Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El oro verde

Nieuwe ronde 12 x Silver Haze onder Gavita 600 watt

Recommended Posts

Hey el oro verde! Ziet er weer smakelijk uit, nog ffies en dan kan de boel weer om. Weet je al wat je de volgende run gaat doen?

 

Groet Piet

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Predator, zo zien ze er inmiddels wel uit he? Maar kan me niet zo snel herinneren van die vette wiet te hebben gekweekt. :verrygood

 

Hey Piet, hoe gaat ie man? effe niet meer gehoord. Ben je op vakantie geweest?

Thnx, ja best wel toch? Heb nog wel even een beetje in de rats gezeten met die strek, en teveel aan voeding, zodoende hebben we het voedingsschema niet helemaal af kunnen maken.

Maar zo te zien hebben ze daar niet zo onder geleden. :punk:

 

Ja gaat snel he die kweekjes, als je er aan begint denk je pfff weer een week of 12 maar eenmaal aan de gang zit je zo weer met de snoeischaar in je handen. :execute Maar we doen het graag hoor!

 

De volgende run loopt alweer in de andere ruimte: 9 x Cheese, Sannie's way onder 400 watt.

Wat het hier wordt zijn we nog niet over uit, misschien wel 2 soortjes, 6 om 6.

 

Hoe bevalt je KF qua smaak en high/stoned?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey el oro, nee hoor geen vakantie, gewoon ff low profile, Stealth modus, onder de radar :ph34r: . Mijn KF run is goed gelukt. Ik had een droog gewicht van 418 gram, zeker niet slecht gezien de omstandigheden en de "kweekfout" die ik maakte met het binden in de 2de week van de 12/12 periode. Geur en smaak van de rose/paarse feno is echt fantastisch, heel smooth, duidelijk berry achtig, het roken van deze wiet is genieten geblazen, het effect is een stevige high, een hele stevige high.... niet voor beginners zeg maar high... hahaha!! Ik zeg .... Sannie en Knutsel bedankt!

 

Groet Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Selene ziet er zeker interessant uit Predator, Killing Fields/blue Kronic...mooi soortje!

Zet hem op de wensenlijst...

 

Piet, je had ook een prachtig kweekverslag, een lust voor het oog met die 3 kleuren in de tent, volgende keer zou je ze wat meer diepte geven, dat is wat je bedoelt met binden in de 2e week?

Het water loopt in m'n mond als ik het zo lees :icecream: Dat kleurenpalet gaat hier ook nog wel een keer in de potten, met een beetje mazzel, pak ik dan ook wat roze en paars mee! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey el oro...diepte moet je lezen als hoogte. Bij mijn vorige ronde ging ik er vanuit dat de KF nog 3 weken zou door groeien na het omschakelen naarr12/12. Maar omdat ik laat in de eerste week/begin 2de week 12/12 de planten nog heb geknakt en gebonden aan het scrognet hebben de planten geen groeispurt meer gemaakt waardoor het gewas lager bleef dan verwacht en dus minder diepte in mijn veldje had wat weer resulteert in minder opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Piet dat weet ik, maar ik wist niet meer precies waar het probleem toen lag.

 

Te laat geknakt en gebonden dus. Tja die ene week maakt echt een hoop verschil.

 

 

Conclusie: Killing Fields bind en knak je nog als de klok op 12/12 gaat, daarna laat je ze gaan!

 

 

Het blijft soms best lastig om de juiste diepte te kweken, daarom best belangrijk om te weten wat een bepaalde soort nog gaat doen na het klokkie op 12/12, daarbij is de lamphoogte en hoeveelheid licht ook mede bepalend.

 

Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen. ;)

 

Maar natuurlijk weer bedankt voor je uitleg! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even het laatste nieuws in deze ronde.

 

We hebben 1/3 geoogst, alles wat bruin was voor 80% is weggeknipt, volop amber trichomen! We zullen van de week weer 1/3 knippen, de meest bruine gaan er af, ze zijn echt klaar, en denk dat laten staan de potentie en smaak zeker niet verhoogd.

De dikke hoofdtoppen staan nog een kleine week, en dat komt dan op 10 weken 12/12...1 week over datum voor deze Silver Haze hybride.

 

Maar een datum zegt niets natuurlijk...de dames geven het zelf wel aan!

 

Ze zijn echt mooi afgerijpt de laatse weken, hard geworden, en wit. Alles tot het kleinste topje aan toe...hard met een laag kristallen. :punk:

 

Het knippen ging razendsnel, weinig blad in de toppen en wat er zat, zat onder een dikke laag kristallen, gewoon ophopingen, niet eerder gezien eigenlijk.

 

Wat we van de schaartjes geschraapt hebben is in de pijp gegaan....Sodemieters, op m'n wenkbrauwen naar huis! :blink: :head_hurts_kr: :wacko: :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha tja schaarschraapsel is gewoon harddrugs in mijn ogen, de tering! :tu

Veel plezier met de laatste knipsessie El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies wat je zegt Critical, niet voor beginners! :wOOt

 

We zijn wel wat gewend hoor, maar na de nodige wietstokjes vooraf, en 2 uur knippen in die lucht die gewoon in je porieen gaat zitten, potje bier dr bij.

En dan als afsluiter...scharen schrapen, bolletjes in de pijp en leegtrekken! :showoff:

 

Dan heeft el oro het naar de zin hoor! :jump: :jump: :jump:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dol op schaarschraapsel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je nog fotos gemaakt van t knippen?

 

De rest nog effe laten staan man... 10 weken heb silverhaze echt wel nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago. Hey, hier nog 1...het is een mooie extra's tijdens het scheren van de toppen.

 

Hey Predator. Ik heb van het knippen geen foto's, maar 1/3 is pas om, de rest staat nog even, dus foto's worden nog wel gemaakt. Maar de rest gaat ook om einde van de week. Ze drinken niet veel meer, bladeren worden steeds geler van kleur en de toppen zijn straks echt klaar!

 

Vergeet niet dat dit een hybride Silver Haze is, dus geen volledige sativa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zien er mooi uit hoor!

 

lichtjes besneeuwd zeggen we dan :verrygood

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago. Hey, hier nog 1...het is een mooie extra's tijdens het scheren van de toppen.

 

Hey Predator. Ik heb van het knippen geen foto's, maar 1/3 is pas om, de rest staat nog even, dus foto's worden nog wel gemaakt. Maar de rest gaat ook om einde van de week. Ze drinken niet veel meer, bladeren worden steeds geler van kleur en de toppen zijn straks echt klaar!

 

Vergeet niet dat dit een hybride Silver Haze is, dus geen volledige sativa.

 

Ik ken de silverhaze maar om echt af te bloeien heeft die gewoon 10 weekies nodig hoor.

 

Door het opraken van de buffer kan het ook net wat eerder zijn.... Zo te horen zijn ze eind vd week wel klaar ja.

 

waar blijven de plaatjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sensi. Zeker hoor, ja sneeuwen heeft het gedaan, vette knoppen, niet voor watjes! :punk:

 

@Predator. Hier staat normaal 9 weken voor, maar wat zeggen cijfers, de dames geven het zelf aan, wij hebben beslist dat dat einde week 10 is, einde deze week!

Die buffer zal nu zeker op zijn, ze staan al zo lang op water.

 

Ik zal proberen morgen nog wat plaatjes te schieten net voor de lamp aan gaat.

 

Bedankt weer... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo volgers/medeforumers.

 

De dagen zijn geteld voor de dames, gister nog wat foto's gemaakt, en de dames nog is goed bekeken, Ze zijn KLAAR!!

zoals ik al zei, 1/3 is reeds geknipt, de rest gaat morgenavond...precies 60 dagen 12/12.

 

Wel hadden we wat toppen gedroogd liggen, daar hebben we even wat van getest.

En wat we al verwachten, goed in de war van deze Silverhaze, man man, je voelt hem zo binnenkomen, en in 10 minuten zit je in een heel andere wereld, tv is niet meer te volgen, schrijven lukt niet meer, en lezen al helemaal niet! :wOOt :jump: :punk: :jump: :blink:

De smaak vind ik nu al heerlijk, zacht, en zeker niet verwacht, nu al.

 

 

 

Hier dan nog wat foto's:

 

 

Wat er nog staat nu:

 

gallery_37549_16651_3252914.jpg

 

 

En geel worden ze:

 

gallery_37549_16651_3473745.jpg

 

 

De toppen:

 

gallery_37549_16651_1393037.jpg

 

gallery_37549_16651_14281.jpg

 

gallery_37549_16651_2320997.jpg

 

gallery_37549_16651_3400984.jpg

 

gallery_37549_16651_1891270.jpg

 

gallery_37549_16651_5575697.jpg

 

gallery_37549_16651_3306398.jpg

 

gallery_37549_16651_4689784.jpg

 

gallery_37549_16651_1264297.jpg

 

gallery_37549_16651_2931403.jpg

 

gallery_37549_16651_3036944.jpg

 

gallery_37549_16651_1478348.jpg

 

gallery_37549_16651_1450640.jpg

 

 

 

Zo zien de topjes er beneden uit...alles knalt van de THC!....

 

gallery_37549_16651_2365.jpg

 

gallery_37549_16651_3693571.jpg

 

 

Ik denk niet dat we mogen klagen deze ronde, we gaan zien wat de opbrengst is ;)

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist niet dat je twee kweekverslagen had lopen. Daarom groei je dus voor in dat kleine T-Neon hokje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes zien er rijp en mooi uit hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo cityboxer.

Thnx man, ja he, die zijn wel toe aan een scheerbeurt.

 

Maar, de Cheese kleintjes in de kweekkast gaan over 6 dagen in een andere tent, deze ruimte is morgen weer leeg, en staat over 2 weken weer vol met nieuwe Haasjes.

Dan herhaalt de cyclus zich weer, alleen gaan we het wel wat anders aanpakken, met het nodige knak en buigwerk, zodoende een vol egaal veld te krijgen, weet nog niet of het scrog wordt.

 

De voeding gaan we ook wel wat temperen, deze ronde hebben ze toch te veel gehad in het begin, en begin bloei, waardoor we noodgedwongen eerder moesten stoppen met de voeding.

 

Wij kweken ook mineraal met de Bio-G-Power lijn, en altijd binnen de marges gebleven, maar dan toch overvoed, volgende ronde gaan we op 60% van de aangegeven hoeveelheid zitten, snap niet waarom die aangegeven dosis altijd zo op de flessen staat, het is gewoonweg teveel voeding, dus......problemen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede zonnige zondagmiddag!

 

Zoooo dan, de ruimte geeft een trieste aanblik, 12 lege potten, de stilte, donker, geen Haze geur meer, allemaal de gevolgen van de oogst!

 

Maar das nie erg nie, want onze droogkast ligt redelijk vol, en dat vinden we veel belangrijker! :dribble:

 

 

 

 

De bovenste 3 netjes met groen goud, de onderste zijn weer leeg en ligt knipafval op te drogen nu:

 

gallery_37549_16651_855384.jpg

 

 

 

Dit was wel de mooiste die er bij zat:

 

gallery_37549_16651_18399.jpg

 

 

 

 

En hier nog 2 met en zonder flits, zie de kleurverschillen:

 

gallery_37549_16651_1012772.jpg

 

gallery_37549_16651_965050.jpg

 

 

Het ziet er allemaal prachtig uit vinden wij zelf, de smaak is nu al oke, en na een paar halen van een blow voel je hem binnenkomen, en wordt je wereld in rap tempo steeds vager! Ik geloof dat we 3 afleveringen met een big smile "Strain Hunters" hebben zitten kijken zonder te bewegen!

 

Kortom geen wietje voor beginners, en niet voor als je nog druk bent, of dingen te doen hebt....vind ik persoonlijk!

 

Maar dan het gewicht.....daar ben ik niet zo blij mee, anderhalve kilo nat is zeker geen topper :no maar dat wisten we eigenlijk al, maar toch, had wat meer verwacht.

Het strekken en niet toppen/knakken en daardoor geen volle ruimte, en een voedingsblokkade ergens in de 5e week hebben het gewicht in de schaal beperkt....Weer een wijze les geleert!

 

Totaal hebben ze 69 dagen op 12/12 gestaan, volgens mij heb ik ergens gezegd 60, maar het zijn er echt 69!

 

Nu rustig laten drogen, wegen, de strijkzak in, en weg!....nie alles nie :rofl nee hoor, we genieten ook altijd zelf met volle teugen van de wietjes!

 

Zal kijken of ik vanavond is serieus de smaak onder woorden kan brengen...maar dat vind ikzelf altijd een lastig verhaal.

 

 

Fijne paashaze dagen nog! :j

 

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zelf een lekker rokertje hebt gekweekt is er niks mooiers.

Dan kan de weegschaal je toch gestolen worden ;)

Ik vind het er lekker uitzien hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wa een genot voor te knippen :whistle:

 

Voor de rest ziet het er erg yummie uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...