Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The-Predator

Aan alle buitenkwekers.

Recommended Posts

Ik ben nu 2 super silver haze zaadjes aan het ontkiemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook vast begonnen met een autoflower, hopen dat het wat word en de andere soortjes eind van de maand misschien ontkiemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seedlings and young plants are more frost resistant than plants nearing maturity
(Clarke & Merlin, 2013)

 

Dus eerder een valse dan een goede tip, deze thread. Zeker als de kweker zich al bewust is, dat verliezen en verlangzaamd groei te verwachten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kleurenspectrum van de zon blijft altijd dezelfde: het is immers een zwartstraler, waarvan de materie niet wijzigt, maar hooguit afneemt. Echter, de kleurtemperatuur wijzigt bij voortduring. Bij zonsop- en ondergang is die temperatuur ongeveer 2000 Kelvin, omstreeks het middaguur kan de temperatuur afhankelijk van de breedtegraad oplopen tot 6000 Kelvin en nog flink hoger.Ik krijg soms de indruk dat niet alle scholen evenveel aandacht besteden aan natuurkunde of dat niet iedereen even goed heeft opgelet.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik krijg soms de indruk dat niet alle scholen evenveel aandacht besteden aan natuurkunde of dat niet iedereen even goed heeft opgelet.

 

In plaats van iedereen direct of indirect voor domoor uit te maken ,kan je jezelf ook nuttig maken door de in jou ogen verkeerde info hier op het forum op een rijtje te zetten en te verbeteren.

 

Jij heb dan weer wat om handen,zodat je niet naar je geraniums hoeft te staren,en je je niet meer hoeft te ergeren aan alle domme/foute info.

En wij hoeven dan een tijdje niet aan te horen hoe goed en oppermachtig Xtreme denkt dat hij is.

 

Win win situatie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan pas starten op het moment dat alle elementen aanwezig zijn

 

Op dit moment hebben we een tekort aan lichturen en is de temperatuur te laag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan pas starten op het moment dat alle elementen aanwezig zijn

 

Op dit moment hebben we een tekort aan lichturen en is de temperatuur te laag.

plantjes doen het anders prima

 

iemand ervaring met boerengoed.nu ?

ivm kippenmestkorrels

weet neit of ik het 10% vertrouw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan pas starten op het moment dat alle elementen aanwezig zijn

 

Op dit moment hebben we een tekort aan lichturen en is de temperatuur te laag.

Als het te weinig lichturen zijn, hoe kunnen er dan plantjes bij de equator groeien?

Als het te koud is, hoe kunnen dan outdoor plantjes in Noorwegen en Denmark groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in Amsterdam heb ik nu autoflowers in metselkuip met daarin een kerstlichtslang die de grond lekker warm maakt. Die dames blijven nu heel mooi staan. Dit zag ik nog nooit eerder rond deze tijd buiten!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de luie,beginnend,minder ervaren kweker die toch een leuke opbrengst wil is het gewoon nog te vroeg.

Maar voor de echte hobbyist is het natuurlijk nooit te vroeg.

 

In de kas.

gallery_13668_16908_55228.jpg

 

gallery_13668_16908_91478.jpg

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap de hele aanval op predator niet?

Hij geeft een goed bedoeld advies dat het snachts nog te koud is en de uren te kort.

Wat een ander met deze waarschuwing doet speelt geen rol de ervaren buitenkwekers kunnen prima inschatten wanneer ze starten maar voor mensen die een eerste keer naar buiten gaan vind ik het een goede tip.

Je zou maar je planten 24/7 buiten hebben staan en na al die tijd er achter komen dat je alles voor niks gedaan heb.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag wordt het voorlopig de laatste warme dag met in het binnenland maxima van 20 graden of meer. Er is veel bewolking, maar vooral in het centrum en oosten laat de zon zich ook zien. Vanmiddag stijgt de kans op een lokale onweersbui.

 

Vanavond verdrijven pittige regen- en onweersbuien de warmte naar het oosten. Er is kans op hagel en zware windstoten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval heeft de gok, die velen namen door begin maart aan een buitenkweek te beginnen, goed uitgepakt. Wie zich maart vorig jaar voor de geest kan halen: toen was het weer significant slechter. De personen die nu in potten kweken, hebben het voordeel om ze binnen te kunnen zetten. Nogmaals, soms pakt het goed uit en heb je bij auto's 2 maanden eerder je oogst. Maar soms loopt het faliekant verkeerd af. Maar bij twintig of meer zaden, die je volgtijdelijk zaait, kun je je een misoogst veroorloven. Maar zet je "al je boontjes te week" op drie zaden vanwege een beperkt budget en je zaait te vroeg dan is het "klote van de beer" als je oogst mislukt.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Daarom woon ik graag in zeeland vlak aan de kust.

lekker he ;)

zie hier temp om half 5, het was eerst 23 graden

gallery_40267_16880_1168198.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke twee vogels zitten daar? Volgens mij zijn ze niet inheems. Wellicht gefotoshopt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke twee vogels zitten daar? Volgens mij zijn ze niet inheems. Wellicht gefotoshopt?

denk 2 exemplaren van serinus canaria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn bond gespoten plasticvinken Xtreme inderdaad niet inheems.waarschijnlijk taiwan. :likken:

 

Die zijn op het bordje gespoten waar de thermometer in zit.

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zal ik mijn geld maar gaan terugvorderen voor de peperdure lensimplantaten die ik een half jaar geleden heb laten inbrengen. Ik dacht echt een vogel te zien die leek op een "keep", maar het was hem niet helemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 x easy sativa liggen te ontkiemen 3 x early skunk stonden vandaag lekker in de zon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...