Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

NoNonSense

5 x Candy Kush 4 x Extrema onder 400 watt hps

Recommended Posts

gaat lekker kerel!

mooie witte planten al!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Japanse Esdoorn heb ik staan op een plek waar af en toe voeding/water geloost word, die doet het elk jaar goed! soms wat overvoed, lijkt net een wietblad struik.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

@el oro, Het einde is al over een week of 4 denk ik.

 

@skunk, thanks! Heb toch last van die fuckers. Elke dag worden het er meer :thumbsdown: Gelukkig komt daar verandering in :)

 

@amnees, Hij staat bij mij helaas in een pot en kan daardoor niet zo heel groot worden. Er wordt hier door meerdere gasten de vraag gesteld of dat een wiet plant is. Ik vind het een elegante plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto die laatste! :tu

 

hoe zit je met voedings gift etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt elke dag 5 liter water in de bak gegooid. Deze bevat 5 ml bio heaven, 5 ml alg a mic, 10 ml top max, 2 ml bio grow en 7 ml bio bloom. Dit heeft een pH van 6.2 en een EC van 1.15-1.20. Wisselt een beetje af. Ben niet helemaal tevreden over de luchtcirculatie. Afzuiger draait nu max. Komt ook doordat zo toch net iets te hoog zijn geworden en de lamp niet hoger meer kan. Anders had ik dat gedaan.

 

De volgende ronde, die na de zomer pas plaats gaat vinden. Gaat in een andere opzet gebeuren. Ik wil meer kunnen spelen met licht bijvoorbeeld. Waarvoor ik een dimbare ballast nodig heb. Wattage gaat niet verhoogd worden. Nieuwe kap. En nieuwe afzuiging. Ik wil deze keer een klimaat met overdruk creëren. Naar aanleiding van het lezen van het verslag van predator. Dat natuurlijk door actieve inlaat en het geheel wordt nog is goed lucht/lichtdicht gemaakt voor de zekerheid. Ook worden de brandblussers vervangen aangezien ik die van een vriend had gekregen en zo toch al vrij oud zijn.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

die puilen ook je hokje uit daar :tu

 

lijkt wel blauw in te zitten....

 

volgens mij gaan die nog aardig zwellen deze laatste dagen...

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks critical en sensi ik hoop het ook. Op zich bouwen ze wel lekker nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat nog steeds lekker hier. Ze krijgen om de dag water (+ voeding) en zijn nog aan het door bouwen. Als ik tel vanaf de omschakeling naar 12/12 zitten we over een aantal dagen al in week 7. Beide soorten staan uitgerekend op 9 weken. Hoor ik te tellen vanaf de eerste bloeiverschijnselen?

De madscientist x Jackberry ziet er al "vrij" rijp uit. De Candy Kush nog niet.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 49 bloei. Week 7.

 

 

gallery_9715_4236_727621.jpg

Candy Kush

gallery_9715_4236_696328.jpg

Madscientist x Jackberry

gallery_9715_4236_889847.jpg

Madscientist x Jackberry

gallery_9715_4236_41691.jpg

Candy Kush

gallery_9715_4236_328965.jpg

Madscientist x Jackberry

gallery_9715_4236_879956.jpg

 

Tering jantje wat zijn die toppen van de Madscientist x Jackberry hard.

 

Groeten,

 

NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kushjes zien er lekker uit man, nog een weekje of 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johnny, Ik moet helaas nog even geduld hebben. Ik gaf ze ook nog 2 weken. Dan hebben ze 9 weken in de bloei gestaan.

 

@supertramp, thanks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeer smakelijk uit vriend ;)

 

 

 

<p>

Hoor ik te tellen vanaf de eerste bloeiverschijnselen?

 

</p>

 

klopt helemaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dames gaan volgende week om. Geef nu al 2 dagen enkel water. De hps lamp is weggehaald. Er hangt nu een tl buis voor de laatste week. Het werd met de hps lamp aan, te warm. Komt door het warme weer. Ook draagt de afzuiging, die te weinig capaciteit heeft, bij aan het probleem.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

herfst in je hokje ;)

 

ziet er tasty uit hoor nononsense!

 

succes met knippen en veel rookplezier!

 

worden deze getest door een testpannel? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Gelderse en Gemini!

 

Op dit moment is er behalve me, myself and I nog geen ander testpannel. Mijn oordeel is helaas natuurlijk altijd subjectief.

 

Testpannel Sensi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Nonsense, Ik zou ze niet af laten bloeien onder een tletje, kan je niet dimmen of de lamp wat hoger hangen?

 

Je hebt mooie toppen, probeer ze nog een weekje mooi af te laten bloeien onder 4oo watt, laat em in de nacht branden, dan is het toch een graad of 10 koeler.

 

Succes met de laatste loodjes!....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey El oro,

 

De lamp kan helaas niet hoger en ook niet gedimd worden. Lamp brand al in de nacht en het wordt echt te warm. Het gaat me om de kwaliteit niet om de opbrengst. Ik vind het dan ook belangrijker dat de structuur, geur en smaak en uitwerking in ieder geval goed tot recht komen. Iets wat ik toch niet kan waarborgen met de 400 watt lamp.

 

Mee eens?

Als je me overtuigd zal ik de lamp namelijk gewoon weer aanzetten!

 

Even over het hokje.

Er is te weinig lucht circulatie in het hokje, waardoor de plant ook al vroeg herfst kleuren vertonen. Zoals ik al eerder beschreef gaat het hele hok omgegooid worden na de zomer. De oppervlakte wordt iets groter, de inblaas en uitblaas verandert en ook de lamp vervangen. Op het moment heb ik mijn oog laten vallen op de nieuwe 750 watt van gavita met boost en dim functie. Ook wordt alles nog een stuk veiliger gemaakt.

 

Gewoon een schoone lei dus.

 

PS. Thanks voor het meedenken el oro!

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles voor het klimaat Nonsense, te warm is te warm, das simpel. Maar kan je niet ergens anders vandaan wat verse lucht inblazen, vennetje slang, whatever, of zit je echt helemaal ingebouwd?

 

Dat nieuwe ding is wel stoer, daar ga je de wereld heel anders mee bekijken na een rooksessie. :vape: :punk: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...