Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ziet er goed uit Sensi!

Ze zijn nog wel erg groen, de herfst zat er nog niet echt in zeker?

Ben benieuwd naar de opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is dat ik beter weet, Malawi. fijne vakantie in elk geval, wou dat ik der ook nog eens van weg kon.

 

Wat ik bedoel, ik heb 2 papieren catalogi, een stuk of 5 soortjes zaad en een internet verbinding. Niks van wat RQS publiceert komt overeen bij eerder genoemde bronnen. Niet dat ik niet achter RQS sta, tis goed zaad voor die prijs, maar je hebt nog steeds te raden naar wat je effectief oogst. Dat bedoel ik, ik leg je dat bij gelegenheid en onder het genot van mijn KF en deze CKE uit. En uiteraard met die oude struikrover erbij. En ik zeg snel, zodra jouwe droog is. Ik begin helaas volgende week aan de derde en laatste pot KF dus binnen dit en 2 weken. (moet het maar niet zo verdomde lekker zijn)

 

En in ieder geval blij dat de druk van de ketel is en deze de tijd krijgt om op haar gemak te drogen. De amber zie ik goed genoeg dus ik zie er wederom naar uit haar te proeven. Juffie twee is net boven de grond en blijft in de tent staan zolang het kan tot ze het buiten mag gaan waar maken. Is kort en dat weet ik, maar auto's en ons klimaat is niks voor een hobby kweker.

 

See ya soon boy

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige macro shots, hoe heb je de belichting gedaan?

Veel rookplezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjammjammjam :dribble:

mocht je wat african black zaden vinden laat het even weten :likken:

al kan dat ook in de grond gecurede malawi zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe staat het hiermee Sensi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heftig lekker............... :shifty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W

A

U

W

 

 

Vraagje,

Die rode vuurblussert die jij hebt hangen.. Die schakelt in ivm ellende?

Waar / wat / hoe komt die vandaan? Meer info. Lijkt me top!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google maar eens op een automatische brandblusser. ;)

 

Sensi, hoeveel is het geworden, nog rot tegen gekomen of zaadjes, of alles goed gegaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindgewicht sloeg eigenlijk dik tegen!

eindproduct is wel echt meer dan super!

uitzonderlijke wit, ruikt en smaakt heerlijk, en het effect.... :innocent:

 

geen rot, schimmel, zaadjes, beestjes gezien :tu

 

morgen doe ik ff update met nog wat macro pic's en de score, we zijn even druk geweest de laatste 2 weken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel balen, het leek anders best wel veel te worden aan de foto's te zien.

Wel top dat de kwaliteit super is natuurlijk!

 

Top ook dat je geen rot en zaden tegen bent gekomen. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok hier zijn we dan, veel te laat, ik weet het!

sensi is een beetje druk geweest de afgelopen tijd met van alles en nog wat :innocent:

 

zoals ik eerder al zei was het gewicht zeker niet de beste kant van het verhaal.

ik denk stiekem zelf dat dit m'n slechte ronde ooit is geweest :thumbsdown:

de kwaliteit ben ik dan weer super content van!

 

het is geworden:

+-220g

 

gallery_16219_16844_2448481.jpg

gallery_16219_16844_3297359.jpg

 

ondertussen hadden we een rondje of 2 met de aarde(lightmix) gedraaid, ik woel niets om na de ronde, doe geen toevoegingen, knal er gewoon meestal de nieuwelingen in.

deze keer toch maar eens alles terug gemixt in een grote specie kuip , om het zand van de gebruikte 6 potten nu te verdelen over 5 potten, we gaan deze ronde namelijk voort met 5 dames.

 

ik verschoot hoe alles uitgedroogd was terwijl de tensio toch nette waarden aangaf, vooral zijkanten en onderkant v/d smartpotten ten gevolge van de vloerverwarming.

 

de smartpotten stonden rechtstreeks op de vloer met verwarming, wat toch niet te best was denk ik, een klein verhoog(kabelgoot) is wel nodig

normaal gesproken is heel je pot op het einde van de ronde helemaal doorwortelt, dat was nu deze keer niet het geval.

 

het is zomer nu, de vloerverwarming heb ik afgekoppeld nu, we zijn een lekbak aan het maken voor te gaan eb/vloeden om binnenkort rfx/mapito te gaan testen.

 

nieuwe ronde is ook al een tijdje van start, deze keer geen verslag, ik heb er gewoon momenteel de tijd ff niet voor, toch nog zeker 1 drukke maand nu

de nieuwelingen zijn kali dog en presidential og geworden

gallery_16219_16844_491453.jpg

gallery_16219_16844_1104890.jpg

gallery_16219_16844_3307098.jpg

 

geen nood, na deze ronde(nog 2 maandjes) zijn we er gewoon terug met verslagjes met toch wel enkele speciale soortjes deze keer :tu

ondertussen blijven we uiteraard wel overal meevolgen ;)

 

de knip hebben we gelijk getransformeerd naar top-BHO !

gallery_16219_16844_711070.jpg

gallery_16219_16844_440140.jpg

verwarmde bho in vacuum

 

ook voor de 1ste x shatter gemaakt, gewoon met 96% alcohol, wel in 2 keer, de eerste run is hij echt glashard geworden, de tweede toch nog redelijk lopend, ik heb een donkerbruin vermoeden dat daar nog alcohol restjes in zitten, ik ga hem nog maar eens verwarmen denk ik....

dampt wel lekker weg, die shatter :vape: :vape:

gallery_16219_16844_2148841.jpg

gallery_16219_16844_1112941.jpg

 

tot het volgende verslagje :wave:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach toch nog wat lekkers om te roken, het kan altijd erger. ;)

 

Je nieuwe ronde ziet er weer goed uit, jammer dat je daar geen verslagje van bij gaat houden.

Succes daarmee!

 

Ik ben benieuwd naar je volgende verslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig Sensi, mooie nieuwe strains, bho ziet er heftig uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het gewicht tegenviel. Je buds ziet er wel heel vet uit. Zitten mooie calixen op.

Je olie is ook mooi gelukt trouwens! :)

 

Gegroet, Cum Laude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het uit goede bron dat die candy kush een phokking heerlijk wietje is...

gewicht is ook niet alles hé Sens

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bosrand

zo is het! we kunnen weer even verder, daar draait het uiteindelijk om!

ik heb er momenteel ff de tijd niet voor, uiteraard worden hier en daar wel wat foto's gepost van de nieuwelingen ;)

volgende ronde zijn we er weer

 

@krasi

thx! zo goed bezig was het deze ronde toch niet :)

maar we gaan gewoon door uiteraard!

bho ziet er niet alleen heftig uit, hij is heftig :vape:

 

@cum laude

zo is dat overal wel is een keertje zeker... :)

buiten het gewicht, wat natuurlijk zeer belangrijk is, heb ik geen klagen over deze ronde, uitstekende kwaliteit en echt iets wat ik graag rook :innocent:

 

@baekie

 

goede bronnen heb jij ;)

gewicht is idd niet alles, we kunnen er maar van leren, als je niets probeert kan er niets fout lopen natuurlijk....

met al de dikke toppen zaten we op 160g, met al het klein gespuis erbij kwamen we toch nog boven de 0.5/W wat nog altijd op niets trekt, maar toch beter is als onder de 0.5/W, dan stop ik ermee :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

met al de dikke toppen zaten we op 160g, met al het klein gespuis erbij kwamen we toch nog boven de 0.5/W wat nog altijd op niets trekt, maar toch beter is als onder de 0.5/W, dan stop ik ermee :likken:

No way! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...