Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rob8558

1e kweek 40x 7th wave

Recommended Posts

Nou dat gaat prima toch.... ;)

Misschien de volgende x foto's maken als de lamp net uit is / vlak voor ie aan gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's zonder lamp is idd wat fijner kijken!

 

lekker vol hokje voor de rest :tu

 

7th wave? wat is dat voor een strain....

ik ga eens even checken :)

 

zucces ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat gaat prima toch.... ;)

Misschien de volgende x foto's maken als de lamp net uit is / vlak voor ie aan gaat.

Gaat inderdaad wel lekker kan niet wachten :icecream: :innocent: Zal volgende keer foto´s maken met flitser in t donker!

foto's zonder lamp is idd wat fijner kijken!

 

lekker vol hokje voor de rest :tu

 

7th wave? wat is dat voor een strain....

ik ga eens even checken :)

 

zucces ;)

Dit wordt er over de 7th wave vrouwtjes gezegd;

 

'7th Wave van Super Strains is een zeldzame Indica. Ze groeit goed en is geschikt voor alle niveaus van kweekervaring en is met name geknipt voor de buitenkweek. Deze soort biedt redelijke groeitijden en een gulle opbrengst. 7th Wave veroorzaakt een unieke high, die je zal verleiden en je terug laat komen voor meer; ze is anders dan iedere andere beschikbare soort - waarlijk enig in haar soort.'

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat erg lekker.. hier weer ff een paar pics. Je ziet ze bijna groeien waar je bij staat :wOOt :wOOt

Die blauwe draad heb ik langs de tentstokken gebonden om het platdrukken van de plantjes door je onderdruk te voorkomen.

 

Gr. :vape:

 

gallery_39937_16658_548140.jpggallery_39937_16658_2795755.jpggallery_39937_16658_5147925.jpggallery_39937_16658_2632771.jpggallery_39937_16658_1050826.jpggallery_39937_16658_2383828.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit mate, erg benieuwd ken het soortje niet. erg leuk dat je dit deelt ga je volgen.

 

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit mate, erg benieuwd ken het soortje niet. erg leuk dat je dit deelt ga je volgen.

 

 

peace hempy

 

thnx hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt die zeikert weer aan :whistle:

 

Ze zien er helemaal niet zo mooi uit nu je verdampingsprobleem aan het doorzetten is, groen zijn ze (nog) wel maar dat is niet de enige graadmeter.

 

Hoe veel/vaak geef je water en hoe bepaal je dit?

 

Je hebt heel wat bollend blad en niet alleen maar op 1 plek in de tent :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt die zeikert weer aan :whistle:

 

Ze zien er helemaal niet zo mooi uit nu je verdampingsprobleem aan het doorzetten is, groen zijn ze (nog) wel maar dat is niet de enige graadmeter.

 

Hoe veel/vaak geef je water en hoe bepaal je dit?

 

Je hebt heel wat bollend blad en niet alleen maar op 1 plek in de tent :innocent:

 

ik geef ze zo'n 350 ml water per dag, vlak voor de nachtperiode! bij een aantal potten viel me van de week op dat er een randje ontstond tussen de pot en de aarde wat er volgens mij op duidt dat ze te weinig water krijgen.

 

Het bol staan is niet constant, een uur nadat de lamp aan is gegaan staan de blaadjes mooi omhoog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah..

Slaap jij ook graag met natte sokken aan?

 

Niet meer doen hoor dat net voor lamp uit gaan water geven, beter 2-4u nadat de lamp aan is gegaan water geven zodat ze gedurende de dag er wat aan hebben en probeer voordat je afgemeten hoeveelheden aan elke plant geeft eens optillen vd pot.. kom je erachter welke planten meer en welke minder drinken en kun je watergeven beter afstemmen en geef zoveel per ker dat de hele pot goed doorwaterd is en dan pas weer als de pot lichter aanvoelt (niet extreem licht maar een stuk lichter), vaak kan het helpen om op te letten of je klein beetje drain uit de potten hebt maar dit gaat alleen op als je rustig water geeft en niet ineens de hoeveelheid erin kiepert.

 

Bollend blad maar ook best wel sterk gekarteld blad, voldoende EC

koude natte voetjes in de nacht worden ze niet blij en beide 'bladproblemen' zijn een verdampingsprobleem indicator.

 

randen tussen medium en pot kan ook komen omdat je (gebeurt mij altijd) de pot optilt en weer neerzet en de bovenlaag onder invloed van klimaat wat sneller in droogt, wil nog niet zeggen dat het eronder ook kurkdroog is.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wateren voor het slapen gaan gaat je later in de cyclus mogelijk ook toprot brengen.

Beter dus aan het begin van de lichtperiode, ideaal gezien is het om halverwege de lichtperiode te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, nadat ik van mbt. het wateren wat tips van jullie heb gekregen heb ik de dames 4 dagen geen water gegeven, totdat de aarde behoorlijk droog was. Ik heb ze daarna, vanmorgen getrakteerd op een lekkere cocktail :dribble: waaronder ook eerste keer pk 13/14 en zie hier het resultaat;

gallery_39937_16658_600666.jpggallery_39937_16658_983750.jpggallery_39937_16658_2807766.jpggallery_39937_16658_574099.jpggallery_39937_16658_5653487.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pk 13/14??? Op welke dag zit je. Inderdaad mooie pic, welke camera?

 

ik ga nu de 5e week in... ik zit dus als het goed is 4 weken voor de oogst. Ik volg gewoon het schema van Canna :)

 

De camera is een Canon 450D.

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooo na een drukke periode weer even tijd gevonden om wat foto´s te maken en te posten.

 

Op of aanmerkingen?? laat t me maar weten..

 

gr

 

gallery_39937_16658_872216.jpggallery_39937_16658_3020604.jpggallery_39937_16658_3519382.jpggallery_39937_16658_233408.jpggallery_39937_16658_3662436.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die mogen nog wel een week of 5, 6 :)

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker. Lekker vol staat het.

Maar ligt aan mij of lijkt het zo dat je lamp wel heel dicht op de dames staan!!?

 

Succes ik hou je in de gaten.

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...