Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El oro verde

Nieuwe ronde 12 x Silver Haze onder Gavita 600 watt

Recommended Posts

Je hebt gelijk P H Donner, We wilden ze nu laten gaan, niet toppen, fimmen, buigen of knakken, we hebben ze alleen een plet op de stam gegeven, maar ze zijn toch nog wat te ver doorgestrekt.

 

Maar wat je zegt de bezetting is dun, maar hopen op dikke kaarsen!

 

Volgende ronde wordt er weer getopt en gebogen, dit gaat ons toch wel wat grammen kosten denk ik.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slangetje naar het pompje is 10 mm, pijpje van de spuitlans is 8 mm.

 

Dat bedoel ik, die dingen kosten niet veel!

 

Succes Preadator!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey predator. een tuinslang past er bij ons niet op, die diameter is te groot, misschien dat er bij een groter pompje wel zoiets op past.

 

Succes met je pomp perikelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een foto update.

 

 

 

Dag 30 12/12:

 

 

 

Ze worden met de dag dikker en dikker.

 

gallery_37549_16651_123438.jpg

 

 

gallery_37549_16651_78126.jpg

 

gallery_37549_16651_10555.jpg

 

gallery_37549_16651_15736.jpg

 

 

 

 

Ook de lager zittende toppen dikken lekker aan.

 

gallery_37549_16651_47399.jpg

 

 

Nog een dag of 40 te gaan gok ik.

 

 

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar onderin heb het ook lekker gesneeuwd! Ben tog wel heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

heb zelf nu ook silver haze uit zaad staan van vision seeds.

 

In 15 liters maar wat zijn die dames groot en groeien ze door explosief plantje zit nu begin week 4 12/12 begint te komen.

 

Jouw topopbouw lijkt stekeliger meer hazey vind ik dat persoonlijk, net of de witte haren explosiever en ongelijkmatiger verdeeld zijn dan een indica topopbouw die wat egaler, gelijkmatiger, homogenere bollen lijken:)

 

Suc6 daar!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Boosie. Thnx man, ja valt niet tegen, ze zijn wel wat te ver gestrekt naar m'n zin, maar heb zo wel een mooi open gewas, op alle toppen komt goed licht, en nu al behoorlijk onder de sneeuw en als de tent wordt opengeritst komt die aparte kruidige Haze geur je tegemoet....lekker hoor.

 

We zijn niet helemaal ontvreden.

 

 

Hey Growmachine. leuk dat je effe langs wipt hier. Ja het is gigantisch he die groeipower die ze hebben, ze zijn hier nog ruim 3 weken doorgegroeid na de omschakeling naar 12/12.

In stekken en zaad zit natuurlijk veel verschil in groeiwijze, ze lijken altijd wat voller met zaadplanten.

Indica is idd weer een heel ander verhaal wat groei en bloeiwijze betreft.

 

Bedankt weer, en heb je een verslag van je tuintje?

 

 

Jij ook succes, hou ze groen! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten geen sneeuw, bij jou binnen wel :P

 

Ziet er al smakelijk uit. Ook al zijn ze wel aardig doorgeschoten na de omschakeling denk ik wel dat de toppen aan elkaar gaan groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey NoNonSense. Thnx. Ja lekker he, ze beginnen ook al lekker vet te worden, moeten ze nog een dag of 35! :punk:

 

Idd sommige toppen groeien lekker aan elkaar en gaan mooie knuppels worden, maar sommige internoden zijn te lang en daar zullen de bloemen zich niet aan 1 kunnen rijgen, helaas.

 

Verder gaat het primagoedoke hoor!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie sativa's! :)

 

het zijn wel lange stengels, maar dat is eigen aan een sativa natuurlijk....

die gaan lekker dikken el oro :tu

 

verwen ze :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier ook nog 16x haze verslag .

 

en nog geen verslag van n ander tentje .. alleen zaadplanten dus, 3x silver haze big momma's 1 is denk wel 70/80cm breed, zo vol ,zo bebost, allemaal bladeren die op meelkaar zitten,staan ook nog 2 criticals in 6,5lit! 1.20hoogdie krengen. Stonden nog 5 candycush ook 1,20 slierten maar tog de nek omgedraaid.werd me te vol, eerst was bang dat het niet vol kwam te staan... haha.. heb wat ruimte gemaakt. Hebwel fotos en wil ook wel n verslag maken maar hebde hele tijd gezeik met fotos uploaden hier. De pagina laad niet door na het selecteren van fotos.

 

Die planten staan bijna allemaal op sannies schimmels en buffertabs. Bac voeding groei ,bloei, pk.

 

Ze zijn mooi donker groen vooral de haze

Begint bij mij mu ook wat te sneeuwen, de 16x haze die staan nu ook al weer 14 dagen 12/12 maar nog geen topontwikkeling.

 

 

Tijd voorfotos daar haha kweekze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat Gaat lekker hier El oro... mooie diep groene kleur in je blad en vroege THC productie, met nog een week of 5 te gaan voorspel ik mooie knotsen die wel een bamboestok als steun kunnen gebruiken! Heb je misschien een linkje voor me voor die tubes?

 

Groet Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allen, weer even een update!

 

@Sensi. dank u dank u, ja ze dikken zeker aan, ben echt benieuwd wat het straks in de weegschaal legt op deze manier.

 

@Growmachine. Lekker bezig ook, maar zeg je nu dat je er 5 vermoord hebt? Dat is wel zonde natuurlijk, maar vol is vol.

De nieuwe ronde in de andere ruimte gaat in april weer van start, smartpots van 15 liter en dan biologisch (perfect start, buffertabs, schimmels, bacto, bloei en PK booster)hebben we al meerdere rondes mee gedraait beval ook uitstekend.

Die foto's tja, bij mij werkte het ook niet in begin met die foto's, maar het gaat nu supersnel, Er zijn hier wel topics waar staat hoe je het beste je foto's kunt uploaden en posten.

 

@Piet. Dank je, Ja we zijn wel blij met deze bladkleur en THC productie, en idd die bamboestokken gaan ze nodig hebben straks, je voelt nu al dat ze goed aan het gewicht zijn.

 

 

Update dag 36 12/12:

 

Gaat goed allemaal, Dames krijgen in dit stadium zo'n 0.6 liter per dag p/pot, EC 1.6, PH 6.0

We zijn inmiddels gestart met bloeivoeding en PK, allemaal volgens schema. Alles is mooi groen er zit geen blad aan waar iets raars op te zien is, op wat verbrande bladpuntjes na, dat houden we even in de gaten, als het meer wordt gaan we de voeding even temperen. De toppen dikken goed aan, en ze beginnen al goed vet te worden, en die lucht! tja de Haze kenners hier weten dat, Haze ruikt, en goed ook...gelukkig alleen in de tent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps, wat ging er mis?....wrong button, i think...!

 

Hier nog wat foto's van hoe het er nu uit ziet:

 

 

Zeg het maar.

 

gallery_37549_16651_37655.jpg

 

 

 

Close-uppie.

 

gallery_37549_16651_36778.jpg

 

 

 

Mooi groen is niet lelijk toch?

 

gallery_37549_16651_57889.jpg

 

 

 

Nog een dag of 34 te gaan, misschien wat eerder/later???

 

 

Ik zal kijken of ik er morgen een paar strakke budshots op krijg met een andere camera, en met statief.

 

 

Voor zover weer.

 

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker man ! Ben ook zover als jou zon beetje volgens de kalender nu net begin week 6 12/12.. mag nu wel wat leuker gaan worden in de tent,. Zien er lekker groen uit dat blad in hoeveel liters heb je ze nu staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyz

 

Ik heb de planten bekeken en ik vind dat ze iets teveel voeding krijgen.

 

De potten zijn vrij groot en bevatten flink buffer.

 

Persoonlijk zou ik ze minder voeding geven, mijn ervaring is dat minder meer(wiet) betekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar ga ik ook in mee.... Ik gaf ook veels te veel voeding mee in het begin maar nu lees ik het af aan de bladeren :tu

De bladeren bij jou zijn zo te zien donkergroen en de puntjes gaan ook al wat verkleuren.

Gewoon even alleen water geven en minimaal voeden.... 2 dagen voeding 1 dag water hou ik nu aan ...

Ziet er gewoon goed uit hoor El oro :tu niks mis mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat deze planten 3 dagen water en 1 dag voeding (max 1.4) wel oke zullen vinden maar ik zou beginnen met eerst een week alleen water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup! Effe een weekje lijnen ken geen kwaad :P

 

Ik geef nu 2 dopjes BAC bloei mee op 9 liter water en dat 2 dagen en dan weer alleen water en ze zien er gewoon erg mooi uit!

Er staat op de fles 20 tot 30ml per 10ltr nou daar kom ik nog steeds niet aan hoor ik denk dat ik op 10/12ml op 9ltr....

De hoeveelheden die op de fles staan hanteer ik niet meer .... Ik denk dat ik m nu een beetje door heb met voeden ;)

Worden de bladeren lichter verhoog ik de dosis en anders hou ik het zo. :tu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopje BAC is 10ml dus je komt heel mooi in het midden uit of je moet dopje van halve literfles bedoelen ;)

Staat vast ook wel ergens op de fles (weet niet zeker of bij BAC zo is, bij vele merken is dat wel zo)

 

pictogrammetje van dopje met /10ltr erbij

 

Je kunt met BAC bio vele kanten op, oppassen dat je niet teveel op het randje gaat zitten want herstellen duurt stuk langer dan met bijv. mineraal voedden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu hetzelfde pompje als jij maar dan in 12 liter uitvoering.

 

Na 3 meter tuinslang en een lans met broeskop komt er 1.5 liter per min. uit.

 

Volgende ronde haal ik een iets sterker pompje nu is t geld even op.

 

Maar... ik heb geen haast en zo verdeelt het water mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel van een literfles Lost ;)

 

Daar gaat echt geen 10ml in hoor in 2 van die doppies.... Ik zit pas in de 3de week bloei ook dus begin minimaal.

Als het nodig is verhogen we weer met een paar ml maar wil niet tegen het randje aan gaan zitten idd :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan, weer effe bijpraten!

 

Hey Growmachine. Wij zitten nu op dag 38 12/12, Ze gaan lekker hoor, had het liever wat voller gehad, maar ben benieuwd, komen al dikke toppen aan hier. Ze staan in 11 liter potten. Groen zijn ze zeker, we gaan wat rustig aan doen met de voeding, komt goed!

 

@Predator. Bedankt voor je advies, had ook al twijfels of we wat moesten gaan minderen, dat zijn we nu dus aan het doen. Zondag enzymen gehad Ph 6.0, nu al 2 dagen op water Ph 6.0.

 

@Critical. Ja had het al opgemertkt, we zitten nu op 3 dagen water Ph 6.0 waarvan afgelopen zondag enzymen. Ik voed mineraal van Bio G Power, Thnx man, we gaan zien, maar er zit best wat aan ja.

 

@Lostchild. Ik voed in deze ronde mineraal he, :whistle: of was je reactie voor Critical? :rolleyes2:

 

@Predator. Je had idd misschien een wat zwaardere moeten nemen, maar het werkt verder prima met een pompje toch? bijna geruisloos, en super makkelijk op deze manier.

We spoelen wel altijd nog even na met een liter schoon water.

 

 

 

 

Update dag 38 12/12:

 

 

Zoals hierboven al aangegeven doen we het rustig aan met de voeding (minerale voeding van Bio-G-Power) water krijgen ze wel iedere dag, ze hebben dorst (0.60 l/pot).

 

Verder hebben we een actieve inlaat in de tent gemaakt die via een slang koelere lucht van boven naar beneden blaast, dit moet nog wel verbetert worden, met een zwaardere inblaas en een LVS, iets voor de volgende ronde!

Maar de temperatuur blijft nu 22 om 29 graden. Hij tikte soms de 31 graden aan, onder de 660 watt, dat vonden we 2 graden te warm, het lijkt nu in orde.

 

 

 

 

Hier nog wat pica's van de vorderingen:

 

 

gallery_37549_16651_92134.jpg

 

gallery_37549_16651_60576.jpg

 

gallery_37549_16651_69862.jpg

 

gallery_37549_16651_37213.jpg

 

gallery_37549_16651_61471.jpg

 

gallery_37549_16651_17332.jpg

 

gallery_37549_16651_65882.jpg

 

gallery_37549_16651_52317.jpg

 

 

Nog een week of 4, de eerste bruine haren zijn al wel te zien.

 

 

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...