Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sex' n Combi

Weed is op, wat nu ?

Recommended Posts

@ Sex'n Combi: sparen heb ik nooit gekund, dus nu naar alle waarschijnlijkheid ook niet..Volgens mij laat je je leiden door allerlei negatieve gedachten. Je wereld draait om roesmiddelen, terwijl een roesmiddel een onderdeel van je wereld kan vormen en een toegevoegde waarde kan hebben. Werk, omgang met de mensen die je na staan, hobby's: dat alles kun je ordenen en tijd geven. Ga je je fixeren op slechts een onderdeel dan krijg je als het ware een kokervisie en krijgt dat ene onderdeel veel meer plaats dan het verdient. Je bent overigens niet de enige op dit forum bij wie het leven kennelijk alleen draait om cannabis. Tegenstanders van het gebruik daarvan worden allerlei enge ziekten toegewenst, met allerlei ongefundeerde vooronderstellingen, zoals aan de leiband lopen van de farmaceutische industrie. Vooroordelen en vooronderstellingen berusten vaak op onwetendheid en onzekerheid. En wat gaan onwetende en onzekere mensen doen? Gewoon rucksichtslos om zich heen slaan. Niet dat ik ze die negatieve grondhouding misgun, maar zelf geef ik er de voorkeur aan met een positief gevoel in het leven te staan. En daar zullen Opstelten en zijn gelijkgezinden me geen strobreed bij in de weg kunnen leggen. Daarvoor sta ik te ver boven hen.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt me bekend voor allemaal, heb zelf een cokeverslaving weten te overwinnen o.a. met wiet als soort van vervanger en rookte als gevolg daarvan echt heel veel waardoor mijn protomenee mijn rookgedrag niet bij kon houden en ik dit dus regelmatig had, nu gelukkig een stuk minder maar nog komt het voor dat ik niets te smoken heb en zeker met een beetje stress achter de leden heb ik precies diezelfde ontwenningen symptomen.

 

Wat bij mij helpt al klinkt het een beetje verwijfd is pure chocola en kamillethee met honing als ik van het niet hebben echt buien krijg.

 

Waarom chocola?

 

Chocolade is een product dat diverse oppeppende stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine, en de stoffen cafeïne, theobromine, tryptofaan en anandamide.

 

En Kamilithee met Honing is ook rustgevend dus grote kans dat je via die weg de symptomen een beetje in bedwang kan houden en dragelijker maken.

 

Wie niet waagt wie niet wint, een reep chocola en een zakje kamillethee zijn een stuk goedkoper dan wiet. of een hond ^_^

 

 

Suc6 en sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agentorange daarom zeg ik toch ook dat hij hulp moet gaan zoeken. Oost Indisch blind, bestaat dat ook? :rolleyes:

 

@sexncombi je hebt een pm

Edited by franksinatra

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xtreme

Je ego is weer groter dan je medemens...ikke ikke ikke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijkt thuis eens in t gootsteenkastje .... ;-)

YouTube erbij en bakken maar ..

 

Voor een paar cent compleet van de wereld af

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>

Ik ben al een jaar of 10 verslaafd aan wiet en zit nu al 2 dagen zonder, wat is dat moeilijk zeg.

 

Dan voel ik me zo hyper, gevoelig, prikkelbaar, agressief en het enige waar ik aan kan denken is geld te vinden om weed te halen.

 

Hoe gaan jullie daar mee om? De zware verslaafden onder ons?

 

Ik kom van een heroine verslaving en nog iets dat daarruit voortkomt is dat wanneer ik wiet heb,dan blijf ik smoren tot ik helemaal paraplu ben... ik vermoed dat dit door mijn vroegere verslaving komt.

 

Of hebben mensen die vroeger niet serieus verslaafd geweest zijn, dit fenomeen ook?

 

Ik hoop op tips en tricks die me hierin kunnen helpen, want eigenlijk ben ik dat obsesieve gedrag beu van mezelf.

 

Greetz

</p>

 

 

Sorry hoor maar je komt uit een eerdere "verslaving" genaamd heroine? Dan moet dit peanuts wezen lijkt me....

Het begint al bij jezelf... dat je ooit "verslaafd" raakt aan wat anders terwijl je weet dat je daar gevoelig voor bent????

Doe normaal man en zet die verslaving een keer uit je hoofd joh kom op! Je hebt die shit niet nodig hoor ... zit allemaal tussen

je oren...

 

Ik ken het weten.... verslaafd geweest aan blowen, alcohol en coke.... Nu? Alle 3 op zn tijd ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extreme:

 

 

gallery_27271_13641_1179.png

 

 

Je haalt de woorden uit mijn mond ;)

Ondanks dat je heel wat forumleden tegen de zere poot aanstoot wil ik jou nomineren voor deze discussie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ UG:

 

:dribble: :rofl

 

Ik probeer het nog subtiel te brengen .... Maar je hebt gelijk ;)

Of een paar bananenschillen laten drogen... pfff doe normaal man! Hoe zou je moeder/vader wel niet over je denken?

 

O heb je er geen 1? Ik ook nie... maar ga niet naar dingen grijpen om "dat gevoel" weg te blowen,drinken,snuiven,spuiten en slikken.

Schiet je niks mee op geloof me... bin there done that!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat growlow zegt is waar ;)

ook al is hij hier niet zo lang, het klopt wel

 

chocolade eten (al is dit natuurlijk maar een hulpmiddel, niet de echte manier om van je verslaving af te komen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je receptoren & je neurotransmitters ,moeten wat gereset worden.Er kunnen 2 goeie vervangers zijn, nml Boswellia oftewel kerkwierook of kattenkruid (Nepeta cataria).1ste gewoon branden mbv een houtskooltje & de andere kan je gewoon roken, geeft nml allebei ook een roes & tis legaal.

 

Van dat spul uit het gootsteenkastje ga je aardig verdomd vreemd van uitzien

 

russian-krokodil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja of naaldjes in je kop... acupunctuur?? Nee je eigen hersens gebruiken moet je doen! Geloof in jezelf want een ander doet dat niet voor je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je wel eens gezien en meegemaakt wat heroïne met een mens doet.......

 

Daar is gootsteenonstopper niets bij ..

 

Gewoon wat medical meth fixen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medical meth ? uhm... :blink: !!

 

Gezien zn verleden, en zoals Xtreme beschrijft... denk ik dat ie beter eens een ayahuasca/iboga kuur kan doen, dan zwemt ie weer door zn leven, daarna is het wel anders echt.. maar goed ik weet verder ook niet hoe anders... hij geeft zelf al aan eigenlijk dat hij doorgaat tot ie gek word of hem wat ergs overkomt oid.. dus in dat geval tel uit je winst..

 

@ Elmanito.. hahah NaoH Face ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dag 2 begint de zoektocht naar zakjes om thx uit te krabben

Dag 3 is de droog bak aan de beurd

Daarna accepteren dat het er niet is en bezig blijven games/film download autocad of maya en begin ermee te prutsen

Laatste keer dat ik zonder was heb ik een 998 pagina nicola tesla pdf doorgelezen ,geen j nodig om te slapen

 

Na een paar weken van wat zweten en wakker liggen is mijn lichaam ervanaf ,ps draai je toetsenbord eens onderste boven paar jaar geleden nog bijna 3 gram uit mijn stuurwiel weten te schudden :icecream: Leuke verassing tijdens een onderhouds beurt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd !! das de oplossing... lekker op je reet blijven zitten .

 

wiet'verslaving' zit tussen de oren .

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet nog een tuin afgegraven hebben ....

 

Ik kan goed graven :wave:

 

haha dan moet je hem wel in natura betalen heah :P

:icecream: ben altijd al voorstander van ruilhandel geweest :punk:

 

@ Sex'n Combi: sparen heb ik nooit gekund, dus nu naar alle waarschijnlijkheid ook niet..Volgens mij laat je je leiden door allerlei negatieve gedachten. Je wereld draait om roesmiddelen, terwijl een roesmiddel een onderdeel van je wereld kan vormen en een toegevoegde waarde kan hebben. Werk, omgang met de mensen die je na staan, hobby's: dat alles kun je ordenen en tijd geven. Ga je je fixeren op slechts een onderdeel dan krijg je als het ware een kokervisie en krijgt dat ene onderdeel veel meer plaats dan het verdient. Je bent overigens niet de enige op dit forum bij wie het leven kennelijk alleen draait om cannabis. Tegenstanders van het gebruik daarvan worden allerlei enge ziekten toegewenst, met allerlei ongefundeerde vooronderstellingen, zoals aan de leiband te lopen aan de hand van de farmaceutische industrie. Vooroordelen en vooronderstellingen berusten vaak op onwetendheid en onzekerheid. En wat gaan onwetende en onzekere mensen doen? Gewoon rucksichtslos om zich heen slaan. Niet dat ik ze die negatieve grondhouding misgaan, maar zelf geef ik er de voorkeur aan met een positief gevoel in het leven te staan. En daar zullen Opstelten en zijn gelijkgezinden me geen strobreed bij in de weg kunnen leggen. Daarvoor sta ik te ver boven hen.

 

Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar hoe ik me de afgelopen dagen gevoeld heb, kan ik me zelfs niet eens herinneren hoe lang het geleden was, maar lang... heb intussen wel wat kunnen fixen, dus het scherpe is van de snede, maar ik ben blij dit meegemaakt te hebben en te zien hoe een grote rol die roesmiddelen in mijn leven spelen...

ik ga het even allemaal laten bezinken en hier morgen op terug komen..

:spliff:

 

Komt me bekend voor allemaal, heb zelf een cokeverslaving weten te overwinnen o.a. met wiet als soort van vervanger en rookte als gevolg daarvan echt heel veel waardoor mijn protomenee mijn rookgedrag niet bij kon houden en ik dit dus regelmatig had, nu gelukkig een stuk minder maar nog komt het voor dat ik niets te smoken heb en zeker met een beetje stress achter de leden heb ik precies diezelfde ontwenningen symptomen.

 

Wat bij mij helpt al klinkt het een beetje verwijfd is pure chocola en kamillethee met honing als ik van het niet hebben echt buien krijg.

 

Waarom chocola?

 

Chocolade is een product dat diverse oppeppende stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine, en de stoffen cafeïne, theobromine, tryptofaan en anandamide.

 

En Kamilithee met Honing is ook rustgevend dus grote kans dat je via die weg de symptomen een beetje in bedwang kan houden en dragelijker maken.

 

Wie niet waagt wie niet wint, een reep chocola en een zakje kamillethee zijn een stuk goedkoper dan wiet. of een hond ^_^

 

 

Suc6 en sterkte

 

Bedankt voor je tip!

 

Maar iets teveel gaatjes van al die koekjes die ik al opgegeten heb, als ik nu teveel suiker eet ga ik tandpijn krijgen.... maar de thee is wel nog steeds mogelijk :)

 

Kijkt thuis eens in t gootsteenkastje .... ;-)

YouTube erbij en bakken maar ..

 

Voor een paar cent compleet van de wereld af

mmmmm , the junky in me awakens suddenly ;)

 

<p>

Ik ben al een jaar of 10 verslaafd aan wiet en zit nu al 2 dagen zonder, wat is dat moeilijk zeg.

 

Dan voel ik me zo hyper, gevoelig, prikkelbaar, agressief en het enige waar ik aan kan denken is geld te vinden om weed te halen.

 

Hoe gaan jullie daar mee om? De zware verslaafden onder ons?

 

Ik kom van een heroine verslaving en nog iets dat daarruit voortkomt is dat wanneer ik wiet heb,dan blijf ik smoren tot ik helemaal paraplu ben... ik vermoed dat dit door mijn vroegere verslaving komt.

 

Of hebben mensen die vroeger niet serieus verslaafd geweest zijn, dit fenomeen ook?

 

Ik hoop op tips en tricks die me hierin kunnen helpen, want eigenlijk ben ik dat obsesieve gedrag beu van mezelf.

 

Greetz

</p>

 

 

Sorry hoor maar je komt uit een eerdere "verslaving" genaamd heroine? Dan moet dit peanuts wezen lijkt me....

Het begint al bij jezelf... dat je ooit "verslaafd" raakt aan wat anders terwijl je weet dat je daar gevoelig voor bent????

Doe normaal man en zet die verslaving een keer uit je hoofd joh kom op! Je hebt die shit niet nodig hoor ... zit allemaal tussen

je oren...

 

Ik ken het weten.... verslaafd geweest aan blowen, alcohol en coke.... Nu? Alle 3 op zn tijd ;)

 

Het meest kl*te is gewoon dat ik steeds voel dat ik vrij ben te kiezen, maar door omstandigheden (waaraan ik aan het werken ben) kies ik steeds dat bekende patroon... kort gezegd, ik moet mijn ouderlijk huis DRINGEND verlaten, zit hier met mijn gat in de boter en dat helpt me niet voorruit.

 

Maar ik ben actie aan het ondernemen.

 

wat growlow zegt is waar ;)

ook al is hij hier niet zo lang, het klopt wel

 

chocolade eten (al is dit natuurlijk maar een hulpmiddel, niet de echte manier om van je verslaving af te komen)

 

Ga ik dan ook zo wispelturig als die vrouwen worden :rolleyes2: het zijn de dopamines die het hem doen... verder is serotonine die in melatonine kan omgezet worden heel belangrijk in het geluk gevoel.... misschien kan ik daar ook wel wat dingen aanpassen in mijn leven. Blijkbaar krijgen we serotonine in ons lichaam door zonlicht via onze nek en knieholten, misschien moet ik mijn korte broek maar is aantrekken ;)

 

Je receptoren & je neurotransmitters ,moeten wat gereset worden.Er kunnen 2 goeie vervangers zijn, nml Boswellia oftewel kerkwierook of kattenkruid (Nepeta cataria).1ste gewoon branden mbv een houtskooltje & de andere kan je gewoon roken, geeft nml allebei ook een roes & tis legaal.

 

Van dat spul uit het gootsteenkastje ga je aardig verdomd vreemd van uitzien

 

russian-krokodil.gif

 

Illegaal is altijd leuker, thanks mate !

 

Heb je wel eens gezien en meegemaakt wat heroïne met een mens doet.......

 

Daar is gootsteenonstopper niets bij ..

 

Gewoon wat medical meth fixen

 

Heroine ben ik enkele maanden elke dag aan verslaafd geweest, nooit gespoten, enkel gechineest... dat is inderdaad niet te vergelijken met wat ik afgelopen dagen heb meegemaakt, maar eigenlijk ook weer helemaal wel... de fysieke afkick is het minste, het is mentaal waar de kikker zit... en ik denk dat xtreme heel dichtbij zit... ik ben een junkie... verlsaafd aan roesmiddelen.... en ik weet dit al langer, maat vind leuk dat hij het zo herkent.... vroeger wou ik dood zijn, omdat ik neen zei tegen het leven, maar nu wil ik leven, en heb dromen waar ik voor wil gaan....

 

Medical meth ? uhm... :blink: !!

 

Gezien zn verleden, en zoals Xtreme beschrijft... denk ik dat ie beter eens een ayahuasca/iboga kuur kan doen, dan zwemt ie weer door zn leven, daarna is het wel anders echt.. maar goed ik weet verder ook niet hoe anders... hij geeft zelf al aan eigenlijk dat hij doorgaat tot ie gek word of hem wat ergs overkomt oid.. dus in dat geval tel uit je winst..

 

@ Elmanito.. hahah NaoH Face ?

 

Ayahuasace en San Pedro hebben mijn ziel een tijd geleden gered en mezelf leren kennen....ik zag de mensheid als een kankerplek op aarde en wilde alle mensen vernietigen, door haar en hem ben ik alles meer grijs gaan bekijken en besefte dat mensen geen echte keuze hadden voor de richting waar we allen naartoe gaan, en dus wil ik nu die kans bieden aan mezelf en mijn direkte omgeving om het anders te gaan doen en een alternatief te zoeken.... maar dit stukje van wegvluchten zit zo diep in mij, dat het mijn laatste grote uitdaging vormt om volledig in mijn zijn te staan.

Maar misschien kunnen we hierover eens een andere keer verder over praten.

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dag 2 begint de zoektocht naar zakjes om thx uit te krabben

Dag 3 is de droog bak aan de beurd

Daarna accepteren dat het er niet is en bezig blijven games/film download autocad of maya en begin ermee te prutsen

Laatste keer dat ik zonder was heb ik een 998 pagina nicola tesla pdf doorgelezen ,geen j nodig om te slapen

 

Na een paar weken van wat zweten en wakker liggen is mijn lichaam ervanaf ,ps draai je toetsenbord eens onderste boven paar jaar geleden nog bijna 3 gram uit mijn stuurwiel weten te schudden :icecream: Leuke verassing tijdens een onderhouds beurt :)

 

hehehehe, zalig man ! :dj:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als puberende jongen van 17 zat ik vaak genoeg zonder wiet ( en ik rookte het liefst elke dag ..toen al)

ik werkte uit frustratie aan mijn lichaam,,gewoon pushups , pull ups en situps doet tot je licht bent in het hoofd en de spieren verzuurd..

 

zwarte thee drinken hielp ook wel, al dan niet in combinatie met een sigaret.

het is dat thee een cb receptor kietelt, en tabak ..ach ja dat doen de meesten in een joint erbij...

 

allemaal manieren om op een niet te ongezonde manier de geest te verzetten

 

het is me als backpacker wel eens overkomen dat ik zonder geld zat in een gebied met goede wiet

gewoon net zo lang langs bedrijven gaan ( havens, industriegebied) tot ergens aangepakt kan worden tegen contante betaling

je bent dan tenminste bezig met een nieuwe ervaring , in plaats van lusteloos en gestressed op je krent te blijven zitten wachten tot er weer geld is.

 

veel baat heb ik bij chocolade niet gehad als wietvervanger, maar het is wel een prettige ervaring het te eten , dus waarom zou

je niet genieten?

 

 

mindfullness is het oefenen in het hier en nu te zijn.

tel eens 15 rode objecten in je blikveld als je een zucht voelt naar wiet

voor je bij 10 bent is e trek al half weg

 

 

sterkte , en maak je niet te druk ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agentorange daarom zeg ik toch ook dat hij hulp moet gaan zoeken. Oost Indisch blind, bestaat dat ook? :rolleyes:

 

@sexncombi je hebt een pm

 

Lekker makkelijk frank...bericht editten en vervolgens melden dat je t toch gezegd dat ie hulp moet zoeken....doof, stom maaakt me niet uit joh

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xtreme

Je ego is weer groter dan je medemens...ikke ikke ikke

Natuurlijk heb ik een groot ego. Zo groot zelfs dat ik negatieve opmerkingen niet storend vind, maar komisch. Je slaat de spijker dus op zijn kop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Maar ik ben actie aan het ondernemen.

 

 

Sterkte toegewenst buddy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks everybody!

 

We gaan vandaag het dus eens anders aanpakken, ik ga de hele dag bezig zijn met nuttige dingen en ga vanavond pas een dikke vette joint rollen met een pint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk zo hoor ik het graag!

 

 

 

gallery_27271_13641_12499.jpg

 

 

En volhouden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agentorange, ik had de berichten al ge edit voordat iemand had gereageerd. Kan je vast wel zien toch?

 

@sexncombi goed zo man, get your shit together

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...