Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

NoNonSense

5 x Candy Kush 4 x Extrema onder 400 watt hps

Recommended Posts

Ziet er goed uit dat pijpie... Durf mezelf er echter niet aan te wagen.

 

Schiet al zovaak in de hoest van een gewone joint, laat staan zo'n dikke puup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das een stevige bong ja, Ben wel beniewd naar die Candy's, heb de zaden al liggen en volg de enkele kweekverslagen hier.

Ben der nog steeds niet wat de volgende ronde gaat zijn hier en ook nog niet wa er eventueel in de tuin komt.

Hoelang hebben ze nou gestaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu nog een dôme op de bong en je kan olie gaan maken en gaan dabben :tu

 

@sniper

dit zijn niet de snelle kandy's van rqs, hiermee kan je niet gaan vergelijken vrees ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha :specool

:smoke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El oro, had geen delen slang meer liggen en ook geen tijd om nieuwe te kopen helaas. Alles is volgens mij wel goed gekomen. + ik ben af een toe lui en heb vlagen van on-luiheid :P. Jezus wat word je stoned/high met dat ding. Eerste paar keren roken echt funest voor je keel maar na een aantal dagen gaat die kriebel hoest wel weg. Gelukkig :D

 

@bob, Smaak is lekker door dat ding ;O Over het algemeen is een joint wel chiller. En over dat hoesten. Het gaat weg na een paar keer. Bij mij dan. Ik kan niet in andermans keel kijken natuurlijk.

 

@sniper, ook al zijn het niet dezelfde zaden hier alsnog antwoord op je vraag: ze hebben 28 dagen in de groei gestaan en +- 63 dagen gebloeid. Welke zaden heb jij liggen dan? Zelfde als Sensi?

 

nu nog een dôme op de bong en je kan olie gaan maken en gaan dabben :tu

 

 

@Sensi, wat houden die begrippen in? Nog nooit van gehoord namelijk. Kan natuurlijk ook zelf googlen :P

 

Nog ff een paar foto's

 

CK

gallery_9715_4236_949120.jpg

gallery_9715_4236_118055.jpg

gallery_9715_4236_232612.jpg

gallery_9715_4236_398553.jpg

gallery_9715_4236_48531.jpg

Mdscntst x jckbrry

gallery_9715_4236_11253.jpg

gallery_9715_4236_1369809.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dikke shit man! ziet er echt heerlijk uit, mooi man :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere toppen hoor, dat zal smaken straks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppie!!

 

Mooie foto's ook....

Wordt je blij van...

Succes nog..

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ondanks dat je 'een goeie ronde' hebt gedraaid denk ik dat je door het oog vd naald bent gekropen.

 

Het heeft er alle schijn van dat je planten namelijk geen echte herfst hebben gehad maar dat er iets fout is gegaan in je aarde, ik vermoed een blokkade van voedingsstoffen door een teveel aanbod van een bepaald element.

 

Wat er precies is gebeurd weet ik niet, ik heb het topic niet goed genoeg gevolgd daarvoor.

 

Succes met knippen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks iedereen voor de leuke reacties!

 

 

@predator, zeker door het oog van de naald ja. Vorige ronde ook. Ik ben het zeker met je eens dat er ergens iets goed fout is gegaan. Wat? Daar ben ik zelf nog niet helemaal over uit. Er is weinig verse lucht toevoer door een kleine inlaat. Waardoor er dus weinig CO2 en O2 aanwezig is in het hok. Ik had begrepen dat door een toename aan CO2 bepaalde processen, waar voedingstoffen voor nodig zijn, sneller gaan. Een afname zorgt dan logischerwijs ook voor een remming van die processen. Er is dan ook minder voeding nodig die ik waarschijnlijk wel heb gegeven. Stoffen worden niet op genomen. Er treedt een blokkade op.

 

Zou dat een verklaring kunnen zijn? Dan hoeft er namelijk alleen maar meer verse lucht te komen en is het probleem opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waardoor komt je ph op 6.2 ?

 

Ik zou btw gaan voor vierkante 30 liter potten met de custom lightmix ipv de normale lightmix.

Custom houd naar mijn idee net wat beter het water vast en verdeeld het water.

 

Met biobizz heb ik wel vaker rare dingen meegemaakt kwa voeding tekorten hoor, het luistert heel nauw.

Daarom gebruikte ik op den duur de bac bloei voeding als basis aangevuld met fishmix / algamic / roots van biobizz.

Nu heb ik dat vervangen voor de lijn van puk zo heb ik alles compleet en ik ben inmiddels zo ver met me test dat ik je kan vertellen dat de voeding van goede kwaliteit is en werkt!

 

Ik zou dus willen aanraden iets grotere potten te gebruiken en met puk of met de bac bloei en biobizz aanvullingen te gaan werken.

 

Btw, deze aarde niet hergebruiken dat is vragen om moeilijkheden.

 

succes

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi besneeuwd nononsense! :tu

dat word lekker consumeren!

 

ik google wel ff voor je:

gallery_16219_14788_779.jpg

 

op je bong en olie knallen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pred, pH 6.2 komt door de toevoeging van voeding aan het kraanwater. Heb ook een paar keer afgezuurd. Dat is max 3 keer geweest denk dus niet dat het daar aan ligt. Volgende keer gaan er zeker grotere potten in. 30 liter minimaal. Volgende keer niet de volledige lijn van bio-bizz meer. zoals je zelf al zegt roots nog wel gebruiken. Vond dat het wortel systeem er mooi uit zag. Volgende kweek worden er dus grotere potten gebruikt, andere basis voeding gebruikt en meer verse lucht in overdruk klimaat. Bedankt voor je advies hier heb ik wat aan.

 

@sensi, thanks :) Ben zelf ook even gaan googlen en kwam hier op uit . Als ik olie ga maken ga ik dat opzetstukje zeker kopen. Moeten we natuurlijk eerst olie maken. Gaat misschien wel gebeuren.

 

@el oro, gaat zeker lukken :D Nog een aantal dagen geduld.

 

Iedereen alvast bedankt voor het reageren en de adviezen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dames hangen ondersteboven. Het was wel weer mooi geweest.

 

gallery_9715_4236_1774883.jpg

gallery_9715_4236_1017188.jpg

gallery_9715_4236_1596007.jpg

gallery_9715_4236_281189.jpg

gallery_9715_4236_161666.jpg

gallery_9715_4236_580576.jpg

gallery_9715_4236_1400341.jpg

gallery_9715_4236_358804.jpg

gallery_9715_4236_203858.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor....

Daar ga je van genieten!!!

 

Rook ze, voor straks..

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker lekker!

 

Nu even lekker drogen kunnen we de 17e proeven :whistle:

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor, dat het je mag smaken, en ik heb idd RQS zaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verslag!

en dikke toppen nog voor zon 400w pitje, al enig idee wat je er aan overhoud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks mannen/vrouwen :P

 

@Casto, dat gaat zeker gebeuren ja :D Nieuwe bong gaat ook mee, eerst nog even goed reinigen :P Wat is dat ding al bruin en mijn hersenen gaar.

 

@ganja guru, Nog geen idee qua gewicht. Ik gok zo'n 250-300 gram. Meer zal het niet zijn. Foto's hierboven zijn gemaakt net na het ophangen. De afgelopen dagen hebben ze, op het oog, al aardig wat omvang verloren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie toppen zijn het geworden!

 

spijtig dat die toppen niet blijven zoals je ze geknipt had he :)

 

ben benieuwd naar de score...

hoelang gaan ze nog hangen ongeveer?

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote he dat indrogen :likken:

 

Denk dat ik volgend rondje ook die Candy Kush neer ga zetten joh, ziet er zo lekker uit en dat met een 7 weken bloeiertje :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sensi, gewicht gaat tegen vallen denk ik. Gister laatste blaadjes er af gehaald. Hebben een week gehangen overmorgen gaan ze in potten.

 

@bostauto, ben er niet helemaal tevreden mee. Komt waarschijnlijk door mezelf.

 

Een heel bizar moment gister. Ik zit mijn wiet te "trimmen" komt er een glazenwasser op eens tevoorschijn. Oogcontact. Huh wtf is dit nou weer. Lacht hij naar me en steekt zijn duim op. Toch voor de zekerheid alles even de deur uit.

 

Foto's kunnen niet gemaakt worden helaas omdat iemand mijn camera heeft laten vallen. Lens + body kapot.... :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoot! ik zou me de pleuris schrikken als er opeens iemand voor m'n raam hangt!

ik zou hem toch ff al lachend aanspreken, vind jij het normaal dat je hier ineens voor m'n raam hangt :)

dan weet je gelijk wat voor type mens het is.

 

ik denk dat het wel gaat meevallen!

niet elke oogst is 1 op 1, hoeft ook helemaal niet.

 

je hebt iig een heel mooi kwaliteitsrokertje waar jij van weet dat het 100% natuurlijk is en waar geen 1 shop aan kan tippen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...