeks_verwachting2.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Inderdaad je word er niet goed van Foolonthehill ,wat een klote weer dit jaar ,als het najaar maar goed word .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit lekker het zonnetje.....

 

Brabanse nachten zijn misschien lang maar hier in het noorden is het overdag iniedergeval mooi weer. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU DOET HET ME NIKS MEER

HEERLIJK ZONNETJE VANDAAg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het noodweer zorgt vandaag in verschillende provincies voor overlast. Op sommige plaatsen is al meer dan veertig millimeter neerslag gevallen. Op Schiphol zijn tientallen vluchten geannuleerd. Straten en wegen staan onder water, enkele snelwegen zijn afgesloten vanwege de wateroverlast. Het KNMI heeft inmiddels code oranje afgegeven voor het westen en zuiden van het land.

 

Zeker tienduizend huishoudens rond Tilburg zitten zonder stroom wegens een storing. Door de hevige regenval is een transformator in een hoogspanningsstation uitgevallen, meldt netbeheerder Enexis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...